• Want ik heb er eentje gekregen en ik zit met enkele vraagjes.
    1. Ik had ingesteld dat er een wachtwoord gevraagd werd voor het opstarten, maar toen ik 'm aanstak, vroeg hij dat wachtwoord niet.
    2. Mijn achtergrond, die ik verander had, was weg en de originele achtergrond stond er weer op. Hoe kan dit?
    3. Hoe kan je files unzippen? Ik weet dat je bij Windows WinRar ofzo daarvoor nodig hebt. Maar ik weet niet hoe dat werkt hier.
    Ik ben echt een n00b ;x

    Unzippen kan gewoon bij dat lijstje 'downloads' en dan dubbel klik geloof ik. Wachtwoord weet ik niet, dat heb ik nog niet ingesteld (die van mij moet eerst terugkomen van de reparatie). Das weird van die achtergrond :/ Google? I dunno.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    Unzippen kan gewoon bij dat lijstje 'downloads' en dan dubbel klik geloof ik. Wachtwoord weet ik niet, dat heb ik nog niet ingesteld (die van mij moet eerst terugkomen van de reparatie). Das weird van die achtergrond :/ Google? I dunno.

    Hoe bedoel je precies met dat unzippen?

    Gewoon als je een plaatje hebt CTRL indrukken en dan met je muis klikken, en dan voor optie 'stel in als bureaubladachtergrond' doen geloof ik.. En bij mij bleef 'ie dan gewoon staan?..
    En als dat niet werkt zou ik als ik jou was even teruggaan naar de winkel ^^


    “Love is a contradiction.”

    Voor je achtergrond en wachtwoord moet je naar systeemvoorkeuren gaan dat staat normaal gezien naast QuickTime Player. En dan voor achtergrond ga je naar Bureaublad en schermbeveiligingen. Voor je wachtwoord denk ik dat je naar beveiliging moet gaan maar ik ben het niet zeker want ik gebruik geen wachtwoord.


    But love's a malady without cure