• Nou ik moet dus voor school een werkstuk maken en daarin moet ik een paar wereldburgers opnoemen, nou wilde ik ff vragen of jullie er een paar weten... en ik moet ook kunnen uitleggen Waarom ik hem/haar een wereldburger vind. Pliews help me :(

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 20:44 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Mensen klikken op dit topic maar geven geen reacties, willen jullie dat alsjeblieft doen, (het zou ook goed zijn als je toevallig een site weeet over wereldburgers ofzo??)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Misschien Nelson Mandela? Of Obama?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Misschien kan je eens uitleggen wat je precies bedoelt met wereldburger ?
    Als het iemand is die veel reist kan je een superster of een president nemen ofzo...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben nooit goed in dat soort opdrachten, sorry. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Everest schreef:
    Misschien kan je eens uitleggen wat je precies bedoelt met wereldburger ?
    Als het iemand is die veel reist kan je een superster of een president nemen ofzo...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is het niet gewoon de bedoeling dat je mensen kiest die voor jou iets verwezenlijken in de wereld?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik bedoel met een wereldburger, zeg maar iemand die iets betekent voor de wereld... Obama , Nelson mandela??? nog iemand anders?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Nelson Mandela, omdat hij heeft gestreden tegen apartheid.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    GracefulXx schreef:
    Ik bedoel met een wereldburger, zeg maar iemand die iets betekent voor de wereld... Obama , Nelson mandela??? nog iemand anders?

    Je kan toch zelf kiezen? Want je kan uitleggen waarom je dat vind.
    Ook al neem je een bekend iemand, voor jou kan dat ook een wereldburger zijn (:
    Marten Luther King,


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Martin Luther King Jr. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    George Washington, hij schreef in de Amerikaanse grondwet dat iedereen gelijk voor de wet is. Maar dat werd niet nageleefd

    FAIL


    Only losers can act the way you do

    Undesirable schreef:
    (...)
    Je kan toch zelf kiezen? Want je kan uitleggen waarom je dat vind.
    Ook al neem je een bekend iemand, voor jou kan dat ook een wereldburger zijn (:
    Marten Luther King,


    Uhhmm ja, ik heb wel een paar mensen in mijn hoofd bijv. Angelina, jolie, koningin beatrix, Nelson Mandela, Obama


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    John F. Kennedy? 8D

    x


    The sun will rise and we will try again.

    GracefulXx schreef:
    (...)

    Uhhmm ja, ik heb wel een paar mensen in mijn hoofd bijv. Angelina, jolie, koningin beatrix, Nelson Mandela, Obama

    Daar kan je echt al me weg hoor ^^
    Gewoon kunnen uitleggen waarom zo voor 'jou' een wereldburger zijn (: Dan komt alles goed.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Misschien mensen die voor rechten van vrouwen/kinderen/dieren strijden?


    *insert philosophical cringe expression here*