• Who loves 'm 2? (cat)

    Running up that hill [Meest bekende, ook bij de 'niet-liefhebbers' van de muziek.]
    Every you, every me
    Taste in men
    The Bitter End
    [Etc., etc.]

    With Brian fucking Molko as the lead singer. <3

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 0:02 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik hou echt van hun muziek, maar of me een fan te noemen. Ik heb wel The bitter end, the never ending why, pure morning, songs to say goodbye, meds en for what it's worth op m'n mp3 staan en die worden regelmatig gespeeld.
    Mss ben ik toch een fan ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind hun muziek heel tof! Heb ze vorig jaar ook live gezien op Lowlands (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 0:09 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben geen fan van artiesten. Ik ben gewoon een muziekliefhebber. <3
    En ik heb hun hele discography op mijn iphone. Love them, and Brian Molko. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Miauw schreef:
    Ik vind hun muziek heel tof! Heb ze vorig jaar ook live gezien op Lowlands (:


    Vet, ik ben jaloers. ): Ik heb dat toen gemist omdat ik er maar één dag was voor werk en 's avonds de feesten zag.
    De dag ervoor was ik nog op Sunset Grooves, toen die jongen neergeschoten werd. Dat was een vriend van mijn beste vriendin. We hadden eerder die avond nog met hem gepraat. (cat)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    It sounds cool :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik vind het niet echt zo heel goed.. Niet echt mijn smaak :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik ken alleen a song to say goodbye


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    ik ken alleen a song to say goodbye


    Die is ook erg goed. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    In 2006 vond ik hen heel goed en toen kreeg ik hun cd en luisterde ik ze niet meer en die cd heb ik sinds toen amper 5 keer geluisterd. Sindsdien vind ik ze eigenlijk gewoon standaard, leuk om zo nu en dan te luisteren. Live zijn ze wel leuk, maar na drie keer beginnen ze wel te vervelen want het leek heel erg op elkaar. :')

    Ik hoorde Running Up That Hill bij The Vampire Diaries en die vond ik erg goed, maar verder heb ik eigenlijk nooit verder dan dat nummer geluisterd :')


    Your call, Detective Shinypants.

    Ze zijn chill af en toe eens luisteren is oké.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Die hebben toch ook een liedje dat Ashtray Heart ofzo heet? :3 Dat liedje is echt vet goed, maar de rest ervan ken ik niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sleeping with ghosts.<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heb al eens vaker liedjes van hen geluisterd, maar alleen is Running Up That Hill aangeslagen, maar dat komt omdat ik van dat lied verschillende covers heb. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind ze zooo goed! Heb ze een jaar geleden live meegemaakt in het Sportpaleis vanop de tweede rij en damn, wat een geniale band! o_o

    Op Pukkelpop was het zelfs nóg beter, echt liefde voor hen!