• Ik heb dus het rooster van mijn vriendin gekregen. Krijg medelijden met mij. Ik zit nu echt bij allemaal vago's in de klas(waaronder een jongen die me al sinds groep 2 irriteert en vorig schooljaar zowat met mijn vriendin flirtte).
    En ik heb dus nu een leraar die dezelfde achternaam heeft :S Een lerares die scoutingleidster van mijn vriendinnen is en een Duitsleraar die ik volgensmij zowat heb uitgescholden toen hij inviel voor Engels :X
    En omdat we meer dan 1800 leerlingen hebben, hebben we 1 pauze van een halfuur en 1 van drie kwartier. Leuk, zou je denken. Ja maar nu zijn we een kwartier later uit! EN DE 1E WEEK AL PROEFWERUUR?!

    Ben denk ik schoolziek

    http://oud.stanislascollege.nl/westplantsoen/roosters/infoweb/index.php?ref=2
    en dan naar wh2c gaan en op kathy vos klikken
    omg dan zie je mijn marteling

    ik heb een fijn rooster(A) al hoef ik pas a.s woensdag naar school

    ik heb een fijn rooster(A) al hoef ik pas a.s woensdag naar school
    dan heb je geluk xO

    mijn rooster zuigt -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik krijg maandag pas mijn rooster.x] Dinsdag beginnen bij mij de lessen =,='


    ok

    Ik krijg maandag pas mijn rooster.x] Dinsdag beginnen bij mij de lessen =,='
    haha bij mij hebben ze gewoon de site gehackt x]

    ik heb 3 x achtuur:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heb 3 x achtuur:|
    ik heb dat kennelijk nooit meer

    en pw week is afgeschaft bij ons:| daar gaan de relaxte uren luieren:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    shit ik bedoelde pw uur x']

    mijn rooster is opzich niet zo heel erg 7-7-7-6-6
    alleen kud dat ik op vrijdag eerste 2 uur gym heb
    -.-'


    If you want me to listen, whisper...

    We hebben nu een algemeen schooltopic ;)