• Bij gebrek aan een betere titel, lol.

    Ik ben gestart met een nieuw verhaal en heb zoek iemand die mijn plot wil bekijken.
    Even wat achtergrondinformatie over het verhaal.

    Hoogverraad
    Irak: een land waar nog altijd vele conflicten woeden en Al Qaida de meest gevreesde organisatie is. Een kweekvijver voor terroristen, menen veel wereldmachten.
    Ian McCoy heeft de leiding over het SAS-team dat een vooraanstaand lid van het terreurnetwerk moet oppakken. Maar hij torst een grote last met zich mee. De droogte en de hitte in de woestijn eisen hun tol en het vertrouwen op een goede afloop zakt al snel naar een dieptepunt, juist als Ian de meest ingrijpende beslissing van zijn leven moet nemen.


    Kun je mensen van opbouwende kritiek voorzien? Heb je oog voor details? Dan ben je hier goed!

    Je hoeft niet bijzonder goed te zijn in spelling en grammatica. Het gaat mij hier puur om de verhaallijn en de spanningsopbouw. Ben je nog niet overtuigd? Ik bied je een beloning van 5 credits aan.

    ^^ Ik hoor wel wie er geïnteresseerd is. Bij meerdere reacties kies ik degene die mij het meest geschikt lijkt.


    oi, suzy

    Het ziet er super interessant uit! Het lijkt me erg leuk om je te helpen. Je hebt wel een moeilijk onderwerp uitgekozen, zeg. Dus ik hoop dat het niet erg is als je er niet te veel van af weet? Je hebt in ieder geval een spannende synopsis geschreven :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Nou ja, er zullen wat technische termen in zitten (namen van wapens, helikopters etc.), maar erg ingewikkeld zal het niet worden! Ik heb zelf wel research gedaan natuurlijk maar ik ben zelf ook geen expert. Bovendien geef ik bij de moeilijkste stukken wel uitleg, uiteraard.


    oi, suzy

    Lijkt me erg leuk om met je te werken. Hopelijk is dat wederzijds :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik wil je ook wel helpen.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Nee, het is niet meer nodig, dank je. (;


    oi, suzy

    Oké


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    @Aarsvogel, zou je mij willen helpen dan? Ik schrijf een verhaal over een meisje dan "onterecht" in een instelling zit.


    L.K. van Esch

    x

    [ bericht aangepast op 7 dec 2017 - 18:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.