• Heeeix,

    Jullie gaan nu verzekerst zeggen, weeral een nieuw quizje, maar ik verveel me gewoon steen dood dus daarom weer een nieuw quizje

    Bill wordt betoverd door een djinn , een djinn is een wezen die zegt hoe je leven eruit zou moeten zien in een soort droom , in zijn droom ontmoet hij een meisje , hij had haar al ergens eerder gezien, nu blijkt hij in de droom met haar getrouwd te zijn .. ,wanneer de droom stopt wordt Bill wakker en zoekt uit of het meisje echt bestaat , maar wat gebeurt er als het meisje echt bestaat? Gaat hij ervoor of laat hij het zoals het is?$

    Daarover gaat het zo'n beetje, een tittel weet ik nog niet dus als je een tip hebt. Owja het begint bij Bill pov

    Nu de rollen:



    Onthaal politie:

    Wat moet ik allemaal weten

    Rol:

    Naam:

    Leeftijd:

    Karakter:

    Hobby's:

    Likes:

    Don't likes:

    Waarom deze rol:

    Foto:

    Klein tekstje:

    IK DOE NIET AAN VRIENDJES POLITIEK!!!!


    ChachaCore

    Rol: BF misterieus meisje
    Naam: Siham
    Karakter: Lief, bitchy, betrouwbaar
    Leeftijd:18
    likes: Shoppen, guys, TokioHotel
    dislikes: chocolate, nerds
    waarom deze rol: Voor Siham, niet voor mij! Surprise.. x'D
    Foto: http://media.photobucket.com/image/scene%20girls/scenecorexxx/scene-15.jpg?o=121(de rechtse)Tekstjje:

    Haay people x3.Ik ben Siham en ben 18 jaartjes oud.Ik ben een enorme Tokio Hotel fan en bezoek dan ook vaak concerten van ze.Verder hou ik van shoppen,fotoshoots&zingen.Ik ben vaak in de stad te vinden en in mijn vrije tijd doe ik modellenwerk.Oh ik moet gaan.Tschüs x3

    Rol: BF misterieus meisje
    Naam: Siham
    Karakter: Lief, bitchy, betrouwbaar
    Leeftijd:18
    likes: Shoppen, guys, TokioHotel
    dislikes: chocolate, nerds
    waarom deze rol: Voor Siham, niet voor mij! Surprise.. x'D
    Foto: http://media.photobucket.com/image/scene%20girls/scenecorexxx/scene-15.jpg?o=121(de rechtse)Tekstjje:

    Haay people x3.Ik ben Siham en ben 18 jaartjes oud.Ik ben een enorme Tokio Hotel fan en bezoek dan ook vaak concerten van ze.Verder hou ik van shoppen,fotoshoots&zingen.Ik ben vaak in de stad te vinden en in mijn vrije tijd doe ik modellenwerk.Oh ik moet gaan.Tschüs x3



    Owkay, dan heeft zij dus ook deze rol


    ChachaCore

    Man man man, nog 2 rollen!!! iemand die nog een rol wilt?


    ChachaCore

    MEN IDEEEE AAAAH, JE HEBT HET GEBRUIIKKTT WHIIIIII!!!<3333

    hihi , even gefliptt x]

    welke rollen zijn er nog?