• Die *****hommels moeten beter salaris? Rot dan op en zoek een betere baan! Dan kan deze baan mooi naar iemand die wél op tijd mijn Hitkrant bezorgt! Sjeez! Hun moeten persé staken, en daardoor kan ik nu al voor de 4e keer een goede film op TV missen die in de hitkrant vermeld staat! ******
    Nah dat vind ik dan niet zo heel erg, maar ik had me aangemeld voor een neiuwsbrief. Nu krijgen hun het zó ver dat ik te laat ben voor een actie waar ik al maanden op zit te wachten!

    Mag ik even heel dat TNT bedrijf een flinke klap verkopen?! Goddamn!

    Als ik het zo terug lees dan klinkt het héél overdreven maar ik ben nu ook mooi overdreven pissed!
    Dat van het salaris is maar een gok, al zie ik ze daar wel voor aan! Ze hebben me met het WK ook al gek gemaakt met die toeters!
    Waarom moeten hun zo nodig mijn dag ver****en?! Wat hebben hun voor reden? Tell me!
    Is er nog iemand die pissed is op TNT?

    EDIT: Dit bovenstaande bericht laat ik staan, maar ik ga nu even dsit nog zeggen: Ik begrijp nu meer van hoe het zit. En bovenal Sorry TNT blijkbaar worden mijn dingetjes door een of ander bedrijfje wat ik niet ken bezorgt ;x
    EDITTT: Oké ik snap m! Eigelijk al lang maar ik snap m! Ik zat heel erg fout! En sorry daar voor! Maar na de 836523659x hoef ik het niet meer te horen! Slotje mag wel.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 17:34 ]

    Ikke, ik reeg Best Of Tokio Hotel een dagje later. :S

    I know D: ik had een gala jurkje, schoenen, carnavalsjurkje (Allemaal apart)op de post maar die kreeg ik gelukkig wel snel aan :'D Maar toen had ik dat gevoel ook,, ze hadden bij ons al eerder gestaakt


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Darkshines schreef:
    I know D: ik had een gala jurkje, schoenen, carnavalsjurkje (Allemaal apart)op de post maar die kreeg ik gelukkig wel snel aan :'D Maar toen had ik dat gevoel ook,, ze hadden bij ons al eerder gestaakt

    Ja hier in Tilburg hebben ze het al iets van 987591265873568x ook geflikt >.<

    WEmo schreef:
    (...)
    Ja hier in Tilburg hebben ze het al iets van 987591265873568x ook geflikt >.<

    Jij woont ook in Tilburg? (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zo erg vind ik het niet,ik stoor me er niet aan.
    Waarom zouden ze niet mogen staken, alleen omdat jij je tijdschriftje niet krijg,kom op zegt, doe even normaal.
    Ze staken trouwen vanwege de gedwongen ontslagen niet vanwege het geld,ze willen zelfs salaris inleveren om banen te houden


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bullshit schreef:
    (...)
    Jij woont ook in Tilburg? (:

    Juah! :Y) Jij oowk? ^^

    Bij ons bezorgen ze nog wel xD


    What is youre favo scary movie?

    Ohwacht.
    Ben ik dom als ik TNT niet ken?(krul)


    effort never betrays you

    Exercitus schreef:
    Zo erg vind ik het niet,ik stoor me er niet aan.
    Waarom zouden ze niet mogen staken, alleen omdat jij je tijdschriftje niet krijg,kom op zegt, doe even normaal.
    Ze staken trouwen vanwege de gedwongen ontslagen niet vanwege het geld,ze willen zelfs salaris inleveren om banen te houden

    Als ik het goed begijp, de mensjes die niet ontslagen zijn, zijn boos omdat hun vriendjes ontslagen zijn en staken? xd

    Lipsy schreef:
    Ohwacht.
    Ben ik dom als ik TNT niet ken?(krul)

    Ik neem aan dat België geen TNT heeft, dus voor jou maak ik een uitzondering :Y)

    WEmo schreef:
    (...)
    Als ik het goed begijp, de mensjes die niet ontslagen zijn, zijn boos omdat hun vriendjes ontslagen zijn en staken? xd

    Nee, TNT moet heel veel banen schappen en daar tegen staken ze.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wacht nog steeds op de kaart die van Lotte zou krijgen. En dat is heel sad :(


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    sorry hoor, maar mijn moeder werkt bij TNT.

    Ze moeten wel mensen ontslaan en daarom staken ze, en dat komt daardat andere postbedrijven opeens ook die brieven gaan bezorgen die TNT eigenlijk eerst mocht bezorgen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ik

    ik kan mijn cup a soup beker niet halen (huil)


    #WWED - What Would Emma Do?

    DoctorWho schreef:
    sorry hoor, maar mijn moeder werkt bij TNT.

    Ze moeten wel mensen ontslaan en daarom staken ze, en dat komt daardat andere postbedrijven opeens ook die brieven gaan bezorgen die TNT eigenlijk eerst mocht bezorgen.

    Oke oke, als ik nu alles goed snap: TNT's baantje word afgepikt door andere postbedrijven en daarom moeten hun de kutklussen op knappen en nu zijn ze boos en staken ze?
    Dat vann post afpikken kan prima kloppen gezien ik 2 tellen geleden de 2e postbode langs hoorde komen maar als ik eerlijk ben wist ik niet dat er nog meer post bedrijven waren xd