• Waar hebben jullie je precies aangemeld? Een website of een formulier dat je ergens naar moet opsturen ofzo?
    Ik wil namelijk zelf een krantenwijkje gaan doen, maar ik heb geen idee waar je je daarvoor kan aanmelden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 22:52 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hmm. Ik denk niet eens dat we dat hier hebben (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    duuuuude, don't.
    it sucks.
    Ik heb eergister en gister folders moeten doen met een vriendin aangezien ik haar meehielp. omg wat een kuuuutwerk ._. moet morgen weer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Serieus, denk echt twee keer na voordat je je aanmeld. Het is écht kutwerk, het duurt lang, je moet vaak ook insteken, en je moet bijna perse rondbrengen op de dag wanneer je je kranten krijgt. Het is saaaaaaaai ._.


    your eyes are like stars in the night.

    ik heb een krantenwijk & ik heb gewoon gebeld naar die mensen die da regelen.
    stond een stuk in de krant en daar heb ik op gereageert


    Vampire Heart.

    Ik geef je een tip, namens bijna iedereen die krantjes loopt: DOE HET NIET!


    Never wait for perfection, just make it.

    Gewoon niet doen :Y)
    Het is hartstikke kut


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    DON'T mkay?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 23:53 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn moeder doet het voor me - gnif gnif -

    Dat heb ik maar één maand gedaan. Zegt dat genoeg?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nou, als je folders hebt die gewoon in zo'n plastic-dingetje zitten en je ze maar 1x in de week hoeft rond te brengen, valt het best mee hoor. :Y)

    Je verdient alleen wel bar weinig, omdat ze denken dat je er in je eentje 2 uur over doet terwijl wij er met z'n tweeën 3 uur over deden. Maar ach, :P

    In ieder geval, staan er vaak advertenties / blaadjes / foldertjes in kranten of van die folderpakketjes waarop wordt gevraagd voor nieuw hulp en hoe / waar je je kan aanmelden.


    It ain't broke, so don't fix it.

    IK amg niet eens een krantenwijk van mijn moeder :S


    "Ignite, my love. Ignite."