• [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 19:42 ]

    Naam: Kimberly Jones
    Welke rol: Vriendin Harry Styles
    Roepnaam: Kim
    Leeftijd: 20 jaar
    Geboortedatum: 12/04/1994
    Geboorteplaats: Brugge
    Nationaliteit: Belg
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje): In een relatie met Harry Styles
    Broers/Zussen: Geen
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij): Klik Ik heb eigenlijk van nature blond haar maar ik verfde het steeds bordeaux-rood sinds kort heb ik lichtblauw haar. Gelukkig sta ik er mee anders liep ik aan voor een clown haha (: Ik heb groen-bruine ogen en ben redelijk klein, slechts 1m69 ben ik.. Ik ben wel slank, gelukkig maar, mijn lichaam is nogal sportief gebouwd dit wilt zeggen ik heb strakke benen, een strakke buik maar toch nog een redelijke kont en borsten. Ik draag weinig make-up, enkel eyeliner en mascara en soms lipstick maar dit doe ik enkel als ik een date heb met mijn vriendje.
    Karakter(goed en slecht): Goed: Lief, vriendelijk, grappig. Slecht: Koppig, kan grof zijn, soms bitchy
    Hobby's: Drummen
    Dingen die je niet leuk vind: Jaloerzie en leugens
    Kledingstyle: Grunge but classy
    levensverhaal(iets korts over je leven.): Ik ben eigenlijk een wonderkind, mijn moeder kon namelijk niet goed zwanger worden en na enkele miskramen bleek ze in verwachting te zijn van mij. Ja ja je hoort het goed, ik ben dus een wonderkind haha. Ik heb geen broers of zussen wat ik persoonlijk wel jammer vind, ik heb niemand die mij op school kan beschermen of ik heb niemand waarover ik de grote zus kan spelen. Nadat ik enkele jaren in Brugge heb gewoond ben ik verhuisd naar het buitenland doordat mijn vader een hogere functie kreeg. Ik verhuisde met veel tegenzin mee, Mijn eerste weken op mijn nieuwe school waren verschrikkelijk, ik kende niemand. Ondertussen had ik wel al een crush ontwikkeld op 1 van de mooiste jongens op school, genaamd Harry Styles. Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik niet maar hij vond mij ook leuk, sindsdien zijn we eigenlijk een koppeltje.
    Extra: -
    Moet ik melden wanneer het verhaal start?: Ja aub, ik neem dan meteen abo (;

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 4:59 ]

    Naam: Alyssa Johanson
    Welke rol: Beste vriendin
    Roepnaam: Alyss
    Leeftijd: 19
    Geboortedatum: 19-10
    Geboorteplaats: Almelo
    Nationaliteit: Nederlands
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje): single
    Broers/Zussen: 1 broer
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij):

    Haar van nature lichtbruin, maar ik heb het donkerpaars geverft
    Karakter(goed en slecht): goed: Ik kom voor mensen op en heb gevoel voor humor. Zelfverzekerd. Slecht: Koppig, kan bitcherig overkomen
    Hobby's: Tekenen, Drummen, Eten hihi, Bestaan, Chillen en in de natuur zijn
    Dingen die je niet leuk vind: Arrogante mensen
    Kledingstyle: Stoer


    levensverhaal(iets korts over je leven.): Vanaf jongs af aan was ik anders. Ik werd gepest en was onzeker. Dat ging door tot ongeveer groep 5 op de basisschool. Toen ben ik zo boos geworden op een jongen dat ik hem heb geslagen met een ijzeren stang hihi. Tjaa toen dachten ze anders over me. Toch had ik meer het gevoel dat ze meer bang waren omdat ik sinds een jaar erna niet meer met me liet sollen. Dus ik ben naar een andere school gegaan. Daar vonden ze me wel aardig, want als je aardig bent tegen me, ben ik je beste vriendin hihi Ik mocht dan wel iedereen, en iedereen mocht mij, toch houd ik niet van het woord populair. Waarom zou ik meer waard zijn als anderen omdat ik nice doe. Over mijn middelbare schooljaren is niet zo veel te vertellen. Daar accepteert iedereen me ook als de rare ik die nou eenmaal ben haha
    Extra: eehhmm pizza is lekker??
    Moet ik melden wanneer het verhaal start?: jaaaaaa graag(dance)(dance)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 18:10 ]

    Naam: Mila Jennis
    Welke rol: Dark angel
    Roepnaam: /
    Leeftijd: 20 jaar
    Geboortedatum: 12/05/1994
    Geboorteplaats: Hasselt
    Nationaliteit: Belg
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje): In relatie met Ryder Statler
    Broers/Zussen: Jongere zus
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij): Mila Jennis Meestal verf ik mijn haar in een andere kleur, zwart, paars, blauw, bordeaux,... tenzij ik zin heb in mijn eigen natuurlijk haarkleur. Donkerbruin. Dat is trouwens ook meteen de kleur van mijn ogen. Mijn lichaam is slank gebouwd en ik ben 1m73 groot. Ik heb altijd make-up op, vaak is dit maar in mindere maten behalve als ik bij mijn familie of op speciale gelegenheden ben.
    Karakter(goed en slecht): Lief, behulpzaam, grappig, slim. Koppig, grote mond, bitchy, niet bang om klappen uit te delen.
    Hobby's: Gitaar spelen, koken
    Dingen die je niet leuk vind: Arrogantie, leugens, achterbaks zijn/doen, slijmende goedzakken.
    Kledingstyle: Edgy look /Stoer
    levensverhaal(iets korts over je leven.): Ik kan mijn leven het beste omschrijven als een dubbelleven. Op school ben ik een echte herrieschopper en laat ik me door niets of niemand tegenhouden. Thuis is dat echter anders. Mijn ouders hebben weinig tijd voor mij en mijn kleine zus waardoor ik de verantwoordelijke grote zus moet spelen en voor alles moet zorgen. De enige die hier zoveel van af weet is mijn vriend Ryder. We zijn bijna altijd samen en hij helpt me vaak. Omdat ik zo weinig aandacht krijg thuis zoek ik die jammer genoeg op de verkeerde manier daarbuiten.
    Extra:ik rook en sta vol met tattoo's.
    Moet ik melden wanneer het verhaal start?: Ja :)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 11:55 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Naam: Ryder Statler
    Welke rol: Dark angel
    Roepnaam:/
    Leeftijd: 21 jaar
    Geboortedatum: 23/03/1993
    Geboorteplaats: Hasselt
    Nationaliteit: Belg
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje): In een relatie Mila Jennis
    Broers/Zussen: 2 oudere zussen, 1 jongere broer
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij): Ryder statler Ik heb lichtbruin haar en bruin-groene ogen. Ik ben sportief gebouwd en mijn sixpack wordt ook enorm gewaardeerd.
    Karakter(goed en slecht): Lief, grappig, slim, beschermend. Koppig, grote mond dat eerder naar grof gaat. dapper, stoer, té zelfverzekerd.
    Hobby's: Rondhangen, trainen.
    Dingen die je niet leuk vind: Leugens, arrogantie, slijmende goedzakken.
    Kledingstyle: Stoer
    levensverhaal(iets korts over je leven.): Ik kom uit een rijk gezin met een stel geweldige ouders waarvan ik alles mag. Ik heb de grootste lol met mijn oudere zussen en jongere broer. Ik ben hier dan ook heel anders dan als ik de voordeur uitstap. Ik ben absoluut geen slecht persoon maar ik haat het superlieve, slijmgedrag van meeste mensen hier op de wereld. Toen ik van school veranderde leerde ik mijn vriendin Mila kennen. Ze zat bij de groep Dark angels die wat anders is dan de gewone student op de school. We daten nu al bijna 3 jaar en ik zie haar nog steeds dood graag.
    Extra: ik rook en heb enkele tattoos.


