• Moet slim zijn ^^
    Jaja, ik heb dus een paspop. Die heeft qua borstomvang, qua heupen, en middel hetzelfde postuur maar dan nét 1,5 cm groter x'd
    Naja, na tijden opzoek te zijn geweest naar een LBD, heb ik besloten er zelf eentje te maken. Ik gebruik gewoon die paspop als mijn model! ^^
    Ik ga m met de hand maken. Ik heb ervaring met naaien, zo amak ik ook eigen shirtjes, tassen en breken. Nu komt er oowk een jurkje! Ik heb al een ontwerp, en ga zometeen naar de markt voor knopen, wol, elastiek, en een fijne stof 8D
    Als ik klaar ben stuur ik btw wel een foto.

    Maarja: Wie maakt er ook vaak zelf kleding? 8D

    Stoer!
    Ik wil het wel kunnen.


    Food.

    Ik brei sjaals. Telt dat ook? (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Meerminman schreef:
    Ik brei sjaals. Telt dat ook? (nerd)

    Altijd (nerd)
    Dat kan ik helaas niet 8D

    ik koop graag kleren vooral xD


    maar nu ga ik me wat simpele shirts kopen om die te pimpen xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik kan het niet haha


    Don't dream your life, but live your dream!

    Awesome.
    Ik doe een opleiding Mode-maatkleding, dus moet ook jurkjes e.d maken. ;D
    ben benieuwd naar jouw resultaat :3

    ik heb geleerd te naaien etc. maar heb het gedult er niet voor. als er 1 ding mis gaat word ik helemaal shagie en kan gaan schreeuwen vloeken en janken. verschrikkelijk XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Seaside schreef:
    Leuk (:
    Ik kan dat niet, haha.

    Wauw, wat gaaf! Ik maakte vroeger altijd zelf barbiejurkjes enz., maar dat zou ik nu niet meer kunnen. -a- Ik heb wel heel wat witte shirtjes gepimpt met zwarte stift, maar dat is nu absoluut niet meer mijn stijl.


    It's time to be happy again.

    Kleren maken wordt bij mij een ramp haha. Ik koop ook veel liever, want ik hou van het koopgevoel.


    Today will be Girl's Day party with you~

    oh cool (:
    Een vriendin van mij doet dat ook _O_
    Ik zou dat niet kunnen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wel cool als je dat kan, ik ben niet zo handig met een naaimachine, ik zou het kunnen leren als ik wil want een hele goede vriendin van me moeder kan het heel goed maar ik heb er niet zo'n behoefte aan. Ben een beetje te lui om iets te leren want ik weet dat het eerst duizend keer niet lukt T.T