• Hallo dudies,

    Ik heb bedacht dat ik ook een RPG wil gaan doen, want ik vond dat stiekem wel heel leuk. Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind ik zelf heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    THA RULES
    * We schrijven in verleden tijd, omdat mooier is en voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die mooier en handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel van het goeie.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.
    * De ''rollen'' die niet ingevuld zijn mogen er in voor komen, maar de gesprekken die jouw personage er mee heeft, moet je zelf beschrijven.
    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een Quote zetten, zodat het opvalt.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel, anders is het zo irritant. (:

    De rollen
    Iedereen krijgt twee rollen. Eén zelf verzonnen rol en één persoon die al bestaat, zoals Ron Weasley, Hermione Granger, etc.
    Je mag leerlingen zelf verzinnen. Verschillende leeftijden, afdelingen en afkomsten.

    De informatie
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Reden voor afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Toverstok:
    Patronus:
    Extra:

    Je mag niet zelf kiezen welke rol je er extra bij krijgt, omdat iedereen dan dezelfde rol in gaat vullen!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 17:07 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Kyra Belle
    Achternaam: Hastings
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Slytherin/Zwadderich -moet dit engels of nl's?-
    Reden voor afdeling: Kyra heeft het vermogen ongezien veel informatie te verzamelen, en die te gebruiken voor haar eigen doeleinde, veel mensen zouden haar daarom sluw noemen. Ze is puurbloed, ze is sisseltong, al gebruikt ze dat nauwelijks. Tenzij ze boodschappen door moet geven. Zij [en een aantal andere sisseltongen, misschien] gebruiken namelijk slangen om onderling boodschappen te bezorgen.
    Karakter: Ze bemoeit zich niet graag met andermans zaken, tenzij ze daar echt noodzaak in ziet. Zoals ik hierboven heb gezegd, ze kan goed ongezien en ongemerkt informatie verzamelen en gebruikt die voor haar eigen doeleinden. Ze is er vrij goed in mensen te intimideren, vooral door haar ogen. Kyra is ook erg eigenwijs en zelfverzekerd.
    Uiterlijk: Foto. Lichtblauwe ogen die je soms lijken te doorboren. Halflang bruin haar, wat ze meestal stijl draagt en anders met slag. Ze is ongeveer 1.70 meter lang.
    Toverstok: Ebbenhout, kern met een haar van een zwarte eenhoorn. -als dit niet mag, dan van een gewone eenhoorn-
    Patronus: Een panter, wel zonder vlekken. En omdat Patronussen wit zijn dus een witte versie van een zwarte panter.
    Extra: Ze heeft zelf een zwarte slang, Orion.


