• Ik heb nog een heleboel mensen nodig je mag een 2de rol maken!

    Ik Dakota, ben hier bij dood verklaard, mijn ouders willen naar Nederland, ik weet niet eens waar dat ligt! Vast niet in de buurt van de VS,
    Ik laat al mijn vriendinnen achter, mijn populariteit, mijn imago. Alles laat ik achter om naar een kikkerlandje te gaan. En dan moet ik nog vriendinnen maken daar. Waar bij wie hoor ik nu eigenlijk?

    Dakota (Ik persoon) verhuisd van New York naar Nederland.
    Alles laat ze achter, en dan moet ze nieuwe vriendinnen maken, maar nu er geen cheerleaders meer zijn, waar hoort ze dan bij?

    Rollen:
    # Een hele hoop apparte meisjes, populaire,bitches, gothics, emos, scenes, nerds, alles als het maar geen doodnormale meisjes zijn, de grootste rollen zijn voor de orgineelste meisjes.
    Chloe, Kya, Callypso, Purslane, Peggylonne, Eva, Lauren, Elise, Cat
    Invullen:
    Hele Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd(niet allemaal 15 of 16):
    Geboortedatum:
    Status (Nerd, populair, gothic etc.):
    Karakter:
    Uiterlijk (beschrijving+Foto):
    Likes:
    Dislikes:
    Hobby's:
    Familie (iets kort over je familie):
    Extra(alles wat nog meer belangrijk is):


    (dakota is 13 bijna 14 maar oudere mensen mag altijd (A))

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 16:47 ]


    Sterf niet voordat je dood bent

    Hele Naam: Lauren Rose Samuels
    Roepnaam: Lauren
    Leeftijd(niet allemaal 15 of 16): 15
    Geboortedatum: 14/11/1995
    Status (Nerd, populair, gothic etc.): rockchick
    Karakter: erg koppig en een beetje losbandig, maar geeft enorm veel om haar vriendinnen. ze is muziekaal enorm getalenteerd, en heeft buiten school haar eigen muziekgroepje, Blue Thunder, waarmee ze vooral punkrock muziek maakt a la Joan Jett, The Runaways, Bikini Kill, Paramore en Taylor Momsen.
    Uiterlijk (beschrijving+Foto): Lauren draagt vooral zwart en/of rood, heeft àltijd haar leren vest aan, en haar haar is vrij messy. je gaat haar niet snel betrappen zonder een hele hoop eyeliner op dr ogen, en is vrij klein: 1 meter 59. ze draagt altijd zwarte sneakers, en zal nooit een meisjesachtige outfit dragen.
    Likes: Rockmuziek, Joan Jett, optreden, haar 3 elektrisch gitaren, eten
    Dislikes: roze, meisjesachtige dingen zoals konijntjes, hartjes, bloemen en die shit, giecheltrutjes, regels
    Hobby's: elektrisch gitaar, zang, teksten schrijven, met haar band optreden
    Familie (iets kort over je familie): haar moeder is er niet meer, omgekomen in een auto-ongeval. daardoor is haar vader alcoholverslaafd geraakt, en is nu getrouwd met een vrouw die drank- en drugsverslaafd is. Lauren haat beide pa en stiefma. ze heeft ook een oudere broer, Thibault, maar die is het huis uit, gaan studeren. lieftst zou Lauren bij hem wonen.
    Extra(alles wat nog meer belangrijk is): hoewel ze een rock-attitude heeft, zal ze niet aan de drank of drugs zitten. het enige wat ze af en toe doet, is een sigaret roken, om de stress tegen te gaan voor een optreden. ze heeft 3 piercings; twee in haar rechterkraakbeen, en een kleintje in haar neus. haar grootste schat zijn haar gitaren.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dan zal ik nog maar wat bedenken

    Hele Naam: Eva Vermeer
    Roepnaam: Eva
    Leeftijd(niet allemaal 15 of 16): 16
    Geboortedatum: 19 December 1994
    Status (Nerd, populair, gothic etc.): alcohol en drugsverslaafde
    Karakter:Eva is een brutaal meisje met een grote mond. Ze vertrouwd niemand en is zelf ook niet te vertrouwen. Door de drugs en alcohol kan ze soms agressief en geweldadig worden. Haar verslaving zorgt er ook voor dat ze in geld nood komt. Ze is behoorlijk eigenwijs, koppig en impulsief.
    Uiterlijk (beschrijving+Foto):Eva heeft half lang bruin haar, dat er wat slordig uit ziet en blauwe ogen. Ze heeft gaatjes in haar oren maar draagt eigenlijk nooit oorbellen. http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/5919384/tumblr_le9n5nFnaj1qe35h8o1_500_large.jpg?1293794626
    Likes: Alcohol, drugs, feesten
    Dislikes: Mensen die zich met haar leven bemoeien
    Hobby's: Rond hangen met vrienden (andere verslaafden) in het winkelcentrum of ergens anders, feesten.
    Familie (iets kort over je familie): Ze woont bij haar ouders in een redelijk groot huis. Ze heeft geen broertjes of zusjes.
    Extra(alles wat nog meer belangrijk is): Behalve dat ze verslaafd is aan alcohol en drugs is ze ook verslaafd aan sigaretten. Ze heeft een tattoeage van een ster op haar pols.

