• Goed nieuws!

    Zover ik heb gezien zou hotmail en aanverwante e-mailadressen het vanaf nu moeten doen!!!

    Mocht het bij jou nog steeds niet werken, laat het me dan even weten!


    Ik ontving onderstaand mailtje vandaag van hotmail:


    We hebben een tijdelijke oplossing aangebracht ten behoeve van je e-mail probleem.

    Tijdens deze periode zal je helemaal geen problemen hebben met het e-mailen naar Hotmail accounts, deze periode gaat er ook voor zorgen dat de filters genoeg tijd krijgen om jullie e-mail praktijken in kaart te bregen en hier op in te spelen. We gaan er dan ook vanuit dat na deze tijdelijke oplossing je ook geen problemen meer zult ervaren. Toch willen we je wijzen op de groep van programma's die ontwikkeld zijn om er voor te zorgen dat je e-mails altijd bij Hotmail aankomen. Het duurt voor 24-28 uur tot dat deze tijdelijke oplossing van kracht wordt.


    Nog maximaal 28 uur dus (hoera)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Sinds een paar dagen ontvangt een deel van de Quizlet gebruikers geen e-mail meer. Vooral hotmail en live.nl hebben hier last van.

    Vandaag ben ik terug gekomen van een bruiloft in Frankrijk (vandaar de late reactie) en ik ga direct uitzoeken wat er aan de hand is en hoe we het kunnen oplossen.

    Zodra er meer bekend is laat ik dat in dit topic weten (Y)


    [edit]
    Ben tegelijkertijd druk bezig om de oorzaak van het mail probleem op te lossen. Denk dat ik weet in welke hoek ik het moet zoeken.

    [update]
    Ik ben inmiddels een stuk verder met het mail-probleem. Waarschijnlijk heb ik ook de oplossing gevonden (Y) Daarvoor moet er het een en ander doorgevoerd worden bij hotmail zelf. Ik heb geen idee hoe snel zij dat doen, maar ik heb goede hoop! Ik hou jullie uiteraard op de hoogte!

    Uiteraard ga ik daar niet op zitten wachten. Ik zal zelf nog wat dingen uittesten en proberen zo het probleem op te lossen (Y)

    [update]
    Ik heb inmiddels een reactie van de 2e lijn support van hotmail.

    Zij melden dat er idd een ip-blok ingesteld is omdat er teveel mail vanuit quizlet verstuurd werd naar hotmail adressen.

    Daarnaast legde hij uit welke stappen ik moet nemen om die blokkering op te heffen en hoe ik ervoor kan zorgen dat er geen blokkeringen meer in de toekomst zullen zijn.

    Deze stappen zijn inmiddels genomen en ik heb ze terug gemaild. Het is nu dus even wachten tot ze de blokkering opheffen. Ik denk dat dat binnen 24 uur wel zou moeten lukken, maar we zullen maar gewoon moeten blijven duimen (Y)

    [update 11-9-2008]
    Ik ben nog steeds met hotmail aan het corresponderen om de ip-blokkering op te heffen. Blijkbaar moet ik eerst ergens lid van worden om spam te bestrijden en dat gaat allemaal niet zo snel helaas :( Maar als het goed is is dat lidmaatschap zo goed als rond.

    Hopelijk wordt dan de blokkering opgeheven!

    [update 12-9-2008]
    Ik heb inmiddels alle juiste papieren ondertekend voor dat programma tegen spam waar ik lid van moest worden. Dat ging allemaal elektronisch dus ik verwacht op korte termijn een reactie van hotmail.

    Ik hou jullie op de hoogte :D


    Dit is mijn signature...

    bij mij werken de mails nog altij niet...xD
    kvind het op zich nie zo erg,ik check mn gb wel,en bij een pb komt het erop,maar alleen als ik reacties in mn Fb heb dan kan ik het nie zien...
    voor de rest alles okee xD
    xx


    everybody needs a song.

    bij mij nu wel:D

    Bij mij nog niet...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    dan moet je bij google gmail intikken dan kun je daar een account op maken en dan je e-mail adres wijzigen en dan krijg je wel weer mail:D

    het is maar ff een tijdelijk oplossing

    Kan rutger da nie beter effe als oplossing zette ofzo? dan krijgen de meeste toch weeer mails niet?

    Kan rutger da nie beter effe als oplossing zette ofzo? dan krijgen de meeste toch weeer mails niet?


    heb jij gmail

    wil iemand even bericht in mijn gastenbeok schrijven? :D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)

    heb jij gmail


    Ja ik heb da en het werkt ook bij mij :D

    das mooi dat is dus de tijdelijke oplossing

    ik heb gwn gmail geopend!!! x


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    Allé tot hotmail gemaakt is want als ze moeten wachten op hotmail kan et wel effe duren

    "K hoop dat het zo snel mogelijk in orde is, want het is irritant dat je geen mails krijgt

    en live geld dit ook voor live .nl???


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    gmail werkt egt zu! En da kost nie eens veel moeite om een account te make. Miss paar minuten ofzo