    Dude, als er iets veranderd moet, moet je dat even zeggen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:08 ]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Naam: Alice Rose
    Achternaam: Moors
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Ravenclaw,
    Reden voor afdeling: van wegen haar verstand en leergierigheid. Ze is ook erg creatief en dat maakt haar de perfecte Ravenclawer.
    Karakter: Alice is altijd al erg liefdevol geweest voor alles en iedereen. Maar sinds ze op Hogwarts zit, is dat alleen maar erger geworden. Vroeger woonde ze in the Muggle. Ze werd daar veel gepest maar dat maakte haar niet echt uit. Ze wist dat haar talent ooit naar boven zou komen en echte vrienden zou krijgen. Daar had ze gelijk in. In de eerste dag op Hogwarts nog in de trein botste ze tegen Angela op. Het klikte meteen en ze gingen samen in een wagon zitten. Ze kletste wat en zo is hun vriendschap geboren. Nu zijn ze nog altijd de beste vriendinnen. Ze is een echte controlfreak want ze wil het liefst alles zelf doen zodat ze weet dat het naar haar doen, goed gedaan wordt. Dit kan soms nogal irritant kan zijn voor anderen. Veel mensen zijn bevriend met haar, en ze is een erg warm en gezellig persoon. Helaas zijn er ook mensen op de wereld die van dit soort mensen misbruik maken. Alice is een echte doorzetter, als er ook maar iets in haar opkomt zal ze niet rusten voordat ze het heeft gedaan. Verder is ze erg artistiek en creatief. Ze is erg leergierig en zit het liefste vooraan in de les zodat ze niks zal missen. Ze wil op alle voorbereid kunnen zijn en daar heeft ze ook een rede voor. Op haar 12e werd ze bij het meertje lastig gevallen door een Dementor. Ze was toen al leergierig en heeft met succes. -en héél veel geluk- de Patronus spreuk uitgesproken en de dementor verjaagd. Ze is niet gouw bang omdat ze denkt dat ze op alles voorbereid is.
    Uiterlijk: Klik Alice heeft rood haar met een schuine pony. Ze heeft steil haar tot ongeveer iets langer dan haar schouders. Ze heeft blauwe ogen die ze altijd met wat mascara en eyeliner opmaakt. Verder gebruikt ze geen make-up. Behalve op feestjes doet ze dan nog wat lipgloss op. Ze heeft een slank postuur en is van normale lengte. (1.75) Ze draagt op school trouw haar uniform. Maar buiten school draagt ze het liefste jurkjes met hakken eronder.
    Toverstok: 23,4 cm lange stok van eikenhout. De kern is gevuld met haar van een gevleugeld paard.
    Patronus: Gevleugeld paard
    Extra: Ze heeft een crush op Cedric Diggory, al zolang als ze op Hogwarts zit. Haar hele familie heeft in Ravenclaw gezeten en haar jongere broertje, Mike zit in het 2e leerjaar ook in Ravenclaw


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Perongeluk 2x geklikt sorry :P

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:58 ]


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Ik wil beginnen :x


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Wtf, even een vraag.

    Wie in godsnaam is Seamus Finningdingetje..?
    *Googled even* En 't is een jongen en sorry
    maar ik kan echt geen jongens spelen o_O''
    Dan raken ze verwijfd enzo en dat werk dus gewoon niet :xx
    Zou ik andere kunnen krijgen? :'$


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x7UP schreef:
    Wtf, even een vraag.

    Wie in godsnaam is Seamus Finningdingetje..?
    *Googled even* En 't is een jongen en sorry
    maar ik kan echt geen jongens spelen o_O''
    Dan raken ze verwijfd enzo en dat werk dus gewoon niet :xx
    Zou ik andere kunnen krijgen? :'$


    Ja dat kan! Ginny Weasley, is dat goed? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yeah, dank u <3
    Even beetje info zoeken over karakter enzo ^o)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naam: Micaela
    Achternaam: di Giovanni
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Huffelpuf[just wondering, moet de naam van de afdeling in het Engels of Nederlands?] [oh, en nu ik toch bezig ben: in welk jaar speelt het zich af?]
    Reden voor afdeling: De kenmerken van Huffelpuf staan bij Michaela hoog in het vaandel: trouw, ijverigheid en geduld.
    Karakter: Micaela is een rustig meisje dat nooit haar geduld verliest. Ze is sociaal, maar ze vindt het alsnog fijn om soms even geheel alleen te zijn en van de stilte te kunnen genieten.
    Micaela is niet heel opvallend, ze gaat snel op in de menigte. Het is echter niet zo dat ze heel verlegen is. Ze trekt gewoon haar bek niet open als ze dat niet nodig vindt.
    Uiterlijk: Micaela heeft donkerbruin tot zwart haar tot haar schouders. Haar ogen zijn een vergelijkbare kleur en worden omringd door dikke, zwarte wimpers. Ze heeft een fijn gezicht; haar zachtroze lippen zijn mooi vol, haar neus is een tikje smal, haar wenkbrauwen zijn mooi gevormd, haar huid is getint.
    Micaela is aan de kleine kant: ze is 1,62 meter.
    Toverstok: 21,4 centimer, eikenhout gevuld met drakenbloed. Vooral goed voor Bezweringen
    Patronus: Zwaan
    Extra: Micaela is Italiaanse, een halfbloed heks en heeft een jonger broertje dat dit jaar voor het eerst naar Zweinstein mag. Hij heet Fabio.


    Carry me away, I hope that you don't break.