• Vijf vrienden besloten op 23-jarige leeftijd hun vaderland -Spanje of Argentinië- te verlaten, om met z'n allen naar Amerika te gaan.
    De liefde speelt een grote rol, positief en negatief. De vriendin van de eerste vriend, overleed aan kanker. De vriendin van de tweede vriend, ligt in een ziekenhuis, verlamd. De vriendin en de derde vriend, gaan trouwen. De zwangere vriendin van de vierde vriend, bleef in Spanje, en overleed bij een auto-ongeluk. De laatste vriendin van de laatste vriend, won een jackpot van 29,6 miljoen.
    Wie leeft er nog lang en gelukkig?

    Featuring:
    Gerard Piqué
    David Villa
    Cesc Fàbregas
    Bojan Krkic
    Lionel Messi

    Rollen
    Vriendinnen van de hoofdpersonen.
    Nieuwe vriendinnen van de vrienden waarvan de vriendinnen van zijn overleden.
    Vriendinnen van vrienden van de hoofdpersonen.
    Vriendinnen van de vriendinnen van de hoofdpersonen.
    # Rol
    # Volledige naam
    # Uiterlijk + foto
    # Karakter
    # Opleiding
    # Extra's
    Niet de eerste
    maar de beste


    Vriendinnen van de hoofdpersonen
    - Gerard Piqué: MOCMOC
    - David Villa: Absolution
    - Cesc Fàbregas: Penelope
    - Bojan Krkic: Daugherty
    - Lionel Messi: Aegis

    Nieuwe vriendinnen van de vrienden waarvan de vriendinnen van zijn overleden.
    - Daugherty
    - xFabregas
    - lucie

    Vriendinnen van vrienden van de hoofdpersonen.
    -
    -
    -

    Vriendinnen van de vriendinnen van de hoofdpersonen.
    - Godfrey
    -
    -

    als het verhaal online komt zet ik het hier neer, mensen die een rol hebben gekregen krijgen een privébericht/gastenboekbericht.

    HET VERHAAL STAAT ONLINE _O_

    [ bericht aangepast op 31 jan 2011 - 15:36 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wil je me laten weten als hij er is? Dan ga ik hem lezen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    KAN IEMAND EEN COVER MAKEN?
    EN WEET IEMAND EEN LEUKE TITEL?

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 12:08 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    FlyEmirates schreef:
    Vriendinnen van de hoofdpersonen
    - Gerard Piqué: Marauderette

    Thank you my dear!(flower)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    FlyEmirates schreef:
    KAN IEMAND EEN COVER MAKEN?
    EN WEET IEMAND EEN LEUKE TITEL?


    Happily ever after?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    # RolNieuwe vriendinnen van de vrienden waarvan de vriendinnen van zijn overleden.
    # Volledige naam Mary Montgomery
    # Uiterlijk + foto Mary is licht getint en heeft donkere bruine ogen. Ze is best klein, 1,65 m. Dus draagt ze bijna altijd hakken, want ze haat het dat ze zo klein is. Daarnaast heeft ze een jurkjes tik. Ze draagt altijd jurkjes. Als make-up gebruikt ze lipgloss, eyeline en wat mascara.
    # KarakterNiemand verwacht het van haar, maar ze is eigenlijk best stoer. Ze kan brutaal uit de hoek komen en is koppig. Ze is wel heel aardig alleen als je ruzie met haar hebt dan moet je uitkijken want dan kan ze heel gemeen zijn. Maar voor haar vrienden gaat ze door het vuur.
    # OpleidingJournalistiek
    # Extra'sZe is one of the guys.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Spain schreef:
    Wil je me laten weten als hij er is? Dan ga ik hem lezen (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Okay als hij er is lees ik 'm(nerd)


    -

    JEEJ IK HEB DE ROL :9~:9~ dankuuu <3


    Hope goes lost but never dies.

    # Rol: Nieuwe vriendin Cesc Fabregas
    # Volledige naam:Cathalina Leida Delgado
    # Uiterlijk + foto:Cathalina Cathalina heeft een lang en dik bos bruin haar met grove slagen erin. Ze heeft mooie helder blauwe ogen met lange wimpers wat haar ogen nog aansprekender maken. Cathalina heeft een blanke huid, maar word snel bruin in de zon. Ze is ongeveer 1,70m en heeft mooie slanke benen. Verder gebruikt ze niet veel make-up.
    # Karakter:Cathalina is een hele aardig meid al ziet ze er best wel arrogant uit. Cathalina is heel gevoelig voor dingen en word snel emotioneel. Catahalina had van dansen en gaat tijdens het uitgaan dan ook graag helemaal los. Ze is niet snel verlegen wat betreft contact leggen, maar wel als ieman haar complimentjes geeft.
    # Opleiding:Dansen. Cathalina heeft haar hele leven niks anders gedaan dan dansen. Ze volgt deze opleiding om nog beter te worden en nieuwe dingen te leren. Ze is erg leergierig en probeert daarom graag nieuwe dingen.
    # Extra's:Cathalina heeft Cesc leren kennen in het ziekenhuis waar zijn verlamde vriendin ligt. Cathalina had met dansen een klein ongelukje had en was daarom ook in het ziekenhuis. Hij liep per ongeluk tegen haar op en zo raakten ze aan de praat en kregen na een tijdje gevoels voor elkaar.

    Ik hoop dat het zo goed is:D

    xx<33

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 14:08 ]


    ~

    Elenaaaa, stuur je me een berichtje als hij online staat? (flower)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Marauderette schreef:
    Elenaaaa, stuur je me een berichtje als hij online staat? (flower)

    Ja tuurlijk (flower)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Thankyou (flower)
    Ik hoop dat Q snel weer stories toelaat.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    HET VERHAAL STAAT ONLINE _O_


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: nieuwe vriendin
    # Volledige naam: Rose Applewhite
    # Uiterlijk + foto: Rose Appelwhite heeft blond haar en bruine ogen. Ze wil anders zijn dan anderen en heeft vaak een vreemde kleding stijl. Ze houd ontzettend van experimenteren met make up. En ook met kleding soms kan ze het huis uit lopen als een hippie, en een andere keer, als een zakenvrouw het hangt ervan af waar ze zin in heeft. Ze heeft overgins wel een ontzettend hekel aan hakken, omdat ze al 1.80 is en heel lange benen heeft, ze is ook erg slank.
    # Karakter: een chaotisch maar familie type, erg lief en romantisch, maar moet niet huilen bij elke film:P maakt niet uit wat anderen van haar denken. Ze heeft soms ook erg rare ideeën. Ze is altijd overal ook al is ze ziek of zo, ze zal nooit een afspraak afbellen of te laat komen.
    # Opleiding: bedrijfskunde
    # Extra's: sorry dat ik een beetje laat ben :Y)


    When things don't go right, turn left.