• Hoihoi (: Dit spel heb ik zeg maar even gepikt van een ander forum, van explosm.net. Misschien ken je die site wel, ik vind in ieder geval dat er gewéldige stripverhaaltjes op staan (flower)

    De bedoeling is dat ik telkens stukjes verhaal teken en jullie moeten beslissen hoe het verder gaat.

    Voorbeeld:
    Ik: url=http://oi53.tinypic.com/aysoow.jpg]Klik[/url
    Vertel maar!! Hoe heet dit poppetje en hoe ziet hij er verder uit?
    Piet: Hij heet Henk en is stiekem een alien. Hij heeft altijd zwarte kleren aan en een pet met hoorntjes erop.
    Jan: Het poppetje heet Rosalie en hij draagt altijd jurkjes.
    Ik kies dan de leukste reactie uit, die teken ik weer verder en zo gaat het weer door.


    Ik hoop dat jullie het begrijpen?
    Hier het eerste plaatje!! url=http://oi53.tinypic.com/aysoow.jpg]Klik[/url
    Hoe heet hij, wat heeft hij precies aan (je mag ook wat veranderen)?
    Doe lekker gek&creatief (:

    Links: MEET BERTA

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:47 ]


    JDN.

    Hij heet Karel. Het is een jochie van 2 die er erg oud uitziet voor zijn leeftijd. Hij draagt altijd Rokjes en petten :]
    En hij eet gehaktballen :]


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    (:

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 18:15 ]


    JDN.

    Hij heet Berta, het is een zeemeermin en hij houdt van Barbies. Zijn lievelings eten is pindakaas en hij zit vaak op Quizlet te schrijven aan zijn amateuristische verhalen. Hij luistert Mozart waardoor zijn staart/vin op en neer beweegt (dansen). Berta kan niet zwemmen, behalve als je dat "dansen?" zwemmen noemt. :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ze heet Peter, is een vrouw van 96 en draagt graag té korte rokjes, eigelijk draagt ze het liefst niets, maar je kan niet naaktlopen door de stad..
    Ze eet graag kleine kindertjes (:


    Me so good.

    Dit is Jim. Jim heeft een probleem. zijn pet zit vast op zijn hooft, al vanaf zijn geboorte en die kan niet van zijn hoofd af. Daarom wordt hij heel erg gepest. hij lacht de hele dag zodat mensen vrienden met hem willen worden maar dat willen ze niet omdat hij zo'n rare lach heeft. hij wil zich laten ombouwen tot meisje maar dat durft hij niet omdat een meisje met een pet geen gezicht is. iemand heeft hem neergeschoten zodat hij nu gaatje in zijn ogen heet.

    Moby schreef:
    Hij heet Berta, het is een zeemeermin en hij houdt van Barbies. Zijn lievelings eten is pindakaas en hij zit vaak op Quizlet te schrijven aan zijn amateuristische verhalen. Hij luistert Mozart waardoor zijn staart/vin op en neer beweegt (dansen). Berta kan niet zwemmen, behalve als je dat "dansen?" zwemmen noemt. :'D

    MEET BERTA
    Ok guys, we beginnen met het verhaal! En ik heb jullie hulp nodig ;o. Berta is namelijk een pindakaasliefhebber en hij wil graag pindakaas kopen MAAR DE SUPERMARKT IS DICHT :(. Wat nu?


    JDN.

    Hij breekt in bij de supermarkt en dankzij zijn Barbiepower lukt het hem een pot pindakaas te stelen! Maar dan wacht de politie hem op...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Trouwens, ik lees die dingen nog eens na en iedereen heeft iets neergezet over dat hij een meisje is/wil worden XD Komt dat door mijn voorbeeld? haha

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 17:27 ]


    JDN.