• Hallo Miauw!
    Bij deze geef ik je toestemming om je schrijfwedstrijd te starten!
    Hier heb je één week de tijd voor.
    Groetjes, Krullie


    Ik ga een schrijfwedstrijd organiseren, eindelijk! Dat heeft me nou altijd al ontzettend leuk geleken (:

    Er kunnen 20 mensen meedoen. Per opdracht vallen er 2 mensen af. Ook zoek ik nog 2 mede juryleden! Als je jury wilt zijn, wil ik graag van je weten waar je op wil gaan letten als je verhalen gaat beoordelen. Aan de hand daarvan kies ik 2 mensen uit.

    Als je mee wilt doen, dan gelden de volgende regels:
    - Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Ga als-je-blieft geen ruzie in dit topic schoppen.
    - Als je meedoet, dan doe je ook echt mee. Niet tussentijds afzeggen graag (: (tenzij je natuurlijk echt een goede reden hebt).
    - Van uitstel komt afstel, dus... Ik geef in principe geen uitstel (en ook hier geldt weer: tenzij je echt een goede reden hebt).
    - Per opdracht heb je 10 dagen de tijd. Ik geef je een einddatum en een deadline. De jury heeft dan 4 dagen de tijd om de opdrachten te beoordelen. Zo is er ongeveer elke 2 weken een uitslag.
    - De verhalen die je voor de opdrachten schrijft moeten minimaal 500 woorden zijn. Een maximaal aantal woorden is er niet echt, leef je uit!
    - Er mogen beroemdheden in je verhaal voorkomen, maar alleen als het echt een toevoeging is.
    - Je verhalen voor de opdrachten moeten geschreven zijn in Algemeen Beschaafd Nederlands, en gebruik leestekens. Oh, en geen smiley's, alsjeblieft.
    - Probeer zo origineel mogelijk te schrijven!

    De tweede opdracht:

    Sorry deelnemers, ik was gister en vandaag heel druk bezig, dus het is er nog niet van gekomen om de tweede opdracht online te zetten. Bij deze!
    De tweede opdracht is als volgt:
    Beschrijf een relatie tussen 2 mensen. Dat mag zijn: man-vrouw, 2 vrienden/vriendinnen, baas-collega etc. Ga niet van iets standaards uit, gebruik je fantasie! Oh, en geen dingen als: Toen gingen we dit, en daarna gingen we dat. Nee, het gaat echt om de relatie tussen de 2 mensen.
    Succes! Deze keer krijgen jullie wel cijfers en zullen er echt mensen afvallen, 2 welteverstaan.
    Edit: Hehe, inleveren, dat moest natuurlijk ook nog. 18 februari 23.00 uur moeten alle verhalen ingeleverd zijn. Als je uitstel wil, gelieve daar op tijd om te vragen (:

    Deelnemers:
    1. Assassin
    2. xbiebettex
    3. xSnoepjex
    4. TheReaper
    5. PEDOpas
    6. Lareyne
    7. KirstenSnaps
    8. Phone
    9. Rouge
    10. Courtesan
    11. 143
    12. HelloJello
    13. Lockwood
    14. Animale
    15. Progeny
    16. PrincesSnape
    17. Guapa
    18. LaraCandy36
    19. Jynx
    20. catchingfire

    Jury:
    1. Miauw
    2. Tricia
    3. Arrow
    4. MissAthena

    Wat kan je winnen?
    Als je wint, krijg je een soort pakketje van me:
    - Reclame op mijn profiel voor een verhaal naar keuze
    - Een verhaal naar keuze in de spotlight
    - Eergevoel, want dat is ook wat waard ;)

    Als ik nog iets vergeten ben of als er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag.

    Veel liefs,

    Miauw (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 16:34 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    KissJBxx schreef:
    dit is mijn story ;D

    http://www.quizlet.nl/stories/41462/the-feeling-that-i-fly/

    Klopt dit verhaal wel? Want het is niet volgens de opdracht.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Opdracht 1 ;D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hier! Klik! Doe dan! Jaja!
    Haha, ik wist niet eens dat ik mee deed xD Ik had gezegd, weet nog niet. Maar ik heb geen spijt! Kijk maar, super hoofdstuk! Jaja!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik wil graag meedoen


    Ordo ab Chao

    MissRose schreef:
    ik wil graag meedoen

    Sorry, de wedstrijd zit al vol.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    jammer


    Ordo ab Chao

    http://www.quizlet.nl/chapters/378106/ronde-1/, mijn story


    what's dead can never die

    Hope you like it :P

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 19:17 ]


    what's dead can never die

    Ik weet niet zeker of ik het af ga krijgen.. Er zijn de afgelopen dagen wat dingen gebeurd waardoor ik gewoon niet in staat was te schrijven. Ik ga proberen het voor 11 uur af te hebben, maar ik weet niet zeker of het lukt..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben nu nog snel bezig met schrijven, aangezien ik nog een belangrijk werkstuk van school moest inleveren en dat meer tijd heeft gevergd dan dat ik had verwacht. Het verhaal is er over 20 minuten, kan dat nog?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2011 - 23:01 ]


    Think before you act.

    Ik heb Courtesan een dag uitstel gegeven wegens persoonlijke redenen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Lareyne schreef:
    Ik ben nu nog snel bezig met schrijven, aangezien ik nog een belangrijk werkstuk van school moest inleveren. Het verhaal is er over 20 minuten, kan dat nog?

    Ja dat mag, ik kan morgen toch pas alles wat nu nog niet beoordeeld is lezen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Ja dat mag, ik kan morgen toch pas alles wat nu nog niet beoordeeld is lezen.


    Zou ik het dan eventueel ook morgen in mogen leveren? Het spijt me dat ik het niet eerder heb aangegeven, maar ik dacht dat ik het wel zou halen.


    Think before you act.

    Ik ben benieuwwwd.


    Your make-up is terrible

    Lareyne schreef:
    (...)

    Zou ik het dan eventueel ook morgen in mogen leveren? Het spijt me dat ik het niet eerder heb aangegeven, maar ik dacht dat ik het wel zou halen.

    Dat is goed, morgen voor 23.00 uur dan graag (: Dan kan ik zaterdag alles gaan lezen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg