• Boe mensjes.
    Ik wil vanavond een lippiercing gaan schieten.
    Ik heb mijn baas al gebeld, en hij vindt het prima. Maar mijn moeder vindt het maar niks, omdat ze denkt dat ik bijna nergens meer aan de bak kom met een piercing. En nu moest ik mijn zussen gaan bellen om het aan hun te vragen :'D
    De ene zegt nee, het lijkt net een wrat. De ander zegt dat ik het juist wel moet doen. Weer een andere zus heb ik niet gebeld maar die heeft er zelf ook een gehad dus die zal het wel prima vinden, en mijn broer die durf ik niet eens te bellen. :'D
    Wat vinden jullie, doen of niet doen?
    En dan nog een paar dingen..
    Bolletje of ringetje?
    En zal ik het in het midden van mijn lip, of in de zijkant doen? Want ik denk dat mijn hoofd nog boller lijkt (zie fotoboek) als ik het in het midden doe..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als je het nog niet zeker weet, zou ik nog even wachten. Eenmaal geschoten, is 'ie geschoten. (ja, klinkt raar, iknow)
    En als je het wel doet, zou ik OF bolletje in het midden, OF ringetje aan de zijkant doen.
    Goh, wat heb je weer veel aan mij X'D


    Felix

    Sesamestreet schreef:
    Ik denk dat jij zelf moet beslissen of je ervoor wilt gaan ja of nee. Maar als je het doet, een bolletje vind ik mooier. x)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Als je het al doet, doe het dan maar aan de zijkant, dat is echt héél mooi :3
    Volgens mij is zo'n piercing toch altijd eerst een ringetje en dan na een aantal weken pas de piercing die je wilt? -of was dat nou voor een tongpiercing?- Naja, ik zou voor bolletjes gaan want die zijn leuk :"D

    Veel succes!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ehm van mijn ouders mocht het ook niet, en ik heb gewoon snakebites gezet ;P Bolletje of ringetje kun je zelf altijd nog veranderen, dus gewoon kiezen wat je mooi vind :3

    Tragically schreef:
    Als je het al doet, doe het dan maar aan de zijkant, dat is echt héél mooi :3
    Volgens mij is zo'n piercing toch altijd eerst een ringetje en dan na een aantal weken pas de piercing die je wilt? -of was dat nou voor een tongpiercing?- Naja, ik zou voor bolletjes gaan want die zijn leuk :"D

    Veel succes!


    Het is eerst altijd een staafje, bolletje dus. Zodat het kan opzwellen. Die moet je na 2 weken vervangen voor een ringetje, of kleiner staafje.

    MAKEYOUMINE schreef:
    zijkant en zn open ringetje met 2 bolletjes? Want alleen 1 bolletje vind ik niet mooi, maar dat is persoonlijk ;]

    Die doe ik! 8D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zijkant Bolletje.


    Food.

    Je kunt het best doen (: In principe kun je hem er wel uithalen, en er een doorzichtig staafje doorheen doen, als het zou moeten vanwege school/werk etc.
    En je moet hem maar aan de zijkant doen :3
    Ik wil trouwens mee :Y) Laat ik mijn tongpiercing zetten. :') Mijn ouders gaan me haten als ik dat ook nog echt doe xd

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 17:15 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    zijkant en ringetje, dat is veel mooier (:

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 17:16 ]


    --

    Ik wil later aan de zijkant een ringetje, dus ik zou het laten doen als ik jou was. :3


    Let the Night embrace you

    Ligt eraan wat voor werk je hebt. Kijk je kunt geen multinational manager worden met een lippiercing of een PR'er, maar zulke banen zullen mensen met onze leeftijd haast nooit hebben so yeah, denk niet dat 't much of a problem zal worden :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ligt eraan wat voor werk je hebt. Kijk je kunt geen multinational manager worden met een lippiercing of een PR'er, maar zulke banen zullen mensen met onze leeftijd haast nooit hebben so yeah, denk niet dat 't much of a problem zal worden :]

    Ik ben nu vakkenvuller :'D En mijn baas vindt het prima.
    Ik ga muziekmanagement studeren aan de Hogeschool voor de Kunsten, dus daar zullen ze er ook niet zo moeilijk over doen.
    Maarja, ik heb hem nu toch al gezet ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Doe wat je zelf wilt ;) Het is jou lichaam. Ik zou voor een ringetje gaan :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bolletje aan de zijkant :Y)

    En, als jij een piercing wilt, moet je die gewoon zetten (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    als je het egt mooi vindt zou ik het vooral doen -maar voor mezelf vind ik het nogal eng:X- maar het lijkt me best wel mooi/cool staan.
    Ik zou ook aan de zijkant en een ringetje nemen wnat ik denk niet dat een bolletje mooi als lippiercing staat


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.