• Voor Duits hebben we nu een grammatica boekje gekregen en ik wilde net die opgaven daaruit gaan maken. Dus ik ga naar de juiste bladzijde, zitten daar blaadjes papier tussen. Nieuwsgierig kijken wat het is, blijkt dat het de antwoorden zijn.
    Persoon die dit boekje voor mij had, ik hou van jou ~

    Ook al eens zoiets gehad?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wauw, I wish dat ik dat een keer had haha!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik krijg van mn leraar scheikunde, wiskunde, natuurkunde, biologie, economie gewoon de antwoorden kado, en van Duits staan ze standaard in de exambundel,

    haha


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    laatst hadden we een leestoets voor engels en op de achterkant stonden alle antwoorden!


    Even a white rose has a black shadow.

    Grenade schreef:
    Wij hebben gwn een antwoordenboek van wiskunde bij ons boekenpakket gekregen :Y)
    Handig joh! xdd


    Bij ons geven ze de oprdachten van het hoofstuk en na een week staan de antwoorden op internet.... :Y)

    Maar dat is niet altijd handig als hij voordat hij de antwoorden op internet heeft geplaatst, een schriftcontrol doet. (duivel)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Grenade schreef:
    Wij hebben gwn een antwoordenboek van wiskunde bij ons boekenpakket gekregen :Y)
    Handig joh! xdd


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Grenade schreef:
    Wij hebben gwn een antwoordenboek van wiskunde bij ons boekenpakket gekregen :Y)
    Handig joh! xdd

    Heb je alsnog niks aan, ik vind de uitwerkingen altijd hanidger. Die staan bij ons op de schoolsite, das pas handig!

    Dat deed ik altijd op de basisschool,
    en nu bij wiskunde maak je je huiswerk niet, dan kijk je het gewoon na en schrijf je het over, en als je snel schrijft kun je ook het volgende huiswerk overschrijven, want onze domme lerares schrijft het huiswerk voor de volgende keer al op het bord..
    &als ze langsloopt dan doe je net alsof je nakijkt, die domme doos merkt het niet (:


    Me so good.

    WEmo schreef:
    Gelukkig wel :9~


    effort never betrays you

    Iemand had bij ons in de 2e een compleet schrift van de persoon daarvoor tussen d'r boeken zitten.. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mijn boeken van wiskunde en frans zijn gewoonweg volledig ingevuld xP

    leuk een geheime aanbidder die uje huiswerk maaktxD;)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ja, voor Spaans staan de antwoorden achterin het werkboek en voor Natuurkunde-Scheikunde staan ze op internet. En dan zijn er nog steeds mensen die te lui zijn om het over te schrijven, en dus hun huiswerk niet hebben gemaakt. -.-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja ik heb bij wiskunde ook een antwoordenboekje.
    Maar in de eerste bij geschiedenis stonden al de antwoorden van de eerste drie hoofdstukken er in geschreven! :)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Scandal schreef:
    Handig x'D


    Indd, zou ik ook wel willen >:]