• Met jullie als fans.
    Rihanna heeft over Bill iets gezegd en gelijk beginnen er fans dingen over haar te zeggen. "Oh ze lijkt zelf op een vent" "Ze is een slet" "Ze heeft toch minder fans"
    Zijn jullie blij met wat jullie zeggen? Voel je je er trots op dat je dat heb gezegd? Ik zou me doodschamen als ik zei dat Rihanna een slet is. Misschien omdat ik een fan ben en dat ik weet dat zij toch meer fans heeft.
    Stel je voor dat ik zou zeggen: Bill is een fake-emo en lijkt op een wijf(Ik meen dit niet, want ik ben fan). Dan zouden jullie mij niet haten, want ik ben maar "normaal". Als THfan hoor je te weten hoe het is als iemand jouw fav. band/artiest haat.
    En stiekem kennen jullie Umbrella nog uit je kop of doe je de radio harder bij Disturbia.

    Ik spreek hiermee niet iedereen aan.

    Ik heb hier ook een topic over gemaakt.
    Ik ben het volledig met je eens! :]


    -

    IK SLUIT MIJ ER BIJ AAN!^^=]

    Take a bow/cry/unifafol[ofzo]/Disturbia zijn gewoon te veat!<3

    Verder ben ik niet echt een fan... ik vind die stoeipakjes niet zo, als ze die weg doet ben ik fan van haar!^^

    omg.


    rihanna is een slet :')
    daar kan je niet onderuit :')

    en ik vind haar muziek vreselijk irritant en langdradig.

    en zij heeft geen respect voor ons, dus hebben wij dat niet voor haar.
    en zeg niet dat ik me tot haar niveau verlaag, want dat is pure shit. dat hebk al meer dan genoeg gehoord. maar zeg weat je wil.

    rihanna is een shitmens.
    & haa rmuziek is nog erger

    ok, ik geef toe, vroeger had ze mooie muziek. maar die word nu slechter met de jaren. dus nouk says: byebye, liefde voor rihanna :')

    hahahahah xD geweldig dat er zich mensen over Rihanna opfokken xD daar kan ik serieus om lachen. weetje hóe zielig. Ik heb echt wel iets beters te doen met mijn tijd dan Rihanna afzeiken-_-"
    ook al zou ik dat nóg zo graag doen.
    achja haar mening. And I know fer sure dat dat ook voor vele andere (beroemde) mensen geldt. Maar wat win je ermee om ervoor te gaan vechten. Iemand die een mening heeft blijft daar meestal wel bij. Je kunt niet van de een op andere dag van iemand houden.
    Ik ben geen Rihannafan, maar wel een Tokio Hotelfan.
    Maar ik laat ze gewoon allebei lekker hun ding doen. Misschien zegt Tokio Hotel binnenkort wel iets over Rihanna/Madonna/Justin Timberlake wat ook nogal negatief is, dan zie je ook niet (als ze een beetje gezond verstand hebben) op je af komen stuiven om eens duidelijk hun mening over Tokio Hotel te zeggen xD
    gewoon zielig hoe sommige mensen doen, fan of niet


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.