• Heeyy, ik had een vraagje: wie van jullie is wel eens flauwgevallen tijdens een concert van TH of moest huilen?
    Zoja, wrm viel je flauw of moest je huilen? x] Ben daar wel ff benieuwd naar.

    xx


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zo ja,
    ik zag Tom, begon te huilen, en viel flauw.
    Dat was het x)


    I recycle my thoughts.

    ik ben niet flauwgevallen mr wel bijna:S

    had de hele dag niks op.
    jmmer genoeg stomd ik nie zow dig bij ze:(

    Uhm nee ik ben niet flauwgevallen en heb wel bijna moeten huilen omdat de liedjes gewoon zo geweldig mooi zijn en het zo zalig is om Tokio Hotel daar te zien staan enz:D


    Why don't you break my heart

    Ik ben nog nooit tijdens een concert, zou echt zonde zijn, ben je bij een concert en dan val je vlauw, zie je er alsnog geen bal van, maar huilen, ja dat moek toegeven dagt heb ik wel gedaan.. De nummers zijn gewoon zo mooi, en dan vooral spring nicht..

    14 juni moest ik huilen bij An Deiner Seite, om een persoonlijke reden. Ben nog nooit flauwgevallen. Daar vind ik mezelf te nuchter voor.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    8 oktober viel ik zowat flauw omdat ik hun zag..

    en 4 maart moest ik huilen omdat ik tom weer zag en de anderen. en op het laatst had ik het zo warm dat ik gewoon zowat flauw viel:S..

    xx mii

    Ik ben nog niet flauwgevallen en ook nog niet beginnen huilen.. Ik sta altijd vrolijk te springen en te zwaaien:D!


    Een tomaat is rood. Daah.

    Tijdens 4 Maart paar x bijna.
    Kwam door hitte, samenpersing :P, te hard gillen, geen lucht krijgen en al dat andere gezeik.

    Nog niet gehuild tijdens een concert.
    Wel als ik filmpjes kijk bij youtube.
    Of als ze een nieuwe clip hebbe, wil het weleens niet helemaal goed gaan :$

    Xx


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Opez sorry prongelijk 2x verzonde.
    En krijg hem niet verwijderd :S
    (A)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Moest janken toen het concert was afgelopen en ik weer naar huis moest, ik wou niet weg:(

    Ik was 4 Maart bijna flauwgevallen..
    Ik had wel veel gegeten trouwens.. nou ja, genoeg .. Ik stond vooraan bij de kant van Georg en schreeuwde de longen uit me lijf, kreeg het heet, en zag zo'n beetje erg dubbel, en ik zwiepte wat. Toen hield ik 3 liedjes me bek dicht, en ging het beter.

    14 Juni ben ik niet bijna flauwgevallen.. ik stond daar ook vooraan, maar schreeuwde een stuk minder.. ^^

    Huilen..? euhm.. dacht bijna toen Bill 14 Juni Spring Nicht zong, maar ik hou me altijd in, dus ik huilde niet ;3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik moest niet huilen of flauwvallen =D
    want ik ben kloek vrouwemens ;)
    xChiaar.

    Is het enorm lullig als ik zeg dat ik het echt dom en sneu vind als meiden gaan huilen? Like flauwvallen kan ook andere redenen hebben aber huilen? Dan ben je echt té obsessed in mijn ogen. O_O
    Ik heb nog nooit gehuild, bij geen enkele artiest ofzo.

    Nee en Nee.. xP


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben nog niet flauwgevallen en ook nog niet beginnen huilen.. Ik sta altijd vrolijk te springen en te zwaaien:D!

    Me too