• Okay, het komt er op neer dat ik een RPG wil beginnen en waar ik dan ook een verhaal van schrijf.. Alleen ik heb meerdere ideeën en ik wil natuurlijk dat er veel mensen joinen dus laat ik jullie stemmen welke jullie het leukst lijkt =D
    (Graag alleen stemmen als je werkelijk wilt joinen als hij dan geopend wordt! Anders heb ik er niks aan.)

    De ideeën:
    Tussen koeienvlaai & maisvelden.
    De tienerkinderen van multimiljarders hebben een té opgeblazen ego en geven té veel geld uit. De tienderkinderen vormen samen een hechte vriendengroep, de ouders van de kinderen kennen elkaar. de multimiljarders komen op het idee om hun kinderen te tonen wat er buiten een villawijk te vinden is. Een stinkende boerderij ver buiten de stad, bijvoorbeeld. De ouders sluiten een deal met de arme boer. Maar er leven al kinderen op de boederij van de arme man en die kinderen vinden het daar geweldig en zouden er voor geen goud weg willen. Maar wat als de rijkeluiskinderen voor de deur staan?

    EHBM (Eerste Hulp Bij Meiden) (uitleg niet zelf geschreven :p)
    Een vriendenkring van jongens gaat naar Spanje om hun vriendschap te vieren. Daar ontmoet ieder een meisje. Ze worden allemaal verliefd maar hebben geen idee wat ze moeten doen. Ze vragen allemaal om hulp bij [gast]
    De gayjongen van de groep die hun helpt. [gast]'s meisjeskennis wordt op de proef gesteld terwijl de jongens op een overwinning hopen bij de meisjes.

    De modewereld
    Dit gaat over enkele jongeren. Zij zijn één van de weinige die kans maken op een carriere als model.
    De jongeren zitten dan ook in een speciale school waar ze zowel leren als wonen.
    In de school wordt er niet zoveel aandacht besteed aan vakken zoals wiskunde, aardrijkskunde en wat allemaal nog meer, maar ze leren vooral over de hedendaagse mode en ze leren ontdekken van wat ze model willen zijn. De kiddo's worden op die manier opgeleid tot model, ontwerper, fotograaf etc.

    KLIK OM TE STEMMEN
    Wat lijkt je het leukst?
    [*]Koeienvlaai&Maisvelden.
    [*]EHBM.
    [*]Modewereld.

    De poll uitslagen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 18:43 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wow ik vind het allemaal leuk:P Euhm denk dat ik die EHBM op 1 zet:) Maar vind de eerste ook leuk:D

    xx

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 18:16 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Modenwereld


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    modewereld. Dan ga ik mee doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Modewereld, Ik ga niet meedoen wegens tijdgebrek maar hem wel lezen :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    de eerste, dan doe ik mee


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    modewereld lijkt me leuk. (:


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    hahaha, misschien dat ik er desnoods 2 open xD
    maar dan moet er wel rekening mee gehouden worden
    dat ik minder 'schrijftijd' geef omdat ik het
    dan ook om moet zetten nar een verhaal :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De erste en de derde vind ik wil een leuk idee. De tweede niet echt..

    Guys, je moet klikken op die links die er staan om te stemmen 8D
    Sorry voor de onduidelijkheid (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Had je niet beter een quizlet poll kunnen maken? (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    kan dat ook dan? haha, naja, vind 't goed zo :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    KOEIENVLA.
    Want dan dump ik Jack en Joshua weer. En ik houd gewoon van dat verhaal.
    SIMONE OPEN KOEIENVLA.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Whahahha xD Lily x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja. Wat? xD


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jij bent geniaal xD

    Kan je tbw reageren by geen weg meer terug? (:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 19:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.