• Haleluja! Ik ben eindelijk maar eens begonnen met mijn LB essay voor volgende week dinsdag en het moet dus gaan over hoe ik veranderd ben sinds mijn eerste schooljaar. Het stuk mag zo persoonlijk mogelijk worden etc. Als je het beste essay van alle 4 havo klassen hebt, krijg je money (oké, daar doe ik het alleen voor). En nu heb ik een beginnetje geschreven, maar ik weet dus niet of het goed is.

    Hoe ik tijdens de middelbare schooltijd veranderd ben.
    Hm, hoe zal ik daarmee beginnen? Toen ik naar de brugklas ging, was ik hartstikke onzeker en ik wist echt niet hoe ik me in een nieuwe klas moest gedragen. Hoe zouden de kinderen zijn? Ik kende maar twee meiden waarmee ik naar de brugklas ging, dus dat zou voor mij echt een grote stap zijn. Mijn oude klas kende ik namelijk al sinds mijn vijfde. Ik wist ook dat ik waarschijnlijk anders dan de rest van de klas zou zijn. Ik was klein, propperig en zag er totaal niet hip uit. Ik had helemaal geen interesse in de dingen waar de meeste meiden wel interesse in hadden. Ik hield niet van popmuziek, series als America’s Next Top Model of wat de andere meiden leuk vonden. Toen ik in de klas kwam, wist ik dat de andere meiden dat al vanaf het begin aan mij merkten.
    Gelukkig had ik wel een aardig grote vriendengroep waar ik het goed mee kon vinden. Mijn onzekerheid werd steeds wel erger en het begon aan me te knagen. Als er weer eens iets gebeurd was, dan had Kathy het wel weer gedaan. Ik wist niet waarom mensen mij altijd moesten hebben, dus besloot ik de redenen maar zelf te verzinnen.


    Iemand nog ideeën?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Uhh,, iedere klas iets?
    Dus: in de tweede klas,,, dit en dat.
    in ded derde kals dit en dat.


    Food.

    Crowd schreef:
    Uhh,, iedere klas iets?
    Dus: in de tweede klas,,, dit en dat.
    in ded derde kals dit en dat.
    Het hoeft geen opsomming te worden, maar kan wel


    Today will be Girl's Day party with you~

    Verwerk er persoonlijke verhalen in. Dingen die thuis gebeurd zijn, dingen die je bij zijn gebleven, kleine dingen die nergens toe doen, maar gave hebben jezelf en anderen te laten glimlachen. Zelfs al zijn het random dingen, als je ze hebt onthouden moeten ze iets voor je betekenen. Ga in op je eigen persoonlijke ontwikkeling, vrienden, familie. Hoe veranderingen in die factoren jou veranderd hebben, etc.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 20:11 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Verwerk er persoonlijke verhalen in. Dingen die thuis gebeurd zijn, dingen die je bij zijn gebleven, kleine dingen die nergens toe doen, maar gave hebben jezelf en anderen te laten glimlachen. Zelfs al zijn het random dingen, als je ze hebt onthouden moeten ze iets voor je betekenen. Ga in op je eigen persoonlijke ontwikkeling, vrienden, familie. Hoe veranderingen in die factoren jou veranderd hebben, etc.
    Dank je voor de tips


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat klinkt wel goed. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'