• Oke,

    Er is een 'roddel' over Nicole, ineens haat iedereen haar.
    Rihanna zegt wat over Bill; Ineens haat iedereen haar.

    (En ik durf te wedden dat iedereen "Don't cha of Umbrella uit hun hoofd kent -.-')

    What else?


    Bill zegt iets over Jonas Brothers, en gelijk duizenden discussies over de Jonas Brothers.

    Zal wel aan mij liggen, maar ik vind het behoorlijk sick. ^^

    En dan zegt iedereen wel; "Ik gun het 'm" of "Mij boeit het niet" of "Ik trek me er niks van aan"
    Mensen, dat doen jullie blijkbaar wel.


    So, what'z up?

    Dat is ook met dat gezeik over Amerika.
    Niemand gundt het hen, ondanks dat ze willen beweren dat ze dat wel doen.

    Maar dan raken we ze kwijt(huil)

    Hou op met dat gezeik.

    Lauder, ik sta aan jouw kant [a]


    I want my bloody cheese now!^^

    (En ik durf te wedden dat iedereen "Don't cha of Umbrella uit hun hoofd kent -.-')
    Mwahah helemaal mee eens.

    idd je hebt hellemaal gelijk n.n
    ik ken btw alles uit me hoofd van de pcd O.o xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik gun ze al het succes van de wereld x'D

    en die muziek oorlog met jonas brothers vind ik compleet belachlijk, met wat houden ze zich bezug, trouwens Bill vind de jonas brothers goed en Nick zei dat hij hoopte om ooit zo grooti]van goedheid hé, niet van Bills lengte ofzo[/i te worden als tokio hotel. dus waar zeikt iedereen toch over ?! en dan rihanna & nicole.. hoe kan je nu zeggen dat je iemand haat terwijl je die persoon niet eens kent ?! pfff.. tegenwoordig zijn de Th 'fans' allemaal jaloers en willen ze dat Th alleen maar in europa blijft enzo..

    Amen.


    And all the girls in the front row scream your name.



    Lauder, ik sta aan jouw kant [a]

    WHOA

    Rihanna rockt.
    Nicole ook.

    Ze maken goeie muziek.

    Si ? Claro.

    OH OH OH.


    en en en ;


    "Ik ben een echte fan, ook al zou Bill zijn kop kaal scheren, het gaat om de muziek" (voorbeeld)
    ...


    Als Bill een en al 'plastic', zoals jullie dat zeggen, zou zijn... WAT DAN? Ga je hem ook uitlullen voor kut-barbie en blabla.

    ^^

    rihanna heeft goede muziek , ik ga haar niet haten omdat ze iets zegt over bill

    Nicole ik ben geen fan van haar , maar ze heeft echt goeie muziek, soms is har kleding er wat over ahja, maar ik ga haar ook niet haten omdat zij echt goed met tom en zo overeen komt ze

    Amerika wtf iedreen heeft ier een probleem me amerika hun de jonges toch ook iets , doorbreken in amerika das toch alles voor die , die gaan echt de europese fans nie late stikke ze , ja die zitte nu keiveel in amerika, big deal :S die weten ok wel dat door 3/4 van europa is da ze bekend zijn geraakt wrm zoude ze die vergete? sommig mensen zeggen dat bill verandrd , klein beetj mss, maar toch is die nog altij even lief , zoals dat berichtj over wb op hun officiele site , dat wil wel zeggen dat ze ermee inzaten hé en dat ze ons niet vergete !

    kom hier nu nie zeike van wat zegt gy nu allemaal
    ts mijn mening
    Deal with it !


    Gilles (ll)

    Helemaal mee eens!

    Ik word er gek van. ><

    Ze kennen al die liedjes uit hun hoofd, het is gewoon puur uit jaloezie.


    -

    Uh. Niet mee eens!
    Ik denk dat iedereen wel zijn eigen mening heeft, en dat ze die niet zomaar zullen veranderen door dat te lezen.
    Ik heb Nicole altijd al een trutje gevonden. Dat is gewoon mijn mening maar ik ga dan niet zeggen dat ik haar haat. Wat Rihanna zegt is haar mening, en ik zam een fan blijven van haar. The Jonas Brothers en TokioHotel. daar zijn al genoeg discussies over, maar ik zal ook fan van hun beiden blijven. Trouwens, volgens mij hebben ze elkaar nog nooit gezien, fzoo.. Wie zegt dat ze elkaar haten?

    Uh. Niet mee eens!
    Ik denk dat iedereen wel zijn eigen mening heeft, en dat ze die niet zomaar zullen veranderen door dat te lezen.
    Ik heb Nicole altijd al een trutje gevonden. Dat is gewoon mijn mening maar ik ga dan niet zeggen dat ik haar haat. Wat Rihanna zegt is haar mening, en ik zam een fan blijven van haar. The Jonas Brothers en TokioHotel. daar zijn al genoeg discussies over, maar ik zal ook fan van hun beiden blijven. Trouwens, volgens mij hebben ze elkaar nog nooit gezien, fzoo.. Wie zegt dat ze elkaar haten?
    ze haten elkaar niet

    tokio hotel is fan van JB
    en JB heeft gzegd dat ze hopen dat ze ooit ook zo groot zullen worden als TH dusj
    waar da mensen toch een probleem om make :S


    Gilles (ll)

    x'D *Valtflauw*

    HAHAHA.

    "Tokio Hotel is fan van JB"

    -.-' Hebben ze dat allevier in koor geschreeuwd van de daken, in volle teugen en happyness?

    Ik mag JB niet, ik ken ze niet, en ik vind hun muziek gewoon niet mooi; Klaro.

    Ik ga ze niet belachelijk maken, staken, bedreigen, bladiebla.

    ^^

    En nogmaals;

    Rihanna en Nicole rocken <3

    van alles word hier een kei groot drama gemaakt >.<

    Ja precies, en ik wil duidelijk maken dat iedereen die zeikt over dat Rihanna een kutslet is, en Nicole een plastik-iets, niet de enige zijn die er een drama van kunnen maken.

    Daarbij ..

    Merken ze vanzelf dat het stom is waarover ze lomp lopen te doen -.-'

    Helemaal mee eens!

    Ik word er gek van. ><

    Ze kennen al die liedjes uit hun hoofd, het is gewoon puur uit jaloezie.


    Argghhh ja.

    Inderdaad.

    x)