• Hallootjes!
    Mijn moeder heeft zojuist een glas water over mijn macbook en iPhone heen gegooid, omdat ze boos was.
    Mijn iPhone doet het nog gewoon -vandaar dat ik nu aan jullie kan vragen enzo-
    Maar mijn macbook is na een hevig geluid uitgevallen, maar ik heb hem
    meteen in de rijst geprutst. Nu wéet ik dat ik er een tijdje niet aan moet zitten, en hem
    niet moet proberen aan te zetten, voor eventuele kortsluitingen, maar heeft een van jullie enig idee wanneer ik dat wel weer kan? Sorry voor de eventuele spelfouten, en ik wist niet waardit topic moest! xoxo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik zou zeker 1 dag wachten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    "maar ik heb hem meteen in de rijst geprutst." dat snap ik even niet :'D.
    Nja, 'k zou minstens 1 dag wachten, maar zelf dan nog, 'k denk niet dat dat water echt goed was =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    "maar ik heb hem meteen in de rijst geprutst." dat snap ik even niet :'D.
    Nja, 'k zou minstens 1 dag wachten, maar zelf dan nog, 'k denk niet dat dat water echt goed was =/
    Rijst neemt water op ;P


    Today will be Girl's Day party with you~

    Heb je die klep van de batterij weggehaald? Misschien helpt dat ook een beetje? :)


    All was well.

    Je hebt een Macbook én een iPhone? ;o
    Ik zou tenminste 1 dag wachten.


    The universal language of art.

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Rijst neemt water op ;P

    Ja dat had ik wel door :'D; Maar hoe in hemelsnaam prul je rijst in je macbook?ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou ook sowieso de batterij eruit halen en afdrogen / te drogen leggen. Maar ik heb geen idee hoelang dat kan duren, voordat ie weer aan zou mogen.. Maar ik zou net als de anderen hier ook zeker een dag wachten.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    MAHONECREW schreef:
    Je hebt een Macbook én een iPhone? ;o
    Ik zou tenminste 1 dag wachten.


    Eeehhmm ;$

    Oke dan probeer ik het morgenochtend wel even! En ja rijst neemt inderdaad water op, dus vandaar (:
    Batterij?! Er is nergens iets waar ik het eruit kan halen :$


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    UK schreef:
    (...)

    Eeehhmm ;$

    Oke dan probeer ik het morgenochtend wel even! En ja rijst neemt inderdaad water op, dus vandaar (:
    Batterij?! Er is nergens iets waar ik het eruit kan halen :$


    Aan de onderkant zit bij de oudere laptops los een batterij. Welke macbook heb je?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Aan de onderkant zit bij de oudere laptops los een batterij. Welke macbook heb je?


    Macbook pro, nieuwste versie..en dan is tie letterlijk ingebouwd en met schroefjes enzo..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    UK schreef:
    (...)

    Macbook pro, nieuwste versie..en dan is tie letterlijk ingebouwd en met schroefjes enzo..


    Ja. Dat dacht ik al. Kun je de hele onderkant eraf halen?
    Doe dat dan en dan laat je hem zo liggen met een theedoek/potdoek eroverheen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zorg maar eerst dat die rijst uit de behuizing is voor je hem aan zet.

    Ik zou alles doen wat hierboven gezegd wordt en desnoods kan je altijd nog even langs de I-store, om hen er naar te laten kijken.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik zou alles doen wat hierboven gezegd wordt en desnoods kan je altijd nog even langs de I-store, om hen er naar te laten kijken.


    Ik ben vanmiddag naar de I-store geweest, die heeft allerlei dingen geprobeerd. Conclusie; het toetsenbord deed het wel, maar het beeldscherm niet meer. Ze hebben hem terug naar de winkel gestuurd..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales