• Het beheerst m,n leven ik kan er niet door slapen ik denk er al bijna 2 weken aan iedere keer dat ik even niks hoef te doen denk ik eraan alle dingen die er gebeurt zijn ook al zijn ze opgelost blijf ik er aan denken het zijn gewoon zwarte dagen in m,n leven en pijnlijke dagen in m,n leven dagen in m,n leven die ik niet terug krijg hoe graag ik het ook wil smeken heeft toch geen zin die dagen krijg ik gewoon nooit meer terug als ik eraan denk kan ik me daarna geen leuke dingen uit m,n leven meer herinneren nu ik er aan denk ik weet niet wat ik moet denken zelfs m,n vader ligt er 's nachts wakker van dat betekent toch wel wat als je ouders er zelfs niet van kunnen slapen vandaag was ook weer een zwarte dag geslagen geschopt gebroken hart het is gewoon te pijnlijk om te zeggen het is net of je hart in tweeën wordt gescheurd al die dingen die er gebeuren ik wil gewoon niet meer naar school zover is het nu al gekomen ik dacht in de zomer vakantie dat het op de middelbare school beter zou gaan maar het is juist nog veel erger geworden ik zie school eerder als een marteling dan als school het is niet meer leuk om naar school te gaan ik heb het gevoel dat ik alleen maar naar school ga zodat iedereen iemand heeft om even tegenaan te schelden zonder aan diegene zijn gevoelens te denken en dat je diegene gewoon even omver kunt duwen en slaan en schoppen zonder dat diegene pijn lijdt lichamelijk en van binnen ik haat het nu gewoon om naar school te gaan het gaat op deze manier niet meer ze hebben het zo erg gemaakt dat ik niet meer naar school wil waarom moet dit nou altijd mij overkomen ik voel me eerder een object waar je mee doet wat je wil en het ze voor de rest niks kan schelen wat die ervan vind want alleen hun mening telt volgens hun ik zou gewoon willen dat ze dood zijn zonder al die mensen was mijn hele leven niet verpest het is gewoon te erg wat iedereen bij me heeft aangericht ik wil niet meer naar school en als ik naar school ga ben ik nog altijd bang dat als ik naar school ga dat er dan weer wat gebeurt ze kijken me steeds na het lijkt wel of ik iedere dag achtervolgd wordt door Mandy ik kan er niet meer tegen ik wil niet meer naar school en ik durf niet meer naar school ookal wordt het opgelost nog meer mensen die je alleen maar nastaren alsof je een moord hebt gepleegd het is niet meer leuk het was nooit leuk ze hebben geen gevoelens voor andere als ze wisten dat ik bijna iedere dag eraan denk en dat ik moet huilen het je nog geen fuck kan schelen ik kan hier niet meer tegen ze hebben het zover gekregen dat ik niet meer wil niet naar school nooit meer het blijft altijd doorgaan doordat het al is begonnen toen ik nog klein was ben ik er alleen maar gevoeliger voor en het kan ze geen fuck schelen!


    Ik ga hier echt kapot aan, weet je dat?
    FML.


    Life is hard and then we die

    Naar een andere school overplaatsen is misschien voor het begin wel een optie, en ik vind dit ontzettend rot voor je zusje. Maar dit gebeurt met mensen die niet uit hun schulp kruipen. Mensen die heel veel potentie en overtuigingskracht bij anderen hebben, maar er niets mee doen omdat ze niet weten dat ze het bezitten. Hoe oud is je zusje als ik vragen mag? Misschien moet ze er eens met iemand over praten? En dan niet een juffrouw of een meester, want daar heb je geen reet aan. Maar gewoon een therapeut die ervoor kan zorgen dat ze misschien de beginstappen zet van 'voor zichzelf opkomen'? Ik vind het heel naar voor je en ik begrijp dat dit allemaal verschrikkelijk is, vooral om toe te moeten kijken. Maar je zusje zal toch echt zelf haar mannetje moeten gaan staan, dat kun jij niet je hele leven voor haar blijven doen. Anders blijven mensen later nog over haar heen lopen als ze volwassen is (flower).


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh ik krijg hier tranen van in mijn ogen, het was even net alsof ik zelf weer mijn schooltijd terug herleefde. Arm meisje. Arme jij. ):


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Jabberwocky schreef:
    Naar een andere school overplaatsen is misschien voor het begin wel een optie, en ik vind dit ontzettend rot voor je zusje. Maar dit gebeurt met mensen die niet uit hun schulp kruipen. Mensen die heel veel potentie en overtuigingskracht bij anderen hebben, maar er niets mee doen omdat ze niet weten dat ze het bezitten. Hoe oud is je zusje als ik vragen mag? Misschien moet ze er eens met iemand over praten? En dan niet een juffrouw of een meester, want daar heb je geen reet aan. Maar gewoon een therapeut die ervoor kan zorgen dat ze misschien de beginstappen zet van 'voor zichzelf opkomen'? Ik vind het heel naar voor je en ik begrijp dat dit allemaal verschrikkelijk is, vooral om toe te moeten kijken. Maar je zusje zal toch echt zelf haar mannetje moeten gaan staan, dat kun jij niet je hele leven voor haar blijven doen. Anders blijven mensen later nog over haar heen lopen als ze volwassen is (flower).


    Naar een andere school gaan helpt nooit lang, dat voelen kinderen aan en daar gaan ze op door. Niet om te ontmoedigen, maar ik spreek uit ervaring.
    Ik heb op genoeg scholen gezeten om te weten hoe het is.


    Dat meisje moet letterlijk leren van zich af te slaan als ze d'r pijn doen ... Dat is vaak het enige dat zulke teringlijertjes echt afschrikt, als ze het leert te menen. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 20:15 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Naar een andere school gaan helpt nooit lang, dat voelen kinderen aan en daar gaan ze op door. Niet om te ontmoedigen, maar ik spreek uit ervaring.
    Ik heb op genoeg scholen gezeten om te weten hoe het is.
    Ik zeg toch, 'voor het begin' :Y). Ik ben ook 15 jaar lang gepest, en niet zo'n beetje ook niet :Y). Maar ik ben nooit naar anderen scholen geweest. Ik kan me echter wel indenken dat als je dan op een nieuwe school zit, het op het begin dan misschien ietsje makkelijker gaat om die stap sneller te zetten dat je voor jezelf opkomt, omdat niemand je dan nog echt kent. Zo bedoelde ik dat :Y). Én in je edit heb je ook helemaal gelijk.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 20:17 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Argh. jauwtch. -scheldwoord- ik ken je zusje niet maar serieus? ik ga naar der school en geef die koters uit haar klas een mep waar ze nog een paar weken van naduizelen. c'mone dit gaat gewoon té ver!


    Change, the only good thing in this world.

    Ik zou ze slaan!, het is je zusje!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    indomptable schreef:
    Argh. jauwtch. -scheldwoord- ik ken je zusje niet maar serieus? ik ga naar der school en geef die koters uit haar klas een mep waar ze nog een paar weken van naduizelen. c'mone dit gaat gewoon té ver!
    Het erge is dat dit op iedere school met wel minstens een kind gebeurd, terwijl veel mensen ervan op de hoogte zijn (vooral klasgenoten en vriendjes/vriendinnetjes) maar niemand ingrijpt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mistress schreef:
    Oh ik krijg hier tranen van in mijn ogen, het was even net alsof ik zelf weer mijn schooltijd terug herleefde. Arm meisje. Arme jij. ):

    ik heb precies het zelfde )': ik hoop dat het goed komt mt je zusje want dit kan niet...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    No offence, maar zoiets zou je toch beter aan je ouders laten lezen ipv het op internet te gooien?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat is gewoon niet meer normaal.
    Weet je wat ik zou doen als mijn zusje straks na de zomervakantie naar mijn school komt?
    Ik ga een flink praten met die kinderen. En dan bedoel ik echt praten.
    Leg al je woede in die toon. Je voelt je erna ook beter.
    Zinnen als:

    Willen jullie mijn zusje alsjeblieft niet pesten?
    Weten jullie wel wat jullie haar aan doen?
    Zouden jullie het leuk vinden als we dat bij jullie doen?
    Etc Etc

    Misschien als je met al je vrienden gaat. Dat geeft wat meer zelfvertrouwen..

    Een andere school is evt een optie, maar ze moet dan wel met pesten om kunnen gaan. Ik bedoel, als ze daar ook gepest word, dan heeft het geen nut. En dan kun jij beter in de buurt zijn. Maar voor hetzelfde geld vind ze daar goede vrienden. Zinnen als:

    Zou je alsjeblieft willen stoppen, ik vind het niet fijn.
    Nu is het niet meer leuk.

    Dat helpt. En ze gewoon negeren. Als je zusje erop in gaat, dat vinden ze leuk. Daar vragen ze. Ze verdienen het niet. En dan.. Voor een klap krijg je heus geen straf. En zo wel, het geeft indruk bij de pesters :Y)

    Ik hoop dat je er wat mee kunt. :$

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 20:27 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik voelde hier en daar toch wat prikken in mijn ogen. Dat kind is nu blijkbaar net zo oud als ik (ongeveer), ze heeft heel wat mee gemaakt en het is nog lang niet over zo te zien. Uithuilen bij de leraren help niks, het maakt het echter alleen maar erger, even als negeren! Ik vind het gewoon écht vreselijk dat het zo ver is gekomen. Als ik het zo lees, doet ze nooit iets terug. Daar herken ik mezelf nog in.
    Vroeger werd ik ook altijd geslagen en getreiterd, maar toen ze mijn kleren tijdens de gym in de prullenbak gooide was ik het zat, ik heb dr in haar gezicht vertelt wat ik zou en heb gedreigt te slaan, wat achteraf gebeurde. Het luchtte enorm op! Het klinkt of het alng geleden is, maar het is vlak voor de zomervakantie nog gebeurd.
    Denken dat het op de middelbare school beter gaat, is vaak een mis stap! Vertrekken uit angst, en aankomen met dezelfde instelling en blik lost niks op. Ze kan blijven dwalen van school naar school, maar er zullen altijd van die bitches zijn!

    Ik denk toch, dat ze het beste één keer, zich gewoon moet uitleven. Die leraren doen niks, volgens mij. Wanneer zíj slaat zien ze het wel. Of als je je verdedigt door terug te slaan krijg je als andwoord: 'Sorry je hebt terug geslagen ik kan niks voor je doen!' Als jullie ouders hier van op de hoogte zijn, wat waarschijnlijk wel zo is. Zou ik zeggen, laat haar dr bek eens open trekken anar de leraren ook! Zo zei ik: 'Haal die stront uit je ogen dan! Ze mag slaan en schelden tegen mij aan wat ze wil, maar je doet geen flikker? En nu moet ik zeker op mn kop krijgen? Donder gauw een eind op!'

    Iemand moet de eerste zijn die écht een bek open trekt. Desnoods spreek jij die kindere en/of leraren er op aan!
    Ik hoop toch wel dat dit snel voorbij is!

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Het erge is dat dit op iedere school met wel minstens een kind gebeurd, terwijl veel mensen ervan op de hoogte zijn (vooral klasgenoten en vriendjes/vriendinnetjes) maar niemand ingrijpt.

    Daarbij komt ook, zo iets ontschuldigs kan uitlopen tot treiteren zonder dat je het zelf merkt. In je eigen ogen maakte je een: "Ontschuldig grapje en deed je even mee met de anderen." Terwijl het in werkelijkheid héél anders is!

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Daarbij komt ook, zo iets ontschuldigs kan uitlopen tot treiteren zonder dat je het zelf merkt. In je eigen ogen maakte je een: "Ontschuldig grapje en deed je even mee met de anderen." Terwijl het in werkelijkheid héél anders is!
    Precies ja :(.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Precies ja :(.

    Dit lees ik juist vandaag, toen ik mijn lokaal kwijt was heb ik mijn vriendin nog zien huilen op de gang, ];

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 20:35 ]

    Poseidon schreef:
    Kan iemand het misschien in het kort aan me uitleggen?:x
    Ik heb namelijk enorme moeite van het lezen van grote teksten zonder goede interpunctie.. Ik heb al geprobeerd te lezen met 4x zoom maar het lukt nog steeds niet ;x

    Dat had ik dus ook. Maar het gaat erover dat d'r zusje dus gepest word, en dat ze daar niet van kan slapen ):


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.