    Ik zie dat je hebt staan dat Dakota 13 of 14 is. Misschien is het verstandig om haar iets ouder te maken, aangezien de meeste qua leeftijd toch rond de 15 of 16 zitten. Het hoeft natuurlijk niet, maar het is misschien makkelijker voor je verhaal ;)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 12:44 ]

    Misschien maak ik haar een jaar ouder maar voor nu blijft ze 13 (snel in het verhaal wordt ze ook 14)

    ^en jullie hebben beide de rol


    Sterf niet voordat je dood bent

    Hele Naam: Elise Catherine Josephine Mauvre
    Roepnaam: Elise
    Leeftijd(niet allemaal 15 of 16): 17
    Geboortedatum: 23 november 1993 -denk ik dan;p-
    Status (Nerd, populair, gothic etc.): Tomboy
    Karakter: Elise is altijd aan het glimlachen wanneer je ook kijkt, ze is een vrolijke meid en hangt meestal rond met jongens, ze heeft wel vrouwelijkevriendinnen maar niet op de school waar ze nu zit. Ze is erg spontaan en kan zo een gesprek van langer dan een uur met een persoon aanknopen die ze net in de supermarkt vor het eerst ziet. Na schooltijd is ze altijd in haar vaders autogarage te vinden waar ze werkt als automonteur, ze knapt motors, auto's en al die dingen op en verkoopt ze daarna weer daar maar eentje die zal ze nooit weg doen, en opgevoerde zwarte motor. Ze is niet zo outgoing en praat niet heel de dag over jongens en mode daardoor word ze al vaak buitengesloten bij meiden.
    Uiterlijk (beschrijving+Foto): [url=http://quirinius.tumblr.com/post/2611654425
    ]Elise[/url] heeft bruin haar en donkere bruine ogen ze draagt altijd skinnyjeans of een short maar nooit een rok of een jurkje nooit. Daaronder draagt ze wel eens hakken, sneakers of allstars. Meestal heeft ze er een simpelshirtje bovenaan. Ze kan ook geen dag overleven zonder haar zwarte zonnebril
    Likes: Motors, auto's, vies worden, Gek doen, out of the box denken, familie, vrieden
    Dislikes: Mensen die iedereen gelijk al in een hokje stoppen, Roken, Drinken, Party's, jongensgezwijmel
    Hobby's: Motoren opknappen, bij haar vader in de garage werken, films kijken, met de jongens hangen
    Familie (iets kort over je familie): Haar vader, Berend heeft een eigen garage en besteed daar het meeste tijd van zijn leven aan hij is 42. Haar moeder, Lisa doet de administratie van de garage en is 41 aan haar kan elise alles kwijt, haar oudere broer Tim, 19 zit bij de landmacht en zit nu in afganistan. haar jongere broertje Joe, 12 met wie ze altijd wel kliert.
    Extra(alles wat nog meer belangrijk is): Haar broer zit in de landmacht en die spreekt en ziet ze maar heel weinig ze pakt elke kans die ze krijgen kan okal moet ze dingen daarvoor opgeven.

    lol, ik was gisteren avond bezig met een rol te maken en toen kwam ma opeens en vond dat het al heel laat was en zette de pc gewoon uit 0.o


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    ^je hebt de rol


    Sterf niet voordat je dood bent

    Hoeveel rollen heb je nog nodig? Anders kan je misschien de andere mensen vragen een tweede rol te bedenken ;)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 19:21 ]

    Hele Naam:caterina charlotte valentina
    Roepnaam:cat
    Leeftijd:13(maar heeft een paarjaar overgeslagen omdat ze zo slim is)
    Geboortedatum:16 september
    Status (Nerd, populair, gothic etc.): een populair iemand die eigelijk een nerd is
    Karakter:ze is een slim persoon ze is ook iemand waar je zeker geen ruzie mee wilt of ze kan een echte bitch zijn maar over het algemeen is ze wel lief grappig ze haat het om als een meeloper te worden gezie en doet dus extra apart da is dus ongeveer altijd als iemand haar een soort van beledigd of gewoon iets zegt van hey kleine roept ze heel luid wat bedoel je daar mee!
    Uiterlijk (beschrijving+Foto):rood stijl haar (ma echt fel rood want het is geverfd)grote bruine ogen ,en een cute smile klein
    Likes:lezen ,een prinses zijn , haar rat en hond (alle dieren gewoon)boys
    Dislikes:schoennen ,gezaag , tutjes die soer doen voor aandacht, roken,en roze
    Hobby's:karate,judo,dansse,opvallen
    Familie (iets kort over je familie):haar ouders zijn gescheiden maar niet gewoon gescheiden want het ging over haar eigen ze is ook enigs kind en ze loves dat want dat betekent dat ze meer kan krijgen
    Extra(alles wat nog meer belangrijk is):
    haar kledings stijl is echt alle s buiten overdreven gottic en roze vind jongens soms ongelofelijk leuk maar de jongens vinde haar te veel voor hun en de meeste mense vinde het ongelofelijk raar dat ze een jaar heeft overgeslagen

    de foto moet ge maar vragen als ge da wilt want ik krijg die ni hier bij geplaatst

