• Hoi,
    Vertel mee eens, ga je dood als je je examen niet haalt? Of stop de wereld dan met draaien?
    Zo ja,shit
    Zo nee, waarom maakt iedereen er dan zo'n groot probleem van?

    Gister heb ik op school een "ouder leerling" avond gehad. Over het examen,dat we hem samen(ik dag dat ik moest slagen maar ok) gaan halen. Nou heel mooi zaten ze weer te zeiken dat we goed meten plannen en dat dit het begin is van je toekomst en blablabla.
    En ze zeiden dat we het SAMEN gingen doen,de leerling(ik) de ouders(mijn zus) en de school.
    Nu komt het,volgende week dinsdag en woensdag hebben we cito luister toetsen(tellen 4 keer mee, zwaar dus). Weet je hoe we daar achter kwamen,omdat onze wiskunde leraar vandaag zat te zeiken dat we beter ons best moesten doen en dat volgende week dinsdag 1 uur uitvalt door die toetsen. Verder hebben we er niks van gehoord. Tot zo ver het SAMEN gedilten.

    Man ik word echt gek van die school,de hele tijd zeiken over het examen alsof ons leven er van afhangt en zelf niks doen.
    En doordat zij zo stressen fokken ze ons op en dan zeggen dat we ons zelf te veel opfokken. Ik ben hartstikke gestrest en dan flikken ze me zo iets,rot toch op.

    Ik heb het echt gehad met die school en ik moet nog 2 jaar,hoe ik dat ga doen weet ik niet.

    Sorry voor mijn gezeur maar dit moest ff.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ze willen alleen maar dat je examen goed maakt daarom hakken ze er zo op in, en omdat je examen heel erg belangrijk is voor de rest van je baan enzo. Maar als je het niet haalt moet je het examen overdoen en dat is niet echt leuk


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    ze willen alleen maar dat je examen goed maakt daarom hakken ze er zo op in, en omdat je examen heel erg belangrijk is voor de rest van je baan enzo. Maar als je het niet haalt moet je het examen overdoen en dat is niet echt leuk

    Het ergste dat kan gebeuren s dat je blijft zitten,nou he dat is erg..
    Als ze het zo belangrijk vinden dan zouden ze toch beter hun best moeten doen in de SAMEN gedilten.Trouwens je examens zijn niet zo moeilijk,ze zijn makkelijker dan de pw van nu.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat scholen eraan doen, is onzin. Ze dreigen met dit en dat maar maken het toch niet waar. Leer gewoon op je gemak, voor je toetsen en examen. Als je hem niet haalt, jammer dan, volgend jaar beter.


    Your make-up is terrible

    Bij mij maakten ze vorig jaar een ongelofelijke ophef over m'n examen. (Deed VMBO) Maar uiteindelijk was het helemaal niet zo erg als dat ze zeggen. Ze zetten je gewoon onder druk omdat ze willen dat je in een keer slaagd. Maar ik deed een te makkelijk niveau want ik was na 3 jaar havo afgezakt, dus ik had het sowieso al makkelijk met m'n examens(:


    To infinity and beyond •

    Volgens mij gaat er ooit iemand bewijzen dat school hartstikke slecht voor je is.
    Ik meen het, als die examenstress en alles, heel ongezond!


    Felix