• Zie de titel. :]

    Voor het geval jullie niet weten wat het is, zal ik een voorbeeld geven.
    "Ik ga op vakantie en neem mee: een tandenborstel." Dan zegt de volgende: 'Ik ga op vakantie en neem mee: een tandenborstel & *jou keuze*.
    Dat worden er dan steeds meer, en het leuke ervan is om niet op de vorige bladzijdes te kijken. :Y)

    Lees dus alle bladzijdes éérst GOED door!


    Ik begin.

    Ik ga op vakantie en neem mee: Bill Kaulitz. :Y)

    Edit: Als je mèrkt dat je tegelijk met een andere member/quizlet'r/whatever een reactie hebt geplaatst, verwijder die dan bitte & plaats een nieuwe. :')


    -

    ik ga op vakantie ne ik neem mee, Bill kaulitz, een pakje condooms.(A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik ga op vakantie en ik neem mee, Bill kaulitz, een pakje condooms en Georg Listing

    ik ga op vakantie en ik neem mee , Bill Kaulitz, Een pakj condooms,Georg Tom Kaulitz


    Gilles (ll)

    ik ga op vakantie ik neem mee:

    bill Kaulitz een pakje condooms, Georg listing en tom kaulitz


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik ga op vakantie ik neem mee:



    bill Kaulitz een pakje condooms en Georg listing en tom kaulitz en Gustav Schafer(A)

    ik ga op vakantie ik neem mee:







    bill Kaulitz een pakje condooms en Georg listing en tom kaulitz en Gustav Schafer, een hele hoop boeken :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik ga op vakantie en ik neem mee:

    Bill, condooms, Georg, Tom, Gustav en vliegtuig


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik ga op vakantie ik neem mee:
    bill Kaulitz een pakje condooms en Georg listing en tom kaulitz en Gustav Schafer, een hele hoop boeken, mijn laptop

    ik ga op vakantie ik neem mee:

    bill Kaulitz een pakje condooms en Georg listing en tom kaulitz en Gustav Schafer, een hele hoop boeken, mijn laptop
    en mijn kleren


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    bill Kaulitz een pakje condooms en Georg listing en tom kaulitz en Gustav Schafer, een hele hoop boeken, mijn laptop, mijn kleren

    MIJN MUZIEK (:


    And love's heart is death for me and my poison girl

    (Leuk spel)

    Ik ga op vakantie en ik neem mee:
    bill Kaulitz een pakje condooms en Georg listing en tom kaulitz en Gustav Schafer, een hele hoop boeken, mijn laptop, mijn kleren, mijn muziek.

    Mijn 'wreck this journal'.

    bill Kaulitz een pakje condooms en Georg listing en tom kaulitz en Gustav Schafer, een hele hoop boeken, mijn laptop, mijn kleren
    MIJN MUZIEK,Mijn 'wreck this journal'

    de lieve xSKITT en Marshmellow


    Niet geschoten is altijd mis..

    bill Kaulitz, een pakje condooms en Georg listing en tom kaulitz en Gustav Schafer, een hele hoop boeken, mijn laptop, mijn kleren,MIJN MUZIEK,Mijn 'wreck this journal',de lieve xSKITT en Marshmellow
    && mijn kleren :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    bill Kaulitz, een pakje condooms en Georg listing en tom kaulitz en Gustav Schafer, een hele hoop boeken, mijn laptop, mijn kleren,MIJN MUZIEK,Mijn 'wreck this journal',de lieve xSKITT en Marshmellow,&& mijn kleren,Miyavi && Reita && kiriyama:Y)

    bill Kaulitz, een pakje condooms en Georg listing en tom kaulitz en Gustav Schafer, een hele hoop boeken, mijn laptop, mijn kleren,MIJN MUZIEK,Mijn 'wreck this journal',de lieve xSKITT en Marshmellow,&& mijn kleren,Miyavi && Reita && kiriyama & Mijn Foto Camera


    Life is a fairytale, told by an idiot.