• Ik heb nogal een groot probleem waar ik de laatste tijd mee zit..

    Sinds 2 jaar heb ik iemand leren kennen waar ik ontzettend gek op ben geworden. In eerste instantie wilde hij nooit een relatie (beetje vage reden, zegt dat hij er niet geschikt voor is) maar heeft/had sinds september dan toch een relatie. Regelmatig check ik zijn Facebook of het dan nog aan is. Dinsdag was het tweede kerstdag en zou hij gaan gourmetten met zijn vriendin maar dat liep uit op ruzie en heeft ook ruzie gehad met zijn 'schoonouders' die hem van alles wijsmaken dat hij niks doet en niks kan. Zij checkt ook elke avond zijn telefoon en hij mag maar 1 keer per week uit. Hij heeft het al vaker uitgemaakt maar toch gaat hij elke keer weer naar haar terug om het te proberen, wat ik maar niet snap. Hij zegt zelf dat hij er niet gelukkig van wordt. Sinds een aantal weken heeft hij gezegd dat als het uit is met haar dat hij met mij iets zou willen. Hij is ook mijn eerste keer geweest een paar maanden terug, voordat hij een relatie kreeg. Gisteren waren we weer bij elkaar en heeft hij gezegd dat het nog steeds uit is met zijn 'vriendin' of wat dan ook. Maar op zijn Facebook staat dat hij nog steeds een relatie heeft..

    Oh en ik doe dit trouwens op mijn vaders account op Facebook, hij heeft mij al een tijdje terug geblokkeerd op mijn eigen account maar dat had een goede reden. Dus ik heb het liever niet over dat ik het daarop heb gezien. Ik wil wel kunnen zeggen dat ik bewijs heb en dat hij gewoon eerlijk tegen me moet zijn.

    Eigenlijk wil ik dit tegen hem zeggen maar nu ben ik bang dat hij me gaat blokkeren of dat hij boos wordt. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2017 - 12:24 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Wat wil je precies? Ben je verliefd op hem en zou je een relatie met hem willen of ben je gewoon bezorgd?


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Wat wil je precies? Ben je verliefd op hem en zou je een relatie met hem willen of ben je gewoon bezorgd?


    Ja ik ben verliefd op hem en hij houdt van me zegt hij. Ik wil hem zo graag geloven maar ik weet het gewoon niet meer..


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik zou zoiets gewoon vragen.
    'Goh, je zei toch laatst dat het uit was maar volgens mij heb je je facebook status nog niet geupdate?' Eerlijk, als hij hier boos om wordt, dan gaan z'n gevoelens niet zo diep als jij zou willen.
    Alsnog zou ik wel nog eventjes wachten en jezelf niet al te veel hoop geven. Laat hem gewoon naar jou komen, want zo te horen ligt hij nogal in de knoop met zijn gevoelens voor die ander.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Truster schreef:
    (...)

    Ja ik ben verliefd op hem en hij houdt van me zegt hij. Ik wil hem zo graag geloven maar ik weet het gewoon niet meer..

    Oooh zo! Wat FireKeeper als zegt, vraag het gewoon! (: En wees eerlijk over je gevoelens als je er klaar voor bent


    And then we'll see it.

    Ik reageer er zo op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aisa schreef:
    Ik reageer er zo op.


    Ben wel benieuwd wat jij hiervan vind eigenlijk.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik vind het wel een lastige, hoor. Hij heeft zijn ex dan nog niet helemaal losgelaten of het is nog niet echt uit. En zelfs als het uit is, dan nog maar net. Niet om hard te zijn, maar weet je zeker dat hij echt gek is op jou en niet iemand zoekt om het 'gat' te vullen als het uit is? Stel jullie krijgen wel een relatie, dan neem ik aan dat hij je ontblokt op Facebook.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    Ik vind het wel een lastige, hoor. Hij heeft zijn ex dan nog niet helemaal losgelaten of het is nog niet echt uit. En zelfs als het uit is, dan nog maar net. Niet om hard te zijn, maar weet je zeker dat hij echt gek is op jou en niet iemand zoekt om het 'gat' te vullen als het uit is? Stel jullie krijgen wel een relatie, dan neem ik aan dat hij je ontblokt op Facebook.


    Dit omschrijft wel wat ik denk.


    26 - 02 - '16

    Truster schreef:
    (...)

    Ben wel benieuwd wat jij hiervan vind eigenlijk.

    Hoezo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aisa schreef:
    (...)
    Hoezo?


    Gewoon, in het algemeen. ieder persoon heeft een eigen mening en hoe meer personen reageren hoe beter ik er wat uit kan halen, denk ik


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ben ik de enige die het raar vind dat hij al relatiebeloftes gaat maken aan TO terwijl hij nog een fucking relatie heeft met een ander meisje? Dat is zo geen stijl. :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ben ik de enige die het raar vind dat hij al relatiebeloftes gaat maken aan TO terwijl hij nog een fucking relatie heeft met een ander meisje? Dat is zo geen stijl. :')


    Dit. Zoals ik de beginpost opvat lijkt het alsof hij nogal issues heeft. Een knipperlichtrelatie met een ander en vervolgens wel beloftes maken aan de topicstarter. Ik vind het nogal wat tbh. Laat 'm eerst maar eens een definitieve keuze maken wat hij nou wel met z'n ex/vriendin/whatever en dan maar weer kijken. Eerlijk gezegd zou ik niet zo aan een lijntje gehouden willen worden door iemand die niet eens lijkt te weten wat 'ie wil. Het klinkt misschien heel cru, maar verliefdheid kan nog een keer overgaan. De gevoelens die iemand je bezorgd door je continu in onzekerheid te laten zitten en niet duidelijk te zijn, kunnen nog een veel langere nasleep hebben :/


    26 - 02 - '16

    O, kom op, hij houd je gewoon aan het lijntje. Wat is er zo'n goede reden voor dat hij je geblokkeerd heeft op facebook dan? Want naar wat ik hier uit het verhaal opvat is dat hij zijn (ex)vriendin niet los kan laten en niet echt helemaal eerlijk is over wat hij verteld. Ik vind het eerlijk gezegd een raar verhaal zo.
    Daarnaast wil je echt zo'n iemand die zo slordig en slecht met de liefde omgaat? Meid, je bent veel beter af. Geloof me, op een gegeven moment gaat zijn gedrag je echt ergeren. Maar hey, het is jouw leven.
    Hoewel.. hij heeft een vriendin? Je hoort gewoon duidelijk te zijn dat jullie vrienden zijn. Dan snap ik die vriendin wel dat ze suspicious van hem is. Ik weet niet hoe jij je gedraagd, maar hij heeft een vriendin; wat betekend dat je er niet voor moet zorgen dat ze uitelkaar gaan of dergelijke. Want zo komt dat ook wel een beetje op mij over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.