• Eyes are the windows to the soul



    Als je wilt over leven:
    1. Probeer niet van het eiland te ontsnappen.
    2. Wees voor het donker binnen in het huis met alle deuren op slot.
    3. Word niet verliefd.

    Een groep jongeren word wakker op een tropisch eiland zonder te kunnen herinneren hoe ze daar terecht zijn gekomen. Ze kennen elkaar niet, maar beseffen als snel dat er reden moet zijn waarom uiteraard deze groep op het eiland is gezet. Ieder van hen heeft een barcode getatoeëerd op de binnenkant van zijn linker pols staan en dit kan maar twee dingen betekenen; ze zijn verkocht of worden verkocht. Verder komen ze er al snel achter dat als ze heel geëmotioneerd raken (bv. heel boos, blij, of in paniek) hun ogen zwart kleuren en ze totaal geen controle meer hebben over hun acties.

    Meisjes:
    Jessamine Maître - Geleninja (19-1)
    Devonne Sydney diLaurentis - Aranyhid (18-1)
    Sasha Mavis Goldberg - Philia (20-1)
    Cheryl Daisy Barton - Hecuba (21-7)
    Chiby Delivery - Deliva (19-9)
    Christina Smit - Hecuba (25-9)
    Jongens:
    Finnegan Michael Campbell Matthews - Fortis (21-6)
    Francesco Paige Torres - GusWaters (19-5)
    Charles Spencer Mazetti - Chelina (26-6)
    Tanner Lucas Montgomery - Aranyhid (21-6)
    Magnus Lehnsherr - Geleninja (21-7)
    gereserveerd - Ainigma (28-9)




    Begin:
    Iedereen valt in slaap in hun eigen veilige normale wereldje en word dan wakker op het eiland. Hun pols jeukt van de tatoeage en langzaam vinden ze elkaar en het huis.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2015 - 11:32 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    MT :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    mt


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mt


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn topics, ik kan morgen pas een post schrijven ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    MT


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    [yay ik heb geen inspiratie dus voor Cheryl even dezelfde als het oude topic, Chris komt eraan.]

    Cheryl Daisy Barton
    ----
    How did we end up here?
    ----
    Hoe ze precies bij haar bed was beland, was Cheryl een raadsel. Ze was tot laat opgebleven, had de hele nacht zitten tekenen. Ze had zich slecht gevoeld, gewenst dat ze ergens anders zou kunnen zijn. Ze had gedacht aan alles wat ze fout had gedaan, iedereen die ze pijn had gedaan. Ze had zichzelf dood gewenst, ze had zich schuldig gevoeld tegenover haar vader. Ze had vlinders getekend, harde muziek opgezet, maar niets kon haar verdriet wegduwen. Het was haar moeders sterfdag geweest. Ze had gehuild, ze had het slot van haar kamerdeur dichtgedraaid en...
    En daarna had ze tot diep in de nacht getekend. Ze had het ochtend zien worden, en weer nacht. Ze had dagen niet geslapen. Ze kon het niet. Ze was zo moe, maar ze kon niet slapen. Toen de wonden eindelijk begonnen te helen, en de pijn plaatsmaakte voor jeuk, toen de rode krassen langzaam veranderden in wit littekenweefsel dat niet meer op zou vallen durfde ze haar kamer van het slot te draaien. Ze had al die dagen overleefd op de voorraad appels en flesjes water die ze in haar kamer verborg, en ze was uitgehongerd. Ze strompelde naar de keuken om een boterham voor zichzelf te smeren, en liep vervolgens terug naar boven. Ze had zich uitgekleed, en verder kon ze zich niets meer herinneren. Ze was in haar ondergoed in slaap gevallen, had geen tijd meer gehad om zich aan te kleden; ze was uitgeput.

    Toen ze haar ogen weer opende, voelde Cheryl het korrelige zand onder haar handen en een warm briesje kietelde haar gezicht zoals het altijd deed als ze wakker werd nadat ze op het strand in Italië in slaap was gevallen voor het huisje van haar oma. Met een tevreden glimlach opende ze haar ogen, ze was de dagen ervoor al helemaal vergeten... De dagen ervoor. Wacht. School was over, dat klopte... maar ze zouden toch nog niet vertrekken? Ze zouden pas halverwege de vakantie weggaan. Ze waren nog helemaal niet weggegaan. Maar waar was ze nu dan? Geschrokken schoot ze overeind. Tot haar grote afgunst zag ze dat ze nog steeds niets meer aanhad dan haar ondergoed en BH, en wanhopig sloeg ze haar handen voor haar gezicht. Ze hoopte maar dat ze hier alleen was, als iemand haar zo zou zien... ze zou sterven van schaamte. Ze zou niet weten wat ze dan zou doen.

    Na een tijdje met haar hoofd in haar handen gezeten te hebben, merkte Cheryl dat haar linkerarm brandde. Vreemd; normaal gesproken was de pijn nu wel weggetrokken. Ze bestudeerde haar pols, om al snel tot de ontdekking te komen dat er een barcode op getatoeëerd was. Toen raakte ze pas echt in paniek. Een barcode? Die gebruikten ze in de supermarkt, in winkels.. niet op mensen. En hoe kwam ze eraan in the first place? Wie had dit bij haar gedaan? "Cazzo!" riep ze uit, boos op degene die haar dit had aangedaan, boos op zichzelf dat ze niet had gekeken of alles op slot zat, boos op haar vader en broertjes, dat ze dit niet gemerkt hadden. Boos.

    Voorzichtig stond ze op en bedacht zich dat ze maar beter iemand kon proberen te zoeken, ondanks het feit dat ze nog steeds geen kleding aan had: Samen had je immers een grotere kans om te overleven dan alleen. Ze streek een pluk rood haar uit haar gezicht, en strekte voorzichtig haar benen. Ze waren helemaal stijf. Hoe lang had ze precies geslapen? Ze had geen idee. Ze beet kort op haar lip, en zette voorzichtig een paar passen. Ze zal wel erg lang geslapen hebben, aangezien ze haar evenwichtsgevoel een beetje kwijt was. Wat wankelend begon ze te lopen, haar blote voeten in het warme zand, en keek om zich heen.


    Spinning around, I'm weightless.

    MT (waarschijnlijk reageer ik vanavond pas. De mensen kennen elkaar toch normaal gezien niet hé of heb ik het mis)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Chiby Delivery

    Chiby die net weer kwam van een feestje was een beetje druk, ze kwam thuis en werd door der ouders naar der kamer gestuurd. Hierdoor werd ze nogal boos en dacht ze dat alles der tegen zat, ookal had ze wel iets op ze was het zelf vergeten. Ze zat muziek te luisteren en een beetje boos met een handbal tegen de muur aan te gooien, ze ving hem steeds weer op en zelf begon ze steeds harder te gooien. Hoe later het werd hoe meer haar energie af nam haar ogen werden langzaam iets rood door dat ze al lang wakker was, ze besloot der pyjama maar aan te doen ze sliep in een kort broekje en een hempje. Ze ging op der bed liggen en dacht eerst even na, en dacht in derzelf zou het niet fantastisch zijn als ik ooit op vakantie kon. En met die gedachten viel ze in slaap, ze lag in een diepe slaap en was niet wakker te krijgen. Met het geluid van de golven die afbraken voordat ze aankwamen werd ze wakker, ze tilde der hoofd langzaam op en was nog half aan het slapen. Ze ging recht op zitten en keek om der heen der handen tilde het zand op, het gleed door der vingers ze dacht dat ze nog droomde. Op dat moment zag ze der tattoo op der pols ook en schrok een beetje, ze probeerde het weg te vegen maar het ging niet. Langzaam stond ze op en keek om der heen, nog steeds dacht ze dat ze aan het dromen was. Ze was nogal hopeloos en riep een aantal keer heel luid ''HEEEYY'' ze hoorde ondertussen de vogeltjes fluiten en ze ging op onderzoek uit


    Sometimes people try to expose what's wrong with you, because they can't handle what's right about you.

    Christina Blake Smit
    ----
    Let me hold your hand.
    ----
    Nog een keer trek ik controlerend aan het handvat van mijn auto, om zeker te weten dat hij op slot zit. Ik heb het ding al lang, een cadeautje van mijn ouders, en op het moment kan ik geen auto betere betalen. Ik haal mijn hand door mijn haar en gooi mijn kauwgom in de prullenbak die in het grasveldje tegenover mijn ouderlijk huis staat. Vrolijk loop ik richting de deur, en vis de sleutel uit mijn zak. Zodra ik de deur open doe hoor ik het vrolijke geklets in de woonkamer en het geblaf van de Duitse Herder van mijn ouders. De grote, in folie verpakte schaal houd ik onhandig in mijn handen terwijl ik mijn schoenen uit probeer te trekken. De hond begint inmiddels tegen de deur aan te springen en het geluid in de woonkamer valt even stil. Ik kijk op mijn horloge en zie dat ik iets te laat ben, iedereen zal er wel zijn. Snel trek ik een beetje onhandig mijn jas uit, en zet de schaal in de keuken. Dan loop ik terug en doe de deur naar de woonkamer open, waar ik meteen besprongen word door Atticus. Lachend aai ik hem even over zijn hoofd en loop dan verder de kamer in, waar ik vrolijk begroet word door mijn broers en zussen.

    Na een gezellige avond met iets te veel wijn, rij ik met mijn broer in de auto mee naar huis, terwijl ik half dronken in zijn schoot lig. "Ik ben zo blij dat ik jullie heb" lal ik er vrolijk op los. "Jullie zijn geweldig." Jonah grinnikt, en ik sla mijn handen voor mijn ogen. "Echt hoor! Ik hou heeeel veel van jullie" Oké, misschien ben ik meer dan 'half' dronken. Mijn oudere broers en zus vinden het altijd geweldig om me vol te gooien, omdat ik zo stom ga lullen en vreselijk aanhankelijk word. Voorzichtig stappen we uit de auto en helpt hij me mijn bed in. Ik trek een van mijn broers' overhemden aan, en duik lekker weg in mijn dekens. Groooooote zachte dekens. Jonah zet een glas water op mijn nachtkastje en geeft me een kus op mijn wang. "Love you, doei en dag." Zegt hij zachtjes, naar de traditie die we ons hele leven al houden. "Love you, doei en dag." Zeg ik terug, en met een grote glimlach zak ik weg.

    De volgende ochtend, of een paar ochtenden later, ik weet het niet, word ik wakker. Hoofdpijn, misselijk. Ik sluit mijn ogen opnieuw, en haal diep adem. Ik draai me om en merk dat ik mijn deken kwijt ben. Met mijn ogen nog gesloten gooi ik mijn arm opzij om hem terug te pakken, maar ik voel niet mijn zachte witte lakens van mijn grote boxspring. Wat ik wel voel, is zand. Geschrokken open ik mijn ogen. Zand? Zand?! ZAND?! Hoezo zand? Hoe kan dat nou? Ik schiet overeind, maar ga meteen weer liggen; mijn hoofd bonkt als een gek en ik moet rustiger aan doen. Voorzichtig kom ik weer overeind en geschrokken staar ik naar de zee, het zand, het bos achter me. Er is niets wat ik herken. Niemand die ik ken. Mijn pols brandt, en als ik kijk zie ik een barcode getatoeëerd. Op mijn andere arm staat gelukkig alleen nog mijn gewone tattoo, niets anders. Ik bijt even op mijn lip en weet niet zo goed wat ik moet doen, waarna ik maar voorzichtig opsta en een paar stappen zet.


    Spinning around, I'm weightless.

    Francesco Paige Torres



    Francesco zat in de zetel met naast hem zijn zusje die 6 jaar oud was. Er was een best groot leeftijdsverschil tussen de twee maar dat vond hij niet erg. Zo waren ze verschillend genoeg om het goed met elkaar te kunnen vinden. Maya want zo heette zijn zusje, vroeg hem of hij nog een verhaal wou vertellen. Francesco vond het goed al had hij op dit moment vrij weinig inspiratie. 'Ga alvast in bed liggen, dan kom ik zo', zei hij en hij moest lachen toen hij zag hoe snel Maya uit de zetel gespurt was om te wachten tot ze kon luisteren naar zijn verhaal.
    Even later zat Francesco bij op haar bed.
    'Er was eens een meisje, ze was vrolijk en danste altijd rond zoals een klein bloempje dat in bloei staat en waar de bijen rondom heen vliegen. ', Francesco vertelde verder en elke zin verzon hij ter plaatse maar toch wist hij er voor te zorgen dat er een bepaalde logica in zijn verhaal blijf.
    Toen hij het verhaal eindigde ging Maya wat verder onder haar donsdeken liggen om zich klaar te maken om te gaan slapen.
    Nog geen tien minuten later lag ze te slapen, en ook bij Francesco duurde het niet lang voordat zijn ogen dichtvielen.
    Hij werd rustig wakker door lekkere zonnestralen op zijn gezicht en Francesco voelde dat het een mooie dag ging worden. Maar toen hij zijn ogen open deed, klopte het niet.
    Zijn bed was weg, net als zijn kleerkast, zijn bureau,...
    Alles was weg en Francesco keek om zich heen. Hij leek op een soort strand te zijn.
    Hij wist niet wat er nu juist echt was en wat niet en of hij het droomde of niet. Daarom bleef hij gewoon even zitten waar hij zat en probeerde rustig na te denken voor hoe ver dat mogelijk was.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Charles Spencer Mazetti



    Iemand gooit me de vuile oliedoek toe en grijnzend veeg ik mijn handen er aan af. Er zit alweer een werkdag op, en we hebben vandaag twee auto's gefixt. Lang niet slecht, al zeg ik het zelf. Ik neem afscheid van iedereen, en loop naar de bureau, waar mijn spullen staan. Ik drink mijn kop koffie leeg en haal mijn jas en rugzak uit mijn locker, waarna ik die weer op slot draai. Voordat ik naar buiten loop, steek ik nogmaals mijn hand op en roep ik dat ik weg ben.
    "Tot morgen!" roep ik naar de mannen die er nog zijn, en loop de deur uit.
    Meteen loop ik rechts, zoals ik altijd doe. Ik haal mijn mobiel boven en kijk naar het boodschappenlijstje dat Joanne me deze ochtend heeft doorgestuurd. Ik versnel mijn pas wanneer ik merk dat het elk moment rood kan worden, en steek de straat nog gauw over. Ik loop de supermarkt op de hoek binnen en loop meteen door naar de rijen waaruit ik wat nodig heb. Ik neem een brood, wat kaas, pasta en saus voor vanavond en reken het allemaal af. Het kassabonnetje stop ik in mijn broekzak.
    Ik fluit een melodietje dat daarstraks op de radio speelde en loop verder richting huis. Ik stop de sleutel in het sleutelgat en loop naar binnen. Ik leg meteen de boodschappen in de keuken, en ga daarna mijn schoenen uitdoen.
    "Joanne?" roep ik door het appartement.
    Ik hoor wat gestommel in de bijkamer en zie dat ze bezig is met de was. Ik neem wat van mijn kleren van haar over en kijk haar glimlachend aan.
    "Bedankt, je bent een schat," zeg ik dankbaar, en zet mijn woorden kracht bij door een klapzoen op haar wang te drukken. Lachend schud ze haar hoofd.
    "Liever wat meer was doen, dan dat ik last heb van een stinkende huisgenoot die erbij loopt als een dakloze," zegt ze grinnikend en duwt me de bijkamer uit door me een klapje op mijn kont te geven.
    "Maar toch, ik apprecieer alles wat jullie voor me doen."
    Hoewel ik het bijna elke dag tegen zowel Joanne en Nic zeg, vind ik dat ik meer dankbaar zou mogen zijn. Ik help overal waar het kan, maar het voelt alsof ik niet genoeg doe.
    "Je weet dat dat graag gedaan is. Hup, ga je maar omkleden, ik wil die vieze dingen niet aan tafel. Het eten is binnen een halfuurtje klaar," zegt ze nog voordat ze haar slaapkamer binnenloopt met haar eigen wasmand.
    Gedwee loop ik naar mijn kamer, waar ik me omkleed, en loop vervolgens om Joanne te helpen met de pasta.
    Anderhalf uurtje en een volle maag later, trek ik me beleefd terug naar mijn eigen kamer, waar ik me nog wat opfris en wat tv kijk. Aangezien het een lange en vermoeiende dag op het werk was, duurt het niet lang voor ik wegzak in een droomloze slaap.
    Wanneer ik langzaam wakker word, denk ik haast dat ik me overslapen heb door het felle licht dat zelfs te zien is wanneer ik mijn ogen gesloten heb. Wanneer ik gekwetter hoor van vogels en iets anders ruik dan mijn eigen naar versgewassen lakens ruikende kamer (ik steek de schuld op Joanne), open ik mijn ogen. Niet-begrijpend kijk ik om me heen, en bijna ben ik dankbaar dat ik in slaap gevallen ben met mijn kleren aan. Ik haal mijn hand door mijn haren, en merk dat mijn pols brandt. Een tattoo? Van een barcode nog wel, wat doet dat op mijn lichaam?
    In de verte hoor ik een schreeuw, en meteen ben ik alert. Ik ben hier helemaal niet alleen. Meteen spring ik recht en kijk om me heen.
    "Hallo?" roep ik voorzichtig. Wanneer er geen antwoord komt, doe ik een paar stappen richting iets dat eruit ziet als een tropisch woud. "Is hier nog iemand?" roep ik wat luider.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jessamine Maître

    Ik was aan het schilderen geweest, voor ik in slaap was gevallen. Ik had niet kunnen slapen in het grote lege huis waar ik in thuis was gekomen en was gaan schilderen. Mijn vader zou pas overmorgen thuis komen en mijn broers en zussen verspreid over de komende twee weken even  langskomen. Ik had Martha geschilderd. Martha, de huishoudster die me opgehaald had van het treinstation en gevraagd had hoe mijn school jaar op de universiteit geweest was. Ik kende haar niet en had geen flauw idee wat er met de vorige huishoudster was gebeurd, maar Martha leek me aardig. Ze had opgezocht wat mijn favoriete eten was en wat mijn hobby's waren. Nu in zat in mijn versleten leren rugzak twee nieuwe schetsblokken en een verfset. Niet dat ik een nieuwe nodig had, maar het gebaar was zo lief geweest. Niemand deed dat soort dingen ij huize Maître.
    Ik zuchtte diep en krapte aan mijn jeukende linker pols. Ik besloot dat het waarschijnlijk tijd was om op te staan, maar mijn hele lichaam was slaperig en mijn geest was nog een beetje troebel van mijn reis naar dromenland. Als er op dat moment niet een voorwerp naast mijn hoofd was gevallen zou ik waarschijnlijk weer in slaap gevallen zijn. In plaats daar van schoot ik wakker en… shit, ik sliep nog. Ik pakte de kokosnoot op en gooide die bij me weg. Tussen de palmbomen door kon ik de zee zien.  Ik sliep nog en droomde over een tropische plek. Wel dat was nieuw, meestal droomde ik over knappe mannen die zonder shirt op eenhoorns reden, maar dit uitzicht was ook mooi.
    Ik stond op en zag dat ik mijn zomer verfoutfit aan had (een short en een wit topje waar ik in verf en dat nu onder de verfvlekken zit) die ik gisteravond aan getrokken had toen ik niet kon slapen. Naast me ligt mijn rugzak. Ja, hoor mijn nieuwe schetsboeken zaten er in samen met mijn oude teken- en verfspullen en de snacks die ik over had van mijn reis naar het landhuis van mijn vader. Mijn oog viel op mijn nieuw schetsboek. In grote blokletters stond er sierlijk geschreven: carnet à dessins 200 pages (schetsboek 200 pagina’s). Wacht even… Je kan niet lezen in je dromen. Lezen in je dromen is onmogelijk. Je hoofd kan geen woorden vormen en… het is onmogelijk. Het… is simpel weg onmogelijk. Dus… dus… Ik liet mijn rugzak los  en krapte aan mijn linker pols. Waarom jeukte die zo? Zwarte lijntjes naast elkaar met cijfertjes er onder. Er stond een barcode op mijn pols. De huid er om heen was rood en geïrriteerd. Er stond een barcode op mijn arm getatoeëerd en ik sliep niet. Ik was wakker, met een tatoeage in de tropen. Dit moest een grap van Valerie, mijn zus, zijn. Die heeft me waarschijnlijk hier voor de grap heen gebracht toen ik lag te slapen. Hoe heeft ze me in godsnaam door de douane heen gekregen?


    Magnus Lehnsherr

    'Ik drink nooit meer,' mompelde terwijl ik me omdraaide in het zand. Veel van de afgelopen nacht kon ik me niet herinneren. Er was een feest op het strand en iets dat we allemaal over waren naar het laatste jaar van de kunstacademie en toen was er bier geweest. Heel veel bier. Zonder mijn ogen te openen zocht ik in het zand naar mijn foto toestel. Dat moest hier toch echt in de buurt zijn, ik had het altijd bij me. Wacht, had iemand hem gestolen toen ik stom dronken was? 'Verdammt noch mal!' Ik opende mijn ogen en kneep ze direct tot spleetjes. 'Scheiße!' Wat voelde ik me belabberd. Ik vond mijn slippers naast me en mijn zonnebril, die ik heel snel opzette, maar kon mijn fototoestel nergens vinden. Ik keek om me heen. Het strand was leeg. Het strand... leek niet op het strand van Barcelona. 'Chicos? Jongens?' Ik stond op, werd direct misselijk en kromp in elkaar om te voorkomen dat ik overgaf. Hoeveel bier had ik gister wel niet gedronken? En waar was ik met mijn stomme dronken kop heen gelopen? 'Is daar iemand?' riep ik in het Spaans over het strand. Ik schudde het zand uit mijn dreads en direct voelde ik weer een misselijkheidsgolf opkomen. Ik boog  me net voorover  voor ik over mezelf over gaf en kreunde. 'Scheiße.' Ik gooide mijn slippers bij me vandaan en bond mijn dreadlocks vast achter op mijn hoofd. 'Scheiße, Scheiße, Scheiße!' Ik zou nooit meer bier drinken iets wat waarschijnlijk betekende dat ik mijn Duitse nationaliteit kwijt zou raken, maar dat kon me op dat moment niet schelen. 

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 18:42 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    [Mijn Topics.]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    • Devonne Sydney diLaurentis •
    ~~~~~~~~~~~~
    Where the hell am I?


    ~~~~~~~~~~~~

    Boos stormde ik de club uit. Mijn beste vriend zeurde dat ik mee moest en dat had ik ook gedaan, helaas waren en creeps die ook aan me gingen zitten. Jake was een schat, maar hij durfde zelf geloof ik ook niet er wat van te zeggen. Logisch, ze waren ook dik twintig tot dertig centimeter groter dan me. Jammer voor hun dat ik op kickboksen zat en hun dus allemaal met een redelijke kracht had weggeduwd. ''Ey babe!'' hoorde ik iemand me na roepen. Geërgerd draaide ik me om en zag een van die creeps daar staan. Hij liep naar me toe en drukte een papiertje in mijn handen. Ik bekeek het en zag zijn nummer er op staan. ''Ik ben verdomme niet geïnteresseerd in je, dus rot een eind op, pervertido*.'' Na deze woorden draaide ik me weer om, liep met snelle passen weg en gooide het papiertje in de lucht. ''Creep,'' mompelde ik nog.
    Eenmaal bij mijn en Jake's appartement, ja we woonden samen, plofte ik meteen op de bank neer en zuchtte ik diep. De moeite om mijn jurk en hakken te verwisselen tot mijn slaapshirt nam ik niet eens. Na een halfuur ongeveer viel ik in slaap..

    Ik opende mijn ogen en keek rond. Meteen stond ik op uit het zand. Dit was niet het appartement in Californië. ''Jake?!'' riep ik uit. Mijn zwarte haren zaten onder het zand en in mijn schoenen en kleding zat het ook. ''Maldita Sea**!'' vloekte ik. Ik krapte wat aan mijn linkerpols en mijn blik viel er op. Een barcode. Wat voor verdomde grap is dit?! Mijn rechterhand sloot ik om de pols heen en ik begon maar rond te lopen en in het Engels en Spaans wat te roepen. Waar de hel was ik?

    *=Viezerik
    **=Verdomme

    [ bericht aangepast op 2 april 2015 - 10:10 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jessamine Maître

    Ik hoorde geschreeuw. Geschreeuw dat niet in het Frans was, maar Engels en... Spaans? Had mijn zus me naar Spanje ontvoerd? Dit zag er niet uit als Spanje. Had ze me naar Zuid Amerika ontvoerd? Om eerlijk te zijn zou het me niet verbazen. Ze had vreemdere stunten uitgehaald.
    'Hallo?' Ik liep het strand op en keek om me heen. 'Is daar iemand?' Een meisje met zwart haar en een cocktail jurk kwam aanlopen. 'Hi, heb je enig idee waar ik ben?' vroeg ik haar in het Engels?

    [Sorry, moet gaan eten heb geen tijd om meer te schrijven]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.