• Haaaay!
    Ik ben net BIJNA klaar met het laatste stukje van een kort verhaaltje, maar ik weet maar niet hoe ik die laatste zin moet zeggen.
    Dit is het laatste gedeelte:

    Ik barste in lachen uit en knikte. ‘Ja, eigenlijk wel. Ik zou maar beter weg kunnen gaan,’ grapte ik.
    ‘O nee, jij blijft hier dame.’
    Na deze woorden liet ik me vallen naast James, ..........

    En op die puntjes moet iets staan wat James gaat doen. Ja, die twee zijn verliefd dus het kan best zijn dat ie haar gaat zoenen of zo. Of iets anders HAHA.
    Maar ik heb dus geen idee hoe ik dat moet formuleren in een niet te kleffe, seksistische zin. Weet je wel.
    Dus, met jullie schrijverskills kunnen jullie vast iets leuks bedenken dat erop aansluit.
    Thank you very much!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Na deze woorden liet ik me vallen naast James en hij begon me te kietelen wat uitliep tot een zoensessie.
    ?
    lol xd


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    En ze batsten de hele nacht door. Einde :D


    Life is hard and then we die

    , die me van achteren had vastgegrepen, zodat ik niet weg kon gaan.
    'James, kappen!' riep ik, maar eigenlijk vond ik het helemaal niet erg.
    Zijn ogen schitterden in het licht van de kamer en ik besefte nu opeens hoe mooi zijn ogen waren.
    'Je bent een leuk meisje' fluisterde James in mijn oor, waarna hij me een kusje gaf.

    PUKKELxDING schreef:
    En ze batsten de hele nacht door. Einde :D

    Doe deze!:9~


    effort never betrays you

    en keek hem quasi boos aan. 'Eigenlijk moet je hier gewoon heel de tijd blijven zitten, zodat ik naar je kan kijken.' Fluisterde hij in mijn oor. Zijn warme adem liet me huiveren en toen zijn lippen mijn mondhoek raakten proefde ik zijn geur en kantelde mijn gezicht zodat zijn lippen de mijne raakten voor een zachte kus.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lipsy schreef:
    (...)
    Doe deze!:9~

    Neeeee, het moet romantisch zijn.:9~
    En ik moet het aan een vriend/crush laten lezen dus dan schaam ik me dood als ik dat doe HAHA


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Stroopwafel schreef:
    en keek hem quasi boos aan. 'Eigenlijk moet je hier gewoon heel de tijd blijven zitten, zodat ik naar je kan kijken.' Fluisterde hij in mijn oor. Zijn warme adem liet me huiveren en toen zijn lippen mijn mondhoek raakten proefde ik zijn geur en kantelde mijn gezicht zodat zijn lippen de mijne raakten voor een zachte kus.

    You're the winner!:9~:9~:9~
    Behalve als iemand iets beters heeft.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    (...)
    You're the winner!:9~:9~:9~
    Behalve als iemand iets beters heeft.(krul)


    *bloost*


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    James kroop dichter naar me toe. Hij voelde zo warm aan. James pakte mijn hand en kroop nog iets dichter tegen me aan. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en glimlachte. Hij tilde mijn hoofd op en drukte zijn lippen op de mijne. Ik legde mijn armen in zijn nek en de kus liep uit op een hevige, maar zeer romanische, sensationele zoen.

    ik keek hem aan in zijn diepbruine ogen aan. 'Wat zou mij hier tegen moeten houden,om niet te gaan?' vroeg ik met een brede glimlach. Toen ik zijn zachte lippen op mijn wang voelde, wist ik wat mij zou tegenhouden...


    Think before you act.

    Na deze woorden liet ik me vallen naast James. Zijn geur, die ik achteloos associëerde met wilgenbloesems, bracht me tot een stadium dat meer overweldigend dan imponerend was. Ik voelde zijn vingertoppen die zich langzaam, maar doelbewust, in mijn hals nestelden. Vervolgens bracht hij zijn lippen naar de mijne toe en werden woorden overbodig.


    If we had not a soul, music would have created it.