• Willen jullie die later? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nah, ik vind 30 toch echt de limit voor mij lol. Daarna word het denk ik nog moeilijker. En na je 30ste heb je meer kans op complicaties tijdens de zwangerschap en bevalling en meer kans op een tweeling.
    En bij mij in de familie komt vroege menopauze ook voor. Mijn tante had het al toen ze 29 was, mijn oma op haar 43ste dacht ik.


    Mijn omie had mijn moeder op haar 41e, mijn oom op haar 42e. Oma was er jonger bij. :'D
    M'n moeder op was op d'r 18e zwanger van m'n zus.

    30 is ook een leeftijd waarbij ik mezelf wel met een gezin wil zien, of op het punt dat ik klaar ben om eraan te beginnen. Misschien eerder, misschien later, ik zie wel wat de toekomst me brengt.
    Vooral met de manier waarop ik leef en nog wil leven heb ik er nu i.i.g nog geen tijd voor en behoefte aan. _O_


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ik weet niet,misschien maar nu moet ik er nog niet aan denken.
    Mijn oma was 16 toen ze mijn mams kreeg en 19 toen ze mijn tante kreeg,hoe lief ik kindjes ook vind ik zou niet op die leeftijd al 2 kinderen willen hebben.

    En áls ik kinderen wil/zou krijgen zou ik tussen de 22 en 27 willen zijn maargoed dat heb je niet voor 't kiezen


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mistress schreef:
    (...)

    Mijn omie had mijn moeder op haar 41e, mijn oom op haar 42e. Oma was er jonger bij. :'D
    M'n moeder op was op d'r 18e zwanger van m'n zus.

    30 is ook een leeftijd waarbij ik mezelf wel met een gezin wil zien, of op het punt dat ik klaar ben om eraan te beginnen. Misschien eerder, misschien later, ik zie wel wat de toekomst me brengt.
    Vooral met de manier waarop ik leef en nog wil leven heb ik er nu i.i.g nog geen tijd voor en behoefte aan. _O_


    18 is wel erg jong lol. Dat vind ik ook. Dan kan je er wel over nadenken, maar nog niet voor in de nabije toekomst.
    Ik wil eigenlijk net als mijn moeder =3. Ze is getrouwd op haar 19de maar kreeg mijn broer op haar 21te of 22ste. Dat vind ik wel mooi, maar dat gaat voor mij niet op.


    Your make-up is terrible

    Ja, één of twee. Maar niet voordat ik 28 ben eigenlijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Denk het. Maar er zitten wel een hoop nadelen aanvast. Een ouder kind lykt me handiger, adopteren, pleegkind, :P

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 0:37 ]

    Ja drie. (krul)

    jaaa!
    Ik wil 2 of 3 kinderen:Y)
    en die wil ik het liefst als ik 24 ben:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    weet ik nog niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Carcass schreef:
    Ik wil d'r een of twee, lijkt me zo gezellig (:


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wil er 2 en ik ze graag rond mijn 25e. Voor mijn 30e in ieder geval, want anders heb je zoveel kans op zoveel complicaties etc.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik denk het, lijkt me wel grappig hoe mijn kinderen dezelfde fouten maken als ik :'D
    Maar ik zie nog wel...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Jaa, maximum 2 (:
    Ik en mijn vriend zijn zelfs al bezig over namen enzo, haha ;p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik moet er nu nog niet aan denken eigenlijk. Dat zie ik later wel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja :)
    Ik weet nog niet wanneer,
    maar ik moet niet te oud zijn, wel klaar zijn met (eventuele) studie en de vader moet het ook willen ;)


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber