• Ik vind echt dat het lijkt alsof de MODs tegenwoordig alleen nog voor de catering hier zijn. Het enige wat ze hier nog kúnnen doen is de vrede bewaren en topics sluiten waar mensen een dicussie hebben. Er is echt geen totaal geen respect meer of bedankjes ofzo. Ik zeg niet dat ik helemaal clean ben enalles, maar wat je geeft krijg je meestal terug, nietdan? :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wees maar niet bang hoor, er zijn nog allemaal achtergrond taken :] een topic sluiten doe we met 1 klik. :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik ben echt wel benieuwd hoe het leven van een mod eruit ziet op Q haha.

    Rickjuh schreef:
    Wees maar niet bang hoor, er zijn nog allemaal achtergrond taken :] een topic sluiten doe we met 1 klik. :Y)

    Ik heb het ook over wat wij wel zien hè. ; )


    *insert philosophical cringe expression here*

    Was dat vroeger anders dan ?


    -

    Overal zijn wel eens van die dagen, dat het even niet loopt, we zijn allemaal nog jong, en dan gebeuren zulke dingen. Zelfs bij volwassenen soms nog.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Mungojellie schreef:
    Ik ben echt wel benieuwd hoe het leven van een mod eruit ziet op Q haha.

    gewoon net zoals dat van ons., o.O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mungojellie schreef:
    Ik ben echt wel benieuwd hoe het leven van een mod eruit ziet op Q haha.


    moeten ze eigenlijk een soort realitysoap hebben. of misschien een keer dat er op een of andere manier te zien is wat mods allemaal achter de schermen doen, dan krijgen users misschien ook meer respect voor mods als ze zien dat ze veel meer doen dan alleen topics sluiten enzo.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ben ik de enige die niet snapt waarover het precies gaat? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Genius schreef:
    Was dat vroeger anders dan ?

    Dat weet ik niet. Maar het is toch altijd vroegâh was alles betâh? (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mungojellie schreef:
    Ik ben echt wel benieuwd hoe het leven van een mod eruit ziet op Q haha.

    Ik wil het je wel uitleggen, lol. Of wil je liever een wat recentere moderator? (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    reyon schreef:
    Ben ik de enige die niet snapt waarover het precies gaat? (krul)

    Over respect.


    *insert philosophical cringe expression here*

    reyon schreef:
    Ben ik de enige die niet snapt waarover het precies gaat? (krul)

    lol nee, me too.


    Hope goes lost but never dies.

    JustHateLove schreef:
    (...)

    moeten ze eigenlijk een soort realitysoap hebben.

    Tsja, dan zie je denk ik alleen maar een dood-normaal persoontje achter de pc zitten :'O


    ars moriendi

    DEREK schreef:
    (...)
    Ik wil het je wel uitleggen, lol. Of wil je liever een wat recentere moderator? (krul)

    Ik denk dat we onderhand allemaal wel doorhebben dat jij MOD bent geweest. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik denk dat we onderhand allemaal wel doorhebben dat jij MOD bent geweest. :Y)

    Misschien weet Lotte het niet haha ze vraagt het me nooit op msn dus ja ik dacht misschien kan ik haar er mee helpen, als ze er echt zo over inzit. En van mij hoeft niemand dat te weten hoor. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.