• Aangezien ik heel erge zin heb om covers te maken heb ik besloten om er voor jullie te gaan maken -als jullie ze nodig hebben tenminste :3-

    Wat van mijn werk:
    1
    2
    3
    4
    5
    6

    Wat doe ik sowieso niet?
    Ik schrijf er sowieso géén Ft. -naam- bij, tenzij dit aangegeven word dat je dit wél wilt.

    Garantie:
    Is er iets niet goed? Meld het me in een pb en vertel me wat er beter kan. Dan zal ik het naar je wensen aanpassen.

    Wil je een cover van me hebben?
    Vul dan even dit lijstje in!

    Titel:
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?:
    Link:
    Informatie:


    Wachtlijst:
    Huricane met Tigers in Canada and Wolves in Forks.Done
    MissSwan met Did I fall for the bad guy? Done
    PARAMORE met One call too many.
    Reductomet I'll help you break the walls down.
    MissAthena met Animal Love
    daphnetje3 met Omdat voor mij alles anders is
    VIPpas met The war of Quizlet Done.
    Glambert met geen opschrift
    Winterpaleis met Stilte voor de storm
    Lotis met Save the World
    Guapa met She played with his fame, my mind and our deams

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 0:24 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Titel: Before The Sun
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Verrast is wel leuker >_>
    Link: Hij staat hier nog niet op :'D
    Informatie: Het gaat over een jongen Brian, en hij is homosexueel. Hij houdt van het rennen voordat de zon op is, en op een dag knalt hij zo tegen een andere jongen op, Zacky. Uiteindelijk wordt Brian dus verliefd op hem, maar Zacky woont aan de andere kant van de wereld, letterlijk. Dus dan besluit Brian naar hem toe te rennen om zijn hart te veroveren.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    @ Synyster:
    Hij is af :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Titel: Norfolk Secrets
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Verras me! (:
    Link: Norfolk secrets
    Informatie: DCI John Masen en sergeant Adam Rosemont. Het speelt zich af in de streek van Norfolk, het oosten van Engeland.

    De eerste moord is al gelijk een dubbelmoord. Een Fransman Jean-Michel Moulier en zijn minnares Jackie Walker zijn bruut vermoord in zijn hotelkamer.

    Wil je 'm pb'en? (:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 16:06 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    Titel: Norfolk Secrets
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Verras me! (:
    Link: Norfolk secrets
    Informatie: DCI John Masen en sergeant Adam Rosemont. Het speelt zich af in de streek van Norfolk, het oosten van Engeland.

    De eerste moord is al gelijk een dubbelmoord. Een Fransman Jean-Michel Moulier en zijn minnares Jackie Walker zijn bruut vermoord in zijn hotelkamer.

    Wil je 'm pb'en? (:

    Zal ik doen :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Zal ik doen :"D


    Dank je wel ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wohoow, jij kunt dat echt mooi! Nu vind ik het jammer dat ik geen cover nodig heb ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin schreef:
    Wohoow, jij kunt dat echt mooi! Nu vind ik het jammer dat ik geen cover nodig heb ):


    same here! hahaha


    Alleen maar tranen van geluk

    Leuk idee! Die derde vind ik wel iets hebben, de rest ook, maar die is zo mysterieus. (:
    Het is alleen dat ik op dit moment geen verhaal heb waarvoor ik een cover wil xd of eigenlijk wel, maar daarvoor heb ik nog niet eens een fatsoenlijke tittel, dus zou het toch niets worden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    I love plaatje 3! (H)


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Morgaine schreef:
    (...)

    Dank je wel ^^

    Done :"D

    @ de rest: dank jullie wel :"$


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Titel: Complicated.
    Plaatje: Uum, je moet emotie kunnen zien in de foto en er moet een meisje op staan - met iets erbij ofzo -. Het liefste zwart wit. ;3
    Link: Is er nog niet, weet niet zeker of ik de story ga starten. Maar altyd als ik een mooie cover heb wil ik meteen beginnen x'd.
    Informatie: Het is een Justin Bieber story, ghehe. ^^
    [..]'s leven is niet groot. Haar vader en moeder overleden op haar zesde jaar, waarna ze in het Hilton hotel van een vriend van haar vader ging wonen; in New York.
    [..] is een vrolijk meisje wat vaak lacht, met grote bruine ogen en volle zwarte wimpers. [..] is niet groot voor haar leeftijd.
    Dat is wel genoeg toch? ;3
    Wat ik absoluut niét wil, is dat er 'Ft. Justin Bieber' in letters op staat - of een plaatje van Justin Bieber doorheen gemengt word met de foto x'd.
    Dankjewel als je de foto wil doen. -aa-

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 17:06 ]

    @ Ryan: ik start gelijk met het maken van je cover :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mapangarapin schreef:
    Wohoow, jij kunt dat echt mooi! Nu vind ik het jammer dat ik geen cover nodig heb ):


    Happy Birthday my Potter!

    Titel: The New Me It's Hard To Keep <33
    Wat moet er op het plaatje komen, of word je liever verrast?: Suprise
    Link: The new me it's hard to keep.
    Informatie: Het is een Justin Bieber hate story. Cassidy verhuist met haat moeder om dat die moeder bij haar broer in Atlanta gaat wonen en zo ontmoet ze allemaal mensen en in het 2e deel loopt ze weg want ze wil niets meer met Biebermans te maken hebben na dat hij haar heeft gevraagd...voor de zoveelste keer.


    Je covers zijn echt awesome (:


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Ryan schreef:
    Titel: Complicated.
    Plaatje: Uum, je moet emotie kunnen zien in de foto en er moet een meisje op staan - met iets erbij ofzo -. Het liefste zwart wit. ;3
    Link: Is er nog niet, weet niet zeker of ik de story ga starten. Maar altyd als ik een mooie cover heb wil ik meteen beginnen x'd.
    Informatie: Het is een Justin Bieber story, ghehe. ^^
    [..]'s leven is niet groot. Haar vader en moeder overleden op haar zesde jaar, waarna ze in het Hilton hotel van een vriend van haar vader ging wonen; in New York.
    [..] is een vrolijk meisje wat vaak lacht, met grote bruine ogen en volle zwarte wimpers. [..] is niet groot voor haar leeftijd.
    Dat is wel genoeg toch? ;3
    Wat ik absoluut niét wil, is dat er 'Ft. Justin Bieber' in letters op staat - of een plaatje van Justin Bieber doorheen gemengt word met de foto x'd.
    Dankjewel als je de foto wil doen. -aa-


    Done. (: Hopelijk vind je hem leuk.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 17:45 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.