• Willen jullie die later? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is wel zo, of je het nu wilt of niet (cat) Enige kinderen leren niet te delen enzovoorts. Er hoeft nooit rekening gehouden te worden met broertjes of zusjes, dus hoe je dat enige kind ook opvoed, het is toch verwend.


    Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben enigst kind en ik kan met zekerheid zeggen dat ik niet verwend ben. Ik kreeg niet alles wat ik wilde en ben opgevoed met delen en rekening houden met anderen. Ik heb altijd hard moeten werken voor dingen die ik graag wilde, ik hou altijd rekening met anderen, ik stel anderen altijd voor mezelf. Je doet net alsof alle ouders al het geld hebben een kind te geven wat ze willen, je doet alsof enige kinderen allemaal ondankbare kinderen zijn die alleen 'hebben, hebben, hebben' en 'van mij denken!'
    Zeggen dat enige kinderen niet leren delen vind ik ronduit belachelijk. Er zijn meerdere manieren om dat te leren dan broertjes en zusjes te hebben. Het slaat nergens op dat je zegt dat enige kinderen toch verwend zijn, hoe ze ook opgevoed zijn. Er zijn dingen genaamd normen en waarden. Als je je kind verwend opvoed, dan wordt het verwend. Als je dat niet doet, wordt het niet verwend. Simpel als dat.

    Dus, of je het nu wilt of niet, het is niet zo (cat)

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 23:08 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is wel zo, of je het nu wilt of niet (cat) Enige kinderen leren niet te delen enzovoorts. Er hoeft nooit rekening gehouden te worden met broertjes of zusjes, dus hoe je dat enige kind ook opvoed, het is toch verwend.

    ik vind dat het niet waar is wat hier staat.
    ik geef toe ik ben verwend.
    maar ik ken ook sommige mensen die dus totaal niks mogen, en dus ookk totaal geen dingen krijgen van hun ouders.. terwijl ze enig kind zijn.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 23:12 ]


    Life is a beautiful struggle

    Geen! Zeker weten.

    Ik heb echt een schijthekel aan kleine kinderen en alles...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja, 1 of 2 kinderen, zoals de meeste willen volgens mij x'D Ergens lijkt een tweeling me ook wel gaaf, maar dan heb je 2 baby's tegelijk met dat huilen enzo en dat lijkt me wel heel zwaar. Ik ben zelf tweeling en mijn moeder was op geve moment echt overspannen en moest tijdelijk stoppen met werken.
    En ik wil kinderen rond dmijn 30e. Niet persé voor mijn 30e, maar gewoon ergens rond die leeftijd.


    To live would be an awfully big adventure

    2 ofzo.


    Tanya is de beste.

    Ja heel graag haha. Het liefste 2 (krul)


    -

    Courtesan schreef:
    (...)

    Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben enigst kind en ik kan met zekerheid zeggen dat ik niet verwend ben. Ik kreeg niet alles wat ik wilde en ben opgevoed met delen en rekening houden met anderen. Ik heb altijd hard moeten werken voor dingen die ik graag wilde, ik hou altijd rekening met anderen, ik stel anderen altijd voor mezelf. Je doet net alsof alle ouders al het geld hebben een kind te geven wat ze willen, je doet alsof enige kinderen allemaal ondankbare kinderen zijn die alleen 'hebben, hebben, hebben' en 'van mij denken!'
    Zeggen dat enige kinderen niet leren delen vind ik ronduit belachelijk. Er zijn meerdere manieren om dat te leren dan broertjes en zusjes te hebben. Het slaat nergens op dat je zegt dat enige kinderen toch verwend zijn, hoe ze ook opgevoed zijn. Er zijn dingen genaamd normen en waarden. Als je je kind verwend opvoed, dan wordt het verwend. Als je dat niet doet, wordt het niet verwend. Simpel als dat.

    Dus, of je het nu wilt of niet, het is niet zo (cat)


    Haha, ik zei niet dat ze alles krijgen wat ze willen. Ze zullen wel leren delen als ze veel omgaan met neefje en nichtjes... Maar als ik iets krijg, is het wel zo eerlijk als mijn broer en zusje ook iets krijgen (Al word daar af en toe wel anders tegenover mij gedaan thuis ._.). Dus krijg ik minder, omdat hun ook een deel krijgen. Als er nog 2 koekjes liggen, mag niemand een koekje omdat er te weinig zijn dan. Dat soort dingen. Als je alleen bent maakt niet uit of er nog 2 of 100 koekjes liggen, er is niemand anders die er misschien ook wel eentje wilt.


    Your make-up is terrible

    ik wil later 3 kinderen als er een tweeling tussen zit en anders wil ik 2 kinderen.


    i have a busy life

    Ja, sowieso twee, want ik wil niet één kind alleen hebben. En ik wil ze het liefst voor mijn 25e, op jonge leeftijd dus. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    LoveTomBill schreef:
    ik wil later 3 kinderen als er een tweeling tussen zit en anders wil ik 2 kinderen.

    Ja.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik weet 't niet. Je moet ook nog voor die krengen zorgen he.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik weet 't niet. Je moet ook nog voor die krengen zorgen he.

    Nanny's?
    De poetsvrouw
    Je ouders
    Je man
    Kinderdagverblijf
    Kostschool
    Internaat
    In de afvalbak

    Tegenwoordig zijn er zoveel dingen waar je je kind kunt dumpen:Y)


    Me so good.

    Ik ben er nog niet over uit of dat veilig is. Af en toe zijn kleine kinderen wel leuk en schattig, maar voor de rest wil ik ze alleen maar opeten, rawr (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Carcass schreef:
    Ik wil d'r een of twee, lijkt me zo gezellig (:


    Vampire Heart.