• Ik wou hem even showen.
    Het is een Arabische Volbloed kruising Kwpn'er.
    En hij heet Yoran.
    klik!
    Tja.. I'm in love <3
    De foto is toen het nog wat mooier weer was genomen ;P maar hij staat hier sinds vanmiddag op stal. Kan misschien straks nog een foto maken, maar ik laat hem nu liever even met rust.

    o zon prachtig paard
    toevallig kom ik net terug vn paardrijde xD


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Beide. Ik heb met dressuur wedstrijden gereden, met springen niet. Wil ik nog wel gaan doen ;D!


    Oeh! Ik heb nu een dressuur paard, en darvoor een springpaard, die had Z gesprongen.
    Maar zelf vind ik dressuur wat leuker, springen is wel leuk als tussendoor enzo,
    haha, nou als je gaat springen, echt vet veeel succes!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ooh wat een mooi beestje. -inlove-

    :9~

    Futuristic schreef:
    (...)

    Oeh! Ik heb nu een dressuur paard, en darvoor een springpaard, die had Z gesprongen.
    Maar zelf vind ik dressuur wat leuker, springen is wel leuk als tussendoor enzo,
    haha, nou als je gaat springen, echt vet veeel succes!


    Leeuk, ik heb ook een paar die echt voor de spring was gehad ;P maarja dat was niet echt een lief paardje, dus ik vond het nogal eng om superhoog met haar te springen. Het paard waar ik nu wedstrijden mee rij is een afstamming van Nimmerdor ( ik weet niet of je die kent) maar dus meer een dressuurpaard. Anyway :3 ik blijf gewoon doorgaan, en ik zie wel wat ik doe.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 19:08 ]

    Is hij niet te mager? Je kan kei goed zijn ribben zien..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Is hij niet te mager? Je kan kei goed zijn ribben zien..


    Hij is 1,5 jaar. Spieren moeten nog komen. ;P

    Wat een mooi paardje =]

    Wat n'mooierd! :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mooi!


    Food.

    Omg ;o
    dat is echt een mooi paard(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Leeuk, ik heb ook een paar die echt voor de spring was gehad ;P maarja dat was niet echt een lief paardje, dus ik vond het nogal eng om superhoog met haar te springen. Het paard waar ik nu wedstrijden mee rij is een afstamming van Nimmerdor ( ik weet niet of je die kent) maar dus meer een dressuurpaard. Anyway :3 ik blijf gewoon doorgaan, en ik zie wel wat ik doe.


    OHMYGOD! ja die kan ik! want Nimmerdor is de opa van mijn paardje! Haha, toevallig!
    Ja, dat andere paard was zeg maar best wel oud, en die had de binnenkant van haar hoed gebroken -lang verhaal- en die hadden we moeten laten inslapen ;[


    Alleen maar tranen van geluk

    Futuristic schreef:
    (...)

    OHMYGOD! ja die kan ik! want Nimmerdor is de opa van mijn paardje! Haha, toevallig!
    Ja, dat andere paard was zeg maar best wel oud, en die had de binnenkant van haar hoed gebroken -lang verhaal- en die hadden we moeten laten inslapen ;[

    Nimmerdor is gewoon prachtig <3
    ook zo trots om een afstamming te hebben (aa)?
    Aahw, dat is echt zielig. D: Bwah, moet er niet aan denken een van mn paarden te laten inslapen..

    Mooi paard!

    ah,kijk. Hij zwaait met z'n staart (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mooi. Ik kom langs om te kijken


    "Ignite, my love. Ignite."