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 19:23 ]


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    ^ als je de foto even stuurt heb je de rol


    Sterf niet voordat je dood bent

    http://www.fanpop.com/spots/ariana-grande/images/14243782/title/ariana-grande-photo zij veel fotos ma zo is ze ongeveer


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    ^ oke bedankt,

    Ik zoek nog een paar meisjes


    Sterf niet voordat je dood bent

    Heb je nog rollen nodig?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Rollen zijn altijd welkom :D


    Sterf niet voordat je dood bent

    Hele Naam: Brooke Evelynn Choo
    Roepnaam: Brooke
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 1 mei
    Status: Populair, cheerleader
    Karakter, uiterlijk, familie, extra, hobby's, likes, dislikes: Brooke woonde in LA tot haar 13de. In LA had ze veel vriendinnen en was ze heel populair. Brooke kwam zeker niets tekort want haar vader, Jimmy Choo, was een bekend ontwerper. Brooke is samen met haar ouders en grote broer Oliver naar Nederland verhuist. Brooke maakte zichzelf in Nederland direct populair doordat ze knap is.
    Ze heeft lang blond haar en blauwe ogen. Ze is slank gebouwd en heeft lange benen. Ze heeft tot haar 13de turnen en ballet gedaan en is dus heel lenig. In Nederland mocht ze bij het cheerleadersteam.
    Brooke had een beste vriendin (naam) maar toen Brooke haar en haar vriendje samen betrapten was hun vriendschap direct over. Brooke kreeg ruzie met die vriendin en haar groepje vriendinnen stond achter haar dus (naam) werd uit het groepje gezet. Sinds deze ruzie vertrouwt Brooke niemand meer en is ze heel afstandelijk en bitcherig geworden tegen mensen die niet tot haar groepje behoren.
    Brooke is op het einde van het vorig jaar gekozen om de nieuwe hoofdcheerleader te worden. Hierdoor komt ze vaak op de jongensschool want ze gaan daar altijd cheeren. Ze krijgt veel aandacht van de jongens en profiteert daar wel van.
    Elk weekend mogen de oudste meisjes naar het dorp in de buurt van hun internaat en daar ontmoeten Brooke en haar vriendinnen de jongens altijd.
    Brooke houdt dus van jongens, shoppen en cheerleaden. Brooke heeft een hekel aan studeren, nerdjes en haar ex-beste vriendin.

    (ja, ik heb alles samen gezet (A), is de rol goed?)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 22:24 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ^Leuk!! Je hebt de rol


    Sterf niet voordat je dood bent

    Hele Naam: Lupe Cecie Moon
    Roepnaam: Lupe, Cecie
    Leeftijd: 14 Jaar
    Geboortedatum: 23/08/96
    Status: Bi
    Karakter: Lupe is een lief en spontaan meisje. Ze maakt vaak grapjes en gaat heel veel met jongens om. Vroeger hoorde ze bij de populaire, maar toen ze erachter kwamen dat Lupe bi was, werd ze gelijk verstoten bij haar populaire vriendinnen. Bijna alle meisjes negeren haar. Daarom gaat ze nu bijna alleen nog maar om met jongens. Hun accepteren haar tenminste. Daardoor is een beetje een tomby geworden, maar ze houdt nog steeds van jurkjes, make-up en slaapfeestjes.
    Uiterlijk: Klik. Lupe heeft blond haar dat ze vaak in een losse knot draagt met plukjes. Ze heeft volle lippen, waar ze erg trots op is. Ze heeft bruine ogen, die bijna zwart lijken. Verder is ze een beetje aan de kleine kant.
    Likes: Bijzondere mensen, lezen, voetballen, sieraden.
    Dislikes: Arrogante mensen, roken, drinken, discotheken, roze, aandachtzoekers.
    Hobby's: Zingen, voetballen, films kijken, muziek luisteren, zichzelf opmaken.
    Familie: Lupe heeft een speciale band met haar moeder. Haar ouders zijn gescheiden, en Lupe woont nu bij haar moeder en stiefvader. Lupe heeft een oudere broer van 16, Jones, die ook bij haar op school zit. Hij heeft gewoon een normale status.
    Extra: Ze heeft een crush op dit moment. Kies zelf maar wie ;')

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 16:41 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.