• ik schrijf hier verhalen op quizlet en mijn nichtje leest ze. dat is best wel een probleem aangezien er af en toe stukjes in zit die min of meer als 16+ aan gezien zou kunnen worden (het is gewoon netjes geschreven met niet teveel details) maar ik wil niet dat ze zoiets leest ookal is ze al 14. voor mij is ze op dat gebiet nog veel te jong ookal weet ik dat een meisje van 14 daar gerust tegen kan. na mijn zin is ze daar nog niet 'groot' genoeg voor, als je begrijpt wat ik bedoel. en daarbij lezen haar ouders soms mee en dat mijn oom of tante dat leest dan kan ik net zo goed even mijn eigen graf graven. maar als ik die stukjes uit het verhaal haal dan hoef ik er ook geen 12+ verhaal van te maken maar een 6+ en dat wil ik ook niet.. wat moet ik nu?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Leest ze het via een quizletprofiel? Zo niet dan kun je, je profiel instellen voor alleen quizletleden.


    Life is hard and then we die

    Als je dat verhaal in Word schrijft dan kun je ook gewoon die stukjes daar uit laten en dat naar je nichtje sturen. Dat zou ik doen, denk ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ja ze heeft een profiel :s


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hmm. Dat is wel problematisch..
    Praat eens met haar? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jigsaw schreef:
    Als je dat verhaal in Word schrijft dan kun je ook gewoon die stukjes daar uit laten en dat naar je nichtje sturen. Dat zou ik doen, denk ik.



    ze leest het via quizlet:O


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    reyon schreef:
    Hmm. Dat is wel problematisch..
    Praat eens met haar? (:


    het is nogal lulig om te zeggen dat ik haar daar te jong voor vind niet? en dan gaat ze het toch nog lezen ben ik bang.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    zet je story even ofline?
    of ja via word doorsturen..
    oftewel gewoon waarschuwen en plan laten trekken.

    14jarige kinders kunnen tegenwoordig heel wat hebben hoor :Y)


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Inhumanity schreef:
    zet je story even ofline?
    of ja via word doorsturen..
    oftewel gewoon waarschuwen en plan laten trekken.

    14jarige kinders kunnen tegenwoordig heel wat hebben hoor :Y)




    maar zij niet D:
    nouja ze is nogal gevoelig en kinderlijk -niet dat er een probleem in haar hoofd is ofzo want ze is héél slim enzo- maar het zit me gewoon dwars. ik denk dat ik met haar moet praten en boven het stukje in duidelijke rode leters moet neer zetten dat het 15+ is zodat het haar duidelijk word ofzo..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.