• > Een soort van Cheaper by the dozen, omdat die film geniaal is (:

    De Sparrow familie, bestaande uit twaalf kinderen en twee ouders, woont tot nog toe in een te klein huis. Ze zijn heus niet arm, omdat James Sparrow, de vader, in een groot bedrijf werkt en daarom hoeft moeder Bella, niet te werken en kan zij voor de kids zorgen.
    Nadat James zijn extra loon heeft gekregen, kunnen ze verhuizen naar een groter huis en een rijkere buurt. Ze komen terrecht in een wel hele bekakte buurt, terwijl de familie er totaal niet tussen past. Het gezin moet zich aanpassen, wat totaal niet lukt.


    > Hij klinkt heel saai, maar hij wordt vast wel heel leuk? (:

    > Rollen
    Twaalf kinderen, verschillende leeftijden, types en uiterlijk
    (Er mogen tweelingen in zitten, maar niet meer dan twee!)
    Marauderette (2), Maquined, Nice, Nakito, xsnoepjex (2), Desolate

    > Informatie
    Voornaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Uiterlijk: Het liefst een foto van een bekend persoon
    Karakter: Dit hoeft niet mega uitgebreid te zijn, als ik maar een beeld van het kind krijg
    Hobby's:
    Verborgen talent: Alsjeblieft, niet allemaal zingen en dansen. Ben origineel!
    Extra: Idool, crush, schoolleven, verzin maar wat

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 16:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Jolyne
    Volledige naam: Jolyne Sophia Sparrow
    Leeftijd: 10
    Geboortedatum: 26 januari 2001
    Uiterlijk: http://cdn.babble.com/famecrawler/wp-content/uploads/2010/09/Mackenzie_Foy.jpg (Mackenzie Foy)
    Karakter: Verlegen, eerlijk, dapper
    Hobby's: Haken
    Verborgen talent: Haken xD
    Extra: Slimste meisje van de klas.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Die films zijn zó koewl:3

    Voornaam: Charlie
    Volledige naam: Charlie Ann Sparrow
    Leeftijd: 8
    Geboortedatum: 23 mei
    Uiterlijk: Charlie heeft grote groene ogen en mooie bruine stijle lokken. Ze ziet er heel onschudlig uit, maar dat is ze dus niet.. Charlie houdt van wijde kleding en van voetbalbroekjes. Charlie is best klein voor haar leeftijd
    Karakter: Charlie is een hyperactief meisje die er erg van houdt kattenkwaad uit te halen, ze kan niet stilzitten en speelt het liefst met al haar vriendjes en vriendinnetjes. Charlie is erg sociaal, maar kan brutaal over komen. Ze kan het namelijk niet laten om een rare opmerking te maken of een gevecht met een paar kinderen te beginnen. Charlie is een erg goede vechtster voor haar leeftijd, ze kan erg goed schoppen en bijten
    Hobby's: Spelen, nieuwe vrienden maken, Karate, ruziemaken.
    Verborgen talent: Karate, Charlie kan héél erg goed vechten.
    Extra: Charlie's idool is haar oudste zus Alex, omdat ze het goed met elkaar kunnen vinden en Charlie wilt later net zo mooi als haar zus worden.
    Een crush heeft ze niet, al is ze wel verliefd op snoepjes, die ze regelmatig uit de snoeppot steelt.
    Charlie zit ongeveer 4 jaar op school en heeft het er naar haar zin, ze vindt het leren niet leuk, maar het nieuwe vriendjes maken vind ze geweldig.


    Voornaam: Kyle
    Volledige naam: Kyle Nicholas Sparrow
    Leeftijd: 3
    Geboortedatum: 15 september
    Uiterlijk: Kyle heeft blonde haartjes en grijs/blauwe ogen. Hij is erg schattig en heeft erg bolle wangetjes. Verder houdt hij van zijn speen, die hij nooit uit wilt doen. Verder heeft hij de normale lengte van een peuter
    Karakter: Kyle is erg ongeduldig, dus als hij zijn eten neit krijgt wanneer hij dat wilt dan kan hij erg boos worden en kleurt zijn hoofd rood van woede. Hij smijt dan met spullen en begint te huilen. Maar Kyle is ook een erge lieve peuter, hij gaat slapen wanneer dat moet en luisterd naar zijn moeder.
    Hobby's: Op zijn speen zuigen, met de blokken spelen, Dora kijken.
    Verborgen talent: Dat is nog niet echt duidelijk bij hem, maar iedereen vindt hem een goed peutermodel omdat hij zo schattig is.
    Extra:
    Kyle is nog iets te jong om een crush te hebben, maar Dora vindt hij toch echt wel een leuke meid :'3
    Kyle gaat drie dagen per week naar de kinderopvang, zodat zijn moeder het huis kan schoonmaken.


    En ik heb er gewoon twee ingevuld omdat ik verliefd werd op dat jongetje:3 dus toen maakt eik er ook eentje van^^

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 13:18 ]


    Me so good.

    Voornaam: Scarlett
    Volledige naam: Scarlett Juliana Sparrow
    Leeftijd: 23
    Geboortedatum: 15 November
    Uiterlijk: Ze is lang, slank maar gespierd. Haar bruin golvende haren vallen tot halverwege haar rug en ze heeft grijs/blauwe ogen. http://www.newsgab.com/attachments/celebrity-pictures/312467d1284153061-lyndsy-fonseca-nikita-720p-screencaps-35.jpg lyndsy fonesca
    Karakter: Scarlett is een sportieve jonge vrouw, die werkt bij de politie. Ze is ontzettend slim, goed gebekt en niet zo snel bang. Ze houdt van haar familie en is erg beschermend tegen over haar jongere broertjes en zusjes, als één van hen problemen heeft wil ze altijd helpen. Verder houdt ze ervan om er goed uit te zien. Make-up, jurkjes, rokjes en hoge hakken zijn dan ook te vinden in haar kamer/huis (geen idee of ze op zichzelf woont of dat je haar bij haar ouders laat wonen)ondanks het niet altijd even handig is als ze moet werken. Dan kiest ze liever voor wat gemakkelijkers zo lang ze er maar goed uit ziet, je weet immers nooit wie je tegen komt.
    Hobby's: Hardlopen, met haar jongere broertjes of zusjes ravotten, uitgaan met haar vrienden.
    Verborgen talent: Ze is een goede vechter en weet hoe ze wapens moet gebruiken.
    Extra: Ze heeft een crush op een gespierde fbi agent.

    wil je het laten weten als ik de rol heb? En als het verhaal begint?

    Voornaam: Tara
    Volledige naam: Tara Anne Sparrow
    Leeftijd: 16
    Geboortedatum: 20 December
    Uiterlijk: Tara (Taylor Momsen. Lang, lichtblond haar, donkere ogen, lang en slank.
    Karakter: Tara is een echte bitch en vindt zichzelf helemaal geweldig. Aanpassen? Dat hoeft ze niet, anderen moeten zich maar aanpassen. Ze egoïstisch en heeft een kort lontje. Ze is ook niet aardig tegen haar zussen, maar zal wel voor ze opkomen als het nodig is. Tarak an ook niet tegen haar verlies.
    Hobby's: Uitgaan, verder heeft ze geen hobby's, alles is te saai voor haar. Of te vermoeiend, want ze is lui.
    Verborgen talent: Liegen en smoesjes bedenken, zodat ze bv niet mee hoeft te doen met gym. Ook is ze eigenlijk best slim, maar ze verknalt al haar toetsen op school expres, zodat ze populair blijft en -volgens haar- niet verandert in een nerd.
    Extra: Ze flirt met iedere jongen die ze tegenkomt. Ook vindt ze het leuk om puzzels en kruiswoordraadsels op te lossen, maar dat houdt ze liever voor haarzelf, want dat is natuurlijk niet 'cool'.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 18:41 ]


    everything, in time

    Wanneer ga je beginnen?
    Hij lijkt me echt mega leuk:3



    ~Ty voor de rol(:

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 17:48 ]


    Me so good.

    Ik ga nu denk ik een proloog maken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    Ik ga nu denk ik een proloog maken. (:

    (:


    Me so good.

    Hij staat online!

    You don't choose your family, they are gods gift to you as you are to them


    Big girls cry when their hearts are breaking