• Ik moet voor morgen een paar duizend ww kennen en de juiste vormen kennen en nog een hele lijst met duitse woorden. Saaaaaaiiiii.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Inhumanity schreef:
    godverdomme, waarom haten jullie duits? ;c
    gewoon me moedertaal verachten..

    goh, maar eigenlijk .. ik haat ook het nederlands - vlaams - belgisch - an.
    nah even rotte taal. :Y)

    als je het duits niet aankan, begin er dan ook niet aan en pak een andere studierichting.


    Bij sommige scholen is Duits verplicht netzoals bij mij(cat) maar ik vind het niet moeilijk:9~ ben zelf half duits


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik vond het leuk toen ik nog helemaal into Tokio Hotel was (nerd) Nu heb ik geen Duits meer op deze school, best jammer.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik mag het niet maar wij hebben ook een kut lerares duhhh!! (N)(N) echt zon ding dat altijd moet zeggen zo van ja blablabla


    MissCookie loves you all

    haha. Duits is júist mijn favo vak :-# achja.. kan ook goed begrijpen als andere het niets vinden :P


    I am loyal because I'm simply raised that way.

    Hahaha, ik vind Duits niet zo heel erg..
    Wij hebben bijna elke les een oso, maar ik ben best goed in woordjes leren, al zeg ik het zelf.. ;3


    Never give up on the things that make you smile.

    Ik vind het niet echt een vreselijke taal, want eigenlijk is de grammatica best makkelijk, vooral vergeleken met Frans en soms het Engels. En eigenlijk ook wel vergeleken met Nederlands.
    Maar ik vind talen gewoon niet leuk omdat ik totaal geen leertype ben. Dus ik heb het zo snel mogelijk laten vallen x'D En nu heb ik het niet meer en hoef ik amper iets te leren met mijn beta profiel(nerd)


    To live would be an awfully big adventure

    Het valt nogal mee. Ik vind talen wel leuk (hoewel ik een eerder wiskundige richting volg). Duits vind ik eigenlijk niet speciaal leuk of saai. Maar het is eigenlijk helemaal niet moeilijk.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik. :D


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Ik vind het wel leuk ^^


    But love's a malady without cure

    ik vind het wel leuk,
    frans is erger haha xP


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik vind Engels leuker dan Duits. Ik sta daar een 8,8 ofso voor. Ik leer er nooit voor enhaal goede cijfers.


    Derek and Meredith are soulmates.