• ik ben in een paar jaar heel erg veranderd en als ik nu oude berichten,dagboeken, brieven van mezelf lees denk ik echt wat kon ik me aanstellen over dat ik geen vriendje had enzo (terwijl ik 13 was)en wat was ik een verlegen en onzeker meisje als ik dat allemaal terug lees is het net alsof heel iemand anders het heeft geschreven of getypt en niet ik'. ook als ik foto's van mezelf bekijk denk ik : was ik zo lelijk en droeg ik zulke kleren? zijn jullie ook zo veranderd?(ookal is het wel normaal dat je veranderd als je ouder wordt) maar dat je hele karakter enzo is veranderd? en kijken jullie er dan ook zo naar? is het raar dat ik de ik van vroeger best wel haat?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 20:49 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    ik herken het ;)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    2 jaar terug was ik 11 bijna 12 maar tien was ik best zielig -bij alles eigelijk- en nu nie meer


    Shoganai i ne~

    Ja, ik herken het ook wel. Vroeger had ik vriendinnen waar ik eigenlijk niet bij thuishoorde, en was gewoon té onzeker. Nu heb ik veel leukere vrienden, waar ik tenminste mezelf kan zijn. En dat vind ik al een hele belangrijke verandering. (:

    Het is gwn bewezen dat iedereen om de ongeveer 7 jaar van style verandert. dus ook een beetje van karakter ;p

    ik herken het ook ;p ik vond mezelf vroeger egt een aansteller, ik kon totaal niet tegen commentaar enzo ;p maar ik ben wel blij dat ik ben verandert ;p


    Blow Kisses, not coke <3

    Qua karakter ben ik niet veranderd.. nja ik weet niet.. Ik zie dat niet weetje. Ik ben op bepaalde stukken wel wat wijzer en verstandiger over.. Maar ik heb wel zow mijn oude ik trekjes en dan heb ik voornamelijk over het kinderlijk zijn xd.

    Qua kleding ben ik heel veranderd ;P Dat is gwn niet te beschrijven ;P en heb gwn meer gevoel gekregen voor kleuren die bij elkaar kunnen enzo.

    & ik heb geleerd om mezelf mooi te vinden xd wat niet altijd lukt. Maar wel vaker dan eerst.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, ik zit toevallig nu allemaal foto's van vroeger aan het kijken.
    Haa, ja ik ben veranderd.:$


    <3

    heriotza schreef:
    ik herken het ;)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    vroeger was ik echt zo'n jongens meisje. Nu ga ik niet meer met alleen maar jongens om. ik heb ook veel vriendinnen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben veertien en het lijkt me logisch dat je sinds je 11de of zo veel verandert.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja, ik ben vooral dit jaar echt heel veel veranderd dus dan valt het heel erg op.

    Ik haat mijn oude ik niet, het is wie ik was. En dat vond ik toen leuk :')


    -

    Ja, soms heb ik echt het idee van: Omg, hoe kon ik me in Godsnaam daarin vertonen?
    En vroeger maakte ik ook snel van een mug een olifant, dingen waarvan ik nu denk, Wtf, waar slaat dat nou op?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Oh, dat heb ik ook. (: Mensen herkennen me niet meer haha! Ook qua schrijfstijl, niet alleen uiterlijk. I'm happy with the person I'm right now!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    xJelena schreef:
    Ik ben veertien en het lijkt me logisch dat je sinds je 11de of zo veel verandert.

    je hebt gelijk dat is wel normaal op je 11de ofzo wordt je puber en verander je veel mar niet iedereen veranderd van een heel onzeker,aanstellerig,schattig,slimmig meisje naar een meisje zoals ik nu ben denk ik... toen ik net 13 was begon ik nieuwe vrienden te krijgen en meer me eigen weg te gaan nu ben ik 15 en ben ik van binnen echt heel anders.. veel meer zelfbewust enzo en mensen die me eerst haten zijn nu heel goede vrienden van me(flower) en daar ben ik trots op

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 20:49 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    bij dingen die ik herlees denk ik nu 'omg... wat n leven had ik zeg. lekker boeiend zeg, een uitbrander bij paardijden krijgen.

    ik was toen zielig, nu ben ik gwn zielig op andere vlakken xD


    en mijn persoonlijkheid is niet verandert, maar opengebloeid.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.