• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen moeten leren uit slechte ervaringen. Dit geldt ook voor alcohol en drugs

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, ik denk beter voorkomen dan genezen, mensen moeten gewoon proberen altijd de maat te houden. Drugs kunnen permanente schade aanrichten in je hersenen, je hoeft maar 1 verkeerd pilletje te hebben en het kan al fout gaan. Met alcohol zijn de risico's natuurlijk lager maar ik vind dat je gewoon moet proberen een slechte ervaring te vermijden.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Als ik uit alle slegte dingen en ervaringen en alle flesjes bier of jointjes iets geleerd zou hebben, dan zou ik ongeloofelijk slim zijn. Wat ik dus niet ben.


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    Eens. Sommige mensen zijn zo hardleers dat ze eerst eens flink de fout in moeten gaan, voordat ze de gevolgen snappen.

    Mosseljongen schreef:
    Eens. Sommige mensen zijn zo hardleers dat ze eerst eens flink de fout in moeten gaan, voordat ze de gevolgen snappen.


    Ik ben het eens met haar 8D
    x Merte


    Earth is the insane asylum for the universe.

    Oneens. drugs is slecht en dat weet iedereen, dat moet je niet eerst proberen voor je het weet. Alcohol mag, maar niet dat je zat op de grond ligt ofzo.. En ook al zijn er heel veel zo zat dat ze zich niets meer herinneren, de volgende keer drinken ze toch opnieuw.
    Ik heb nog nooit drugs gebruikt en ga dit ook niet doen, Ik heb nog nooit bier of wijn gedronken want het stinkt. Cocktails drink ik af en toe maar meestal water :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Er zit een groot verschil tussen alcohol en drugs. [ookal is alcohol eigenlijk ook drugs en dat soort ge-blabla, maar dat terzijde]
    Ik ben het eens als het over alcohol gaat, oneens als het over drugs gaat.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Mosseljongen schreef:
    Eens. Sommige mensen zijn zo hardleers dat ze eerst eens flink de fout in moeten gaan, voordat ze de gevolgen snappen.


    your eyes are like stars in the night.

    Mosseljongen schreef:
    Eens. Sommige mensen zijn zo hardleers dat ze eerst eens flink de fout in moeten gaan, voordat ze de gevolgen snappen.


    --

    Mosseljongen schreef:
    Eens. Sommige mensen zijn zo hardleers dat ze eerst eens flink de fout in moeten gaan, voordat ze de gevolgen snappen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    eens, als je het doet moet je er van leren
    en oneens als het inhoud dat je dingen zelf maar uit moet zoeken door eerst de fout in te gaan om er dan pas van te mogen leren dat het slecht is


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Mosseljongen schreef:
    Eens. Sommige mensen zijn zo hardleers dat ze eerst eens flink de fout in moeten gaan, voordat ze de gevolgen snappen.


    effort never betrays you

    Oneens,
    er zijn mensen bij die hardleers zijn


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Zou wel moeten maar dat lukt niet iedereen hé (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nee, als we zo beginnen. Moet je dan ook uit eigen ervaring leren dat het slecht is om iemand te vermoorden of wat dan ook???
    Trouwens je kunt aan drugs alchohol... verslaafd raken. Hoeveel mensen zijn dat niet geworden omdat ze het gewoon 'een keer wilde proberen'

    beter voorkomen dan genezen.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Eros schreef:
    Zou wel moeten maar dat lukt niet iedereen hé (krul)


    -