    Zo nu heb je meteen al 2 personages voor je verhaal :)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 16:10 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Deze lijst moet je invullen:
    Naam: Sharon Alice Leaborn
    Welke rol: Vriendin Sanne
    Roepnaam: Shar
    Leeftijd: 18
    Geboortedatum: 17-09
    Geboorteplaats: Amsterdam
    Nationaliteit: Nederlands
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje): Vriendje; Luke http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=kJikXwOk0qzkzM&tbnid=gqwOEXRDkcFoPM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.celebritiess.net%2Fluke-hemmings%2F&ei=qRPyU7zMLMPkOpaUgIAF&bvm=bv.73231344,d.ZWU&psig=AFQjCNGKOLw9X4M6J2o-lsQTnvzo-7dkYA&ust=1408460066918486
    Broers/Zussen: 1 zus Mendy en 1 broer Nathan
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij): (Als je op deze link klikt kom je op een site en daar de 2de en 3de foto van) http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=v-4QDJ42bDxc6M&tbnid=1WJJbYfGWlhAkM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.rtvgames.com%2Fshowthread.php%3Ft%3D35065%26page%3D6&ei=ORTyU-qQIsPAPLvrgbAF&bvm=bv.73231344,d.ZWU&psig=AFQjCNGSE4J7s9KGCS9SGrDkBzcLau1Nfg&ust=1408460197903918
    Hobby's: Dansen
    Dingen die je niet leuk vind: Mensen die zich zelf gewelig vinden
    Kledingstyle: Stoer/Street; Vaak een zwarte broek met een grappig shirt
    levensverhaal(iets korts over je leven.): Meestal is ze bij mensen die ze niet kent niet op haar gemak en lijkt ze heel erg verlegen terwijl ze dat totaal niet is. Ze heeft een hele goede band met haar zus Mendy die sinds een jaar een dochtjerte heeft (Ivvy) Haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar moeder omdat haar vader vaak aan het werk is.
    Extra: -
    Moet ik melden wanneer het verhaal start?: Graag :)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 17:02 ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 16:55 ]

    xMeoww schreef:
    Deze lijst moet je invullen:
    Naam: Sharon Alice Leaborn
    Welke rol: Vriendin Sanne
    Roepnaam: Shar
    Leeftijd: 18
    Geboortedatum: 17-09
    Geboorteplaats: Amsterdam
    Nationaliteit: Nederlands
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje): Single
    Broers/Zussen: 1 zus Mendy en 1 broer Nathan
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij): (Als je op deze link klikt kom je op een site en daar de 2de en 3de foto van) http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=v-4QDJ42bDxc6M&tbnid=1WJJbYfGWlhAkM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.rtvgames.com%2Fshowthread.php%3Ft%3D35065%26page%3D6&ei=ORTyU-qQIsPAPLvrgbAF&bvm=bv.73231344,d.ZWU&psig=AFQjCNGSE4J7s9KGCS9SGrDkBzcLau1Nfg&ust=1408460197903918
    Hobby's: Dansen
    Dingen die je niet leuk vind: Mensen die zich zelf gewelig vinden
    Kledingstyle: Stoer/Street; Vaak een zwarte broek met een grappig shirt
    levensverhaal(iets korts over je leven.): Meestal is ze bij mensen die ze niet kent niet op haar gemak en lijkt ze heel erg verlegen terwijl ze dat totaal niet is. Ze heeft een hele goede band met haar zus Mendy die sinds een jaar een dochtjerte heeft (Ivvy) Haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar moeder omdat haar vader vaak aan het werk is.
    Extra: -
    Moet ik melden wanneer het verhaal start?: Graag :)

    xCrazyKipx schreef:
    Naam: Alyssa Jager
    Welke rol: Beste vriendin
    Roepnaam: Alyss
    Leeftijd: 19
    Geboortedatum: 19-10
    Geboorteplaats: Almelo
    Nationaliteit: Nederlands
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje): single
    Broers/Zussen: 1 broer
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij):

    Haar van nature lichtbruin, maar ik heb het donkerpaars geverft
    Karakter(goed en slecht): goed: Ik kom voor mensen op en heb gevoel voor humor. Zelfverzekerd. Slecht: Koppig, kan bitcherig overkomen
    Hobby's: Tekenen, Drummen, Eten hihi, Bestaan, Chillen en in de natuur zijn
    Dingen die je niet leuk vind: Arrogante mensen
    Kledingstyle: Stoer


    levensverhaal(iets korts over je leven.): Vanaf jongs af aan was ik anders. Ik werd gepest en was onzeker. Dat ging door tot ongeveer groep 5 op de basisschool. Toen ben ik zo boos geworden op een jongen dat ik hem heb geslagen met een ijzeren stang hihi. Tjaa toen dachten ze anders over me. Toch had ik meer het gevoel dat ze meer bang waren omdat ik sinds een jaar erna niet meer met me liet sollen. Dus ik ben naar een andere school gegaan. Daar vonden ze me wel aardig, want als je aardig bent tegen me, ben ik je beste vriendin hihi Ik mocht dan wel iedereen, en iedereen mocht mij, toch houd ik niet van het woord populair. Waarom zou ik meer waard zijn als anderen omdat ik nice doe. Over mijn middelbare schooljaren is niet zo veel te vertellen. Daar accepteert iedereen me ook als de rare ik die nou eenmaal ben haha
    Extra: eehhmm pizza is lekker??
    Moet ik melden wanneer het verhaal start?: jaaaaaa graag(dance)(dance)

    Sorry voor de vraag maar ik verveel me eigenlijk super hard, is het goed als ik nog wat personages voor je maak? Dan verveel ik me niet zo en heb jij er al meer :)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Naam: Kayla Jennis
    Welke rol: zusje Mila Jennis
    Roepnaam: Kiki
    Leeftijd: 12 jaar
    Geboortedatum: 22/08/2002
    Geboorteplaats: Hasselt
    Nationaliteit: Belg
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje): single
    Broers/Zussen: 1 oudere zus Mila
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij): Kayla Ik heb donker haar en donkere ogen, net zoals mijn grote zus. Make up mag ik niet dragen van haar. Ze zegt altijd “Je ziet er mooier uit zo naturel.” Ergens lijk ik wel op haar.
    Karakter(goed en slecht): Lief, behulpzaam, slim, talentvol, speels, humoristisch. Koppig, kinderachtig.
    Hobby's: tekenen, schilderen, zingen, bakken, dansen.
    Dingen die je niet leuk vind: gemene mensen.
    Kledingstyle: casual/stoer/cool
    levensverhaal(iets korts over je leven.): Samen met mijn zus Mila zit ik vaak alleen thuis. Dan zorgt zij voor mij. Ze is de beste en ik mag alles van haar. Nou toch bijna alles. Op school heb ik veel vrienden en gaat alles goed. Ik heb het makkelijke leventje, kun je wel zeggen. En daar ben ik heel blij mee.
    Extra: -


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Naam:Taylor Smith
    Welke rol: een van de angels
    Roepnaam: Taylor
    Leeftijd:19
    Geboortedatum: 7 juni 1995
    Geboorteplaats: Amsterdam
    Nationaliteit: Nederlands
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje):relatie http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=yr4Dp88VdBhzFM&tbnid=8VfH5GNYN_ljEM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.4shared.com%2Fphoto%2FVXQKS4o1%2Fboy-boys-cute-cute-boys-cute-g.html&ei=1mfzU_WnPMPSObGkgeAB&psig=AFQjCNH92uLwDSEM7spZUltZKjOQntLF2Q&ust=1408547058664808
    Broers/Zussen: zusje
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij): stoer maar schattig


    Karakter(goed en slecht): lief behulpzaam cute
    Hobby's: ZINGENNN en dansen
    Dingen die je niet leuk vind: leugens
    Kledingstyle: cute en obey
    levensverhaal(iets korts over je leven.): grote familie en een lief zusje
    Extra:-

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 17:06 ]

    Naam: Joann Jade (engelse uitspraak) Hanson
    Welke rol: Angel
    Roepnaam: Joann. Bijnaam: Johanson
    Leeftijd: 18
    Geboortedatum: 02-08-1996
    Geboorteplaats: Londen
    Nationaliteit: Brits
    Relatie status: Singel
    Broers/Zussen: Broertje (14) Joëll Jeremy Hanson (jongens foto, roepnaam Joëll)


    Uiterlijk:

    Zoals op de foto te zien is heeft Joann prachtige ogen, met een kleur die niet in één woord te beschrijven is. Haar huid kent geen puistjes en is mooi glad. Haar kaaklijn is duidelijk te zien en haar lippen zijn matig vol. Joann heeft oren die een beetje puntig zijn, ze lijken erg op elfen oren. Ook staan haar oren iets naar buiten, waardoor ze best opvallen. Joann heeft lang bruin haar en laad dat vaak los hangen, simpelweg omdat ze dan haar oren bedekt. Ze heeft ovale ogen en mooie volle bovenwimpers. Haar onderwimpers zijn sterk in de minderheid, maar met make-up weet ze dat erg mooi te maken. Joann draagt dus altijd make-up, ze gaat niet zonder de deur uit.
    Je ziet Joann vaak een een fleurige bloemenjurk, lang of kort, dat verschild. Ze fladderen altijd om haar benen, maar ondanks dat vallen ze eigenlijk niet super op. Haar favoriete schoenen zijn haar blauwe all-stars, maar ze loopt ook af en toe op hakken, slippers, sandaaltjes. Joann heeft geen favoriete sieraden, maar ze draagt wel oorbellen, kettingen, armbanden en enkelbandjes.
    Op de winter dag draagt Joann een spijkerbroek, dat zit het lekkerste naast haar jurkjes. Daarboven heeft ze een simpele sweater die is opgefleurd met leuke/grappige teksten. Ze geeft ook de voorkeur aan een muts, de ze de hele dag graag ophoud. Het is warm en laat haar oren verdwijnen.
    Karakter: Joann is niet de grootste kletskous, maar met vriendinnen kletst ze aardig wat af. Ze leert graag en is gek op boeken. Eigenlijk is ze een soort stuudje. Verder is ze snel aangebrand, wat je niet snel van haar zou verwachten. Ze heeft er de grootste hekel aan als mensen gemeen doen, of niet doen wat ze moeten doen. Ze kan dan erg uit haar slof schieten en word dan vaak als brutaal gezien. Ze heeft een hekel aan nieuwe mensen ontmoeten en voor vreemden lijkt ze ook erg schuw, maar van binnen is ze een erg lief meisje die een beetje eenkennig is. Joann is ook een grote dromer. Ze fantaseert een boel en schrijft dat op in haar dagboek. Ze houd ook vaak lijstjes bij die niet langer zijn dan vijf punten, dan weet ze wat de dag haar te bieden heeft.
    Hobby's: Joann is gek op lezen, schijven en tekenen. Ze graat ook graag naar de sportschool.
    Dingen die je niet leuk vind: Joann heeft een hekel aan mensen die niet naar haar luisteren. Ze word niet graag genegeerd. Als je dat eenmaal bij haar hebt gedaan kan ze erg bot overkomen, maar ze valt ook weer bij te draaien. Verder vind ze school erg saai.
    Kledingstyle: Beschreven bij uiterlijk
    levensverhaal(iets korts over je leven.): Joann heeft een goede relatie met haar broertje. Ze kunnen het goed met elkaar vinden. Haar ouders werken veel, waardoor ze niet vaak thuis zijn, maar dat neemt Joann ze niet kwalijk, want als ze er wel zijn is het dikke pret!
    Joann heeft nog niet echt schokkende gebeurtenissen meegemaakt. Haar oma is gestorven toen ze vier was, dus daar heeft ze weinig herinnering aan.
    Extra: /
    Moet ik melden wanneer het verhaal start?: Japp ^.^

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 17:14 ]


    ~My Mind Is Free~

    Ik verveelde me weer dus heb er nog maar eentje gemaakt, sorry! xD (stiekem wil ik gewoon meer delen van het verhaal al lezen :D)

    Naam: Alana Kristie Woods
    Welke rol: Angel
    Roepnaam: Lana/Laan
    Leeftijd: 18 jaar
    Geboortedatum: 31/07/1996
    Geboorteplaats: Londen
    Nationaliteit: Brits
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje): single
    Broers/Zussen: Oudere zus, Suzan Woods (19 jaar)
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij):

    Ik heb blond haar met honingblonde meches. Mijn ogen hebben een grijs-blauwe kleur die telkens een beetje veranderen afhankelijk van het licht. Ik ben 1m79 en heb een slank postuur.
    Karakter(goed en slecht): nieuwsgierig, eigenwijs, leergierig, sociaal, verlegen.
    Hobby's: Ballet, lezen, fotografie.
    Dingen die je niet leuk vind: klusjes, leugens, bitchen.
    Kledingstyle:


    levensverhaal(iets korts over je leven.): Mijn ouders zijn gescheiden en momenteel woon ik samen met mijn oudere zus bij onze moeder. Mijn leven loopt niet altijd zoals ik het zou willen. Vaak hebben we het geld niet voor wat ik wil maar dat heb ik altijd proberen te verbergen. Gelukkig steunen mijn vrienden me door dik en dun en springen ze bij waar nodig.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 21:51 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Tadaaah hier heb je je mannelijk Angel :)

    Naam: Andrew Nichols
    Welke rol: Angel
    Roepnaam: Drew
    Leeftijd: 18 jaar
    Geboortedatum: 03/12/1996
    Geboorteplaats: Sydney
    Nationaliteit: Australisch
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje): single
    Broers/Zussen: Jongere broer en zus (tweeling)
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij):


    Karakter(goed en slecht): eigenwijs, teruggetrokken, rustig, zwijgzaam.
    Hobby's: Zwemmen
    Dingen die je niet leuk vind: Gezelschapspelletjes, roddels, meidenpraat.
    Kledingstyle: Casual (zie foto hierboven)
    levensverhaal(iets korts over je leven.): Mijn vader en ik zijn al een tijdje op onszelf. Mijn moeder stierf toen ik klein was. We verhuizen vaak omdat mijn vader telkens een andere baan moet zoeken. Nu zitten we al een tijdje in Londen en ik vind het hier geweldig.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 21:50 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Naam: Kate Hudson
    Welke rol: Dark Angel
    Roepnaam: Kate
    Leeftijd: 19
    Geboortedatum: 12 juli 1995
    Geboorteplaats: london
    Nationaliteit: Brits
    Relatie status(als je in een relatie bent dan graag een foto van de jongen of het meisje): relatie http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=GhcT96u1s-EQtM&tbnid=OSUrTWSsIgVVwM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Ffavim.com%2Fimage%2F686619%2F&ei=M9z0U5uMJIWPOPKXgdAB&psig=AFQjCNFqg6MvNiRFG2alRq19Zx1SdTJa5w&ust=1408642460243984
    Broers/Zussen: zusje
    Uiterlijk(het liefst een foto met vedere uitleg erbij):


    Karakter(goed en slecht): lief , koppig , populair
    Hobby's: zingen en dansen
    Dingen die je niet leuk vind: angels
    Kledingstyle: OBEYYYY.. en beanie
    levensverhaal(iets korts over je leven.): ik woon helemaal alleen in een heel groot appartment
    Extra: