• Elke keer als we groenten eten of iets anders wat ik niet lekker vind wacht ik net zo lang tot mijn ouders weg zijn en gooi het in de prullenbak. Mijn moeder weet dat ik het weggooi, maar ze kan er weinig tegen doen, als ze maar even naar de wc gaat ren ik al naar de prullenbak. Het geen anorexia als jullie dat nu gaan denken, ik gooi gewoon alle dingen weg die ik niet lust. Hebben jullie een oplossing voor mij of herkennen jullie dit probleem?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik herken het probleem en ik zou geen oplossing weten.
    ik moet van m'n moeder altijd alles eten wat ik niet lust.
    ze weet dat ik het echt niet op krijg. en toch moet ik het altijd eten.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik herken het. Ik hou ook niet van alle groenten (voornamelijk de 'kool'- soorten, behalve rode kool, zuurkool en boerenkool). Maar ik neem dan maar een beetje en eet het wel op. Maar of ik het lekker vindt, nee.
    Maar ik hou er wel van als het op een andere manier is klaargemaakt. Bijvoorbeeld een ovenschotel, alleen houdt mijn vader er niet van.. :z


    La credenza è una medicina contro il timore

    Gewoon in je mond douwen en het in een keer doorslikken, niet je voedsel verspillen.

    Wat dacht je van niet doen en gewoon eten?
    Doe ik ook,tenzij ik er echt van over mijn nek ga.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    srry ik kan je niet helpen,, ik ebn opzich best makkelijk met eten: ik lust bijna alles en mijn ma doet niet moeilijk als ik een keer iets niet lust


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    ik herken het probleem, ik gooi meestal mijn boterhammen weg op school, omdat ik er nooit trek in heb. Wel gaat mijn buik meestal rommelen of krijg ik er buikpijn van omdat ik dan niet eet ..


    Me so good.

    Neuh, ik laat het gewoon liggen. Ze kunnen het toch niet mijn bek in douwen, dus. Ik krijg het wel altijd voor elkaar om mijn bord aan het eind van het eten voller te hebben dan aan het begin, haha x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gewoone eten, je moet groenten leren eten.
    Net als dat ze zeggen dat je bier moet leren drinken..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik lust ook niet veel groenten, maar ik moet vaak wel proeven 'net een kleuter ben ik' ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Kan je niet aan je moeder vragen of ze het anders klaar wilt maken? Mijn broer en ik houden ook absoluut niet van gewone groenten. Niet dat we het echt vies vinden, hoor, maar wij houden er niet zo van. Heel vaak maakt mijn moeder gewoon een mengelmoesje van groenten en een lekker sausje ofzo. Of spaghetti, daar doet mijn moeder altijd gewoon veel groenten in x'D Dat soort dingen zegmaar. Wij eten heel vaak heel lekker :')
    Dus ik heb dat probleem niet echt, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik eet het dan in 3 grote happen op, ik heb een grote mond. En dan eet ik op wat ik wel lust. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Soms zijn er bij ons ook groenten die ik gewoon niet gegeten krijg. Maar ik zou zeggen: gewoon eten en er niet bij nadenken. :x


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    in je mond zetten en een slok water er achter aan gooien


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jij hebt zeker nooit de oorlog meegemaakt? (N)
    Grapje, maar misschien prakken? En dingen erbij eten die je wel lust ofzo? :'D idk, heb er niet echt las van omdat ik bijna elke groente wel lekker vind.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Tsja. wij eten alleen dingen die we lusten hehe. (:
    maar ik heb best veel allergien dus ik moet soms wel dingen eten die ik niet zo lekker vind om aan mijn vitamientjes te komen.(krul)

    Als ik jou was zou ik gewoon proberen iets dat je vies vind één hapje te eten. En de volgende keer twee hapjes, enz. Om er een beetje aan te wennen. Of een lekker toetje daarna eten?


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.