• Ik heb een idee voor een verhaal, maar heb een writerblock op rollen. Ik heb een beeld van hoe ik wil dat mijn rollen er uit zien en heb een vaag van wet er met ze gebeurd is, maar ik kan geen persoonlijkheden bedenken en het irriteert me mateloos.
    Zou iemand me willen helpen?




    Verhaal idee:
    De vloek:
    (Ik gebruik hierbij de originele volksverhalen over weerwolven en niet de moderne. Je kan dus niet in een wolf(of welk ander dier dan ook) veranderen door gebeten te worden. Het is een vloek. Een kind moet rond de 16e/17e verjaardag een dier doden en kan dan in dat dier veranderen door de huid van dat dier aan te trekken. Dit doet geen zeer, een wolf is traditioneel in europa, maar in afrika heb je hyena's, in azië tijgers, etc.)
    Fenna heeft net haar rijbewijs gehaald en rijd een raaf aan. Het beest is dood en Fenna voelt zich er best rot over. Ze gaat naar huis, gaat slapen en droomt 's nachts dat ze in een raaf veranderd, maar ze durft niet uit haar raam te vliegen door haar hoogtevrees. De volgende ochtend ligt haar bed echter vol met veren. Ze weet niet wat ze er mee moet en gaat snel naar beneden als haar vader haar roept (haar moeder overleed toen ze jong was). Er staat een meisje in de woonkamer die zich voorstelt als Amber, Fenna's zus. Amber legt Fenna uit dat er een vloek ligt op hun bloedlijn. Het is een van de oudste vloeken ter wereld, namelijk die van de weerwolven. Amber neemt Fenna mee naar Frankrijk, waar de rest van de roedel woont.
    Extra info:
    Fenna's moeder geloofde niet in de vloek en rende weg van huis (nadat haar familie Amber bij haar weg gehaald was uit angst dat Amber ook door de vloek zou sterven. Haar moeder was zwanger op haar 16e van Amber). Fenna's moeder stierf kort na Fenna's geboorte door de vloek, (maar kon langer blijven door leven door haar zwangerschappen).
    Amber is opgegroeid in de roedel en was daar heel gelukkig. Rond haar 14e nam Mathis, haar en een groep andere meiden mee winkelen. Toen ze terug kwamen hadden jagers hun hele roedel uitgemoord. Elvir (een jongen) overleefde het wel, maar was gek geworden door wat hij gezien had. Hij heeft de roedel verlaten toen hij 18 werd. Mathis was na de massamoord de enige volwassene en werd door de meiden als alpha gekozen.


    Rollen:
    Fenna: raaf Uiterlijk (niet in vullen)
    Roedel:
    Mathis Torben: alpha - wolf Uiterlijk (klaar)
    Amber: zus Fenna - wolf - 21Uiterlijk
    Kasumi Cho Tanaka: wolf Uiterlijk (klaar)
    Christelle: wolf Uiterlijk
    Morgan: kat - 17 jaar(heeft per ongeluk haar kat vermoord toen ze 12 was)Uiterlijk
    Elvir: wolf Uiterlijk
    Jagers:
    (geheel open)
    Overig:
    (geheel open)

    Invullijstje:
    Naam: (sommige heb ik al bedacht, maar nog geen achternaam)
    Leeftijd: (liefst boven de 18)
    innerlijk:
    Uiterlijk:
    (je mag een nieuw voorstel doen)
    Geschiedenis:
    Grootste angst:
    Grootste passie:
    Dier waarin veranderd: (geld niet voor jagers)
    Extra:

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 15:45 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ehm, ik denk wel dat ik er één kan maken, dat is dan Kasumi Cho Tanaka. Mag dat?
    Passie is toch wat diegene leuk vind? (Sorry, beetje domme vraag, haha)


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Ik ga de rol zo maken ;)


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Ik kan Elvir wel maken, ik heb nog enkele rollen waar ik Sebastian Stan in gebruik, dus kan ik dat uiterlijk gewoon daar van halen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Thanks Dat zal heel weg helpen!!

    Ja passie is wat iemand leuk vind.

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 13:23 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Sadist schreef:
    Ik kan Elvir wel maken, ik heb nog enkele rollen waar ik Sebastian Stan in gebruik, dus kan ik dat uiterlijk gewoon daar van halen ^^


    Zou je er bij kunnen doen dat hij veel littekens heeft? (Door de jagers)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Zou je er bij kunnen doen dat hij veel littekens heeft? (Door de jagers)

    Tuurlijk, maar ik ga eerst wat belangrijke stuff voor mijn vader doen. Ik maak hem vanavond wel :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sadist schreef:
    (...)
    Tuurlijk, maar ik ga eerst wat belangrijke stuff voor mijn vader doen. Ik maak hem vanavond wel :Y)


    Is prima


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.





    Naam: Kasumi Cho Tanaka.
    Kasumi betekent mist duidelijke geur.
    Cho betekent vlinder.
    Leeftijd: 20 jaar oud. Ze is op 19 mei 1994 geboren.
    Uiterlijk: Kasumi heeft een egale huid, met een licht getinte kleur. Ze is niet vaak in de zon, maar heeft wel een getinte huid door haar afkomst. Ze heeft donkerbruine ogen, met korte wimpers eraan, waar meestal mascara op zit. Verder heeft ze nette wenkbrauwen die bijna zwart zijn en doet ze daar niks van make-up op. Ze heeft een redelijk dikke lippen, die besmeert zijn met een huidkleurige lipstick. Verder heeft ze lang, zwart haar met een scheiding aan links. Ze heeft het meestal los hangen, maar soms ook op een hoge paardenstaart. Het glanst, dat komt omdat ze haar -haar altijd goed wast. Ze heeft een stoere kledingstijl. Geen rokjes, geen jurkjes. Meestal heeft ze skinny jeans met een T-shirt of bloesje en een leren jack er op. Haar schoenen zijn meestal sneakers of Vans. Soms draagt ze nog kettingen, dat zijn dan meestal grote formaten. Ze heeft één kleine tatoeage, drie kleine vogeltjes die wegvliegen. Dat staat voor het leven wat ze leeft als ze een wolf is.
    Als ze in een wolf veranderd, lijkt ze helemaal niet op haarzelf. Ze heeft aan de bovenkant een zwartgrijze kleur, wat ongeveer tot haar buik komt en daarna komt er een lichtgrijze kleur tevoorschijn. Ze heeft grijze ogen en een spitse neus, waar ze goed mee kan ruiken. Scherpe, witte tanden heeft ze ook en daar bijt ze graag mee. Op haar linker-achterpoot heeft ze een litteken van ongeveer 20 centimeter zitten. Dat komt omdat de jagers haar één keer een paar centimeter in haar poot hebben gestoken. Als je goed kijkt als ze een mens is, zie je het litteken zitten op haar linker-bovenbeen, maar die is maar een paar centimeter en hij is goed vervaagd, dat je hem -bijna- niet meer kan zien.
    Geschiedenis: Op 19 mei 1994 is Kasumi geboren. Ze hebben haar vernoemd naar de grootmoeder van haar vader, Kuan-Jin Kusami Tanaka. Op haar tiende had ze al iets met wolven. Het waren haar lievelingsdieren en ze keek vaak bewonderend als ze een foto van een wolf zag. Op haar twaalfde werd ze een keer heel boos dat de jagers een wolf hadden dood gemaakt en hadden meegenomen. Ze werd raar aangekeken door de jagers, maar zij gaf geen kik. De jagers hebben haar altijd al een apart iemand gevonden. Toen ze dertien was, is ze een keer verdacht geweest dat ze wolf was. Haar vader was zo kwaad geworden op de jager en sindsdien is de jager nooit meer in de buurt gekomen. Die avond heeft haar vader het hele verhaal verteld. Dat ze op een leeftijd een wolf wordt en wat er dan allemaal gaat gebeuren. Op haar zestiende kwam de eerste nacht dat ze wolf werd. Een maand daarna wordt haar vader verdacht van dat hij een wolf is en wordt hij vermoord door de jagers. Die nacht is ze weggevlucht van huis en bij een roedel gebleven. Ze is nooit meer naar huis gegaan.
    Grootste angst: Ze is bang dat als ze een keer alleen is, dat ze wordt vermoord door de jagers. Ook is ze bang voor dat haar roedel wordt vermoord en ze dan niemand meer heeft. Als ze een normaal mens is, is ze soms wel eens bang voor de jagers