• Heb ik weer eens mijn deel van een presentatie klaar, die anderen niet, en ik moet dus de powerpoint maken.. Ik kan daar zo kwaad van worden, als ze hun deel afhebben zijn ze klaar maar ik niet.. Ik moet die powepoint nog in elkaar zetten en graag nog voor vanavond want als er dan iets nog verkeerd is kan ik dat dan nog veranderen.

    Wie haat dat nog meer?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ikke(A) ik kan gewoon niet samenwerken(A) want er gaat altijd wel iets NIET goed!
    NU OOK! m'n vriendin en ik werken samen doelen uit voor vakken, maar ze is ziek en ik weet dus niet of ze ze nog kan opsturen!!

    Ik weet hoe je je voelt


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik had donderdag en vrijdag een project duurzame energie en de leraar had de groepjes ingedeeld.......... raad eens wie het meeste moest doen. Andere klassen mochten zelf groepjes maken. Als wij dat hadden gemogen zat ik bij de twee slimste jongens uit de klas en eentje die gewoon vet goed was in het onderwerp.............. Ik was dus boos dat we niet zelf de groepjes mochten maken :@


    Happy Birthday my Potter!

    ja, ik haat het ook. Van die mensen die zelf altijd te laat iets inleveren en boos op mij worden als ik het een keertje later af heb!


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ik! Daarom probeer ik altijd met mensen te werken die het wél optijd inleveren.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja, samenwerken is problematisch..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik, het is t makkelijkst voor de leraren en er komt serieus áltijd gezeik van. UGH D:

    Ikke.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sesamestreet schreef:
    Ikke.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ligt eraan met wie, als je zelf groepjes/tweetallen mag maken vind ik het niet erg. Maar als je bij allemaal kinderen in een groepje komt waarvan je toch weet dat ze niets gaan doen vind ik dat ook altijd zo irritant. -.-'


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Sesamestreet schreef:
    Ikke.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik haat dat ook. Vooral als er dan leerlingen zijn die met je willen samenwerken omdat ze weten dat je er moeite voor gaat doen en dan laten ze al het werk aan jou over. Ik heb wel het geluk dat ik meestal bij mijn zus in het groepje zit, dat maakt alles al veel gemakkelijker.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik haat dat ook. Vaak is het ook nog zo dat ik een andere mening heb dan de andere, en daar komt dan vaak een misverstand van..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wacht maar tot je op de hogere school zit, daar is het pas erg :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik zou het gewoon niet doen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.