• Jaaa , Het is Jolienà Weeeerr , maar deze keer gaat ze voort met de serie's en dat is een belofte<3
    Ik heb idd weer een nieuwe bedacht^^
    Ik had eerst een bedacht over een Djinn , maar die heb ik als idee opgegeven Bij BillxSilke en ze heeft em genomen^^ Cool hé ? Zeker makenn!!


    En hier gaat het over:
    Ze laat je dromen uitkomen tegen een prijs…. Je ziel!
    Niemand neem de voostellen aan omdat ze weten dat ze binnen 10 Jaar zullen Sterven , maar Tom krijgt wel een héél verleidelijk aanbod….


    hope you like it*

    Rollen:
    Het Meisje die je dromen laat uikomen:
    BEZET KIDDOO->4YoMissBitch
    Tom's Nieuwe Vriendin:

    Bill's Vriendin: BEZET -> BillxSilke



    dit heb ik nodig:
    Naam:
    Leeftijd:
    I need:
    I don't need:
    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^
    Tekstje:



    Ok , Maak een GOED tekstje , Een Mooie foto en je bent verzekerd van een roll , een tip : WEES HIPP<3
    haha NOT

    BBB

    Rol: Het Meisje die je dromen laat uikomen

    Naam: Laura

    Leeftijd: 17 in je quiz of zo, want voor die rol weet ik het niet echt

    I need: kauwgom, music, vrienden

    I don't need: spinnen, naalden, mensen met voor-oordelen

    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=71929 de linkse

    Tekstje:
    Yo, laura hier
    Hey ik ben dus Laura. Ik ben 17. Wat kan ik nog zeggen?, Euhm is denken. Oh jah ik ben verslaafd aan kauwgom. Echt waar. En ik kan ook mensen hun dromen laten uit komen. Niet dat iemand er op in gaat. Want tja de prijs die je moet betalen is natuurlijk wel iets he. Maar jah niks aan te doen. Maar ik moet weg.
    See You <3


    Live life limitless.



    Live life limitless.

    Rol; Vriendin Tom
    Naam: Dora
    Leeftijd: 17
    I need: Guys, Guitar, make-up
    I don't need: nerds, insecten
    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^
    http://flyboyz.files.wordpress.com/2008/05/jessica_alba_1_221120061.jpg
    Tekstje:

    Hellooo, peoples. x'3
    Dora hiero. Ik ben 17 jaartjes oud, bijna afgestudeert van die K*Tschool dus. Ik snap die mensjes dus Niet die dat ons daar naar toe sturen. wat is het nut daar nu van? Ik hou erg veel van uitgaan en gitaar spelen. B'cause he's my best friend x'D. Vele zeggen van mij dat ik mooi ben, maar zonder mijn make-up zou ik toch doodgaan ö! (Niet letterlijk bedoeld -.-" ) Dis al die wannabe's die denken hét te zijn. en van die kleine insectjes die mij altijd prikken, en waar ik gillend van wegren! *Gniffel* x'D
    Seeya! x

    rol:Het Meisje die je dromen laat uikomen of ieand die jij wilt een bf van iemand ofseuw...:P

    Naam: Bruna
    Leeftijd: 17

    I need: make up muziek jongens meligheid snoep
    I don't need: zusjes spinnen insecten bloed
    Photo: http://it.netlog.com/BrunA_94/photo/photoid=17211997&setid=310491#photos[/url]

    Tekstje: ehmm .... ben bruna 17 jaartjes jong ^^ heb 11 jaar in italie gewoont heb dar nog een paar vriendjes en vriendinnetjes die ik al 2 jaar niet heb gezien maar nogsteeds kontackt met ze heb.. en is nog steeds bezig met opleiding voor journalistiek...
    ehmm veder weet ik nik smeer te vertellen dus byebye(doeg)


    My Foughts You Can't Decode

    Heeeix, moet ik oowk info sturen ofniet???

    xxx


    ChachaCore

    Naam: Silke

    Leeftijd: 16 (kan je ook lekker ouder doen x'D)

    I need: make-up, music, friends, ice cream, boys

    I don't need: Spinnen!!!, alle insceten, ,nerds

    Photo: http://nl.netlog.com/Promise_me_youre_love/photo/photoid=37175235#photos

    Tekstje: Heeix ik ben Silke, ik ben .. jaar. Je mag bij mij zeker NIET aan mijn haar komen, of ik vermoord je. En zeg je der iets lelijk over, laat ik jou lekker wegrotten zonder vriendjes (nene grapje). Dan laat ik gewoon iets met ja haar gebeuren. Ja sinds kort ben ik de vriendin van Bill, enja daar bedoel ik Bill Kaulitz bij. Maar nu moet ik gaan want mijn gsm gaat af, BYE!!!


    ChachaCore

    Nog ofwaa? anders ga ik kiezeen

    nja,, je kiest zelf maar een rol voor mij..!

    Naam: Friedolien

    Leeftijd: 18(mag je aanpassen)

    I need:make-up,, liefde en vriendschap,,lolly's of kauwgom,, and nice boys!!x'D

    I don't need: huppels,, nerds,, wannabee's,,Rihanna,, PCD!

    Photo: Probeer A.U.B geen scene of Emo^^
    deze:
    http://nl.netlog.com/LikeAThiefHeStoleMyHeartx3/photo/photoid=28588792#photos
    of deze:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=3484

    Tekstje:
    Hello Leute!!
    Friedolien is hier aanwezig!!x'D ben *zelf in te vullen* jaartjes jong! heb een voorkeur voor emo-boys,, vele vriendjes en vriendinnetjes om me geen,, zwarte make-up,, KAUWGOM EN LOLLY'S!,, en nog dingen.. zet zeker geen Rihanna of PCD op als ik in de beurt ben of je hebt het geweten!!x'D IK HOU VAN TH,, vooral van Bill maar hij is al bezet.. dus je kiest maar welke rol ik mag hebben..! ik laat de keuze over aan jou!x'D
    nou,, Schatze ik laat je maar weer,, want Silke vraagt naar mij!!

    x3


    Life is a climb, but the view is great <3

    Wanneer ga je kiezen??
    Sorry ik verveel me en ik had zin om een berichtje te typen


    Live life limitless.

    Wanneer ga je kiezen??
    Sorry ik verveel me en ik had zin om een berichtje te typen


    Haha , je hebt de rol x]
    niet door te zagen ofzooo , als je dat plots denkt , nee je bent ook wel de gesschikteee<3

    nu denkt je vast , eindelijk xD

    Wanneer ga je kiezen??
    Sorry ik verveel me en ik had zin om een berichtje te typen


    En ik? (A)
    Oh nee, ik haat mezelf als ik zo'n berichtje schrijf. Ik zal het wel verwijderen! x'D
    maar toch eerst even zien of dat je reageer!. (':

    Oops, het gaat niet weg! o.0

    aaa bitte kies Friedolien ^^

    zit ik eens samen met haar in een quizje ^^

    kzal je dan eeuwig dankbaar zijn en dan mag jij ook in mijn quizje van de Djinn!!
    xxx


    ChachaCore

    Oops, het gaat niet weg! o.0


    Hyeeeeeeeeeee , ik wil je de roll wel geven maar je hebt al véél rollen gekregen in mijn serie's xD
    ik w8 nog even^^

    Ik open een nieuw Topic^^

    Ik heb op het andere topic al een reactie gezet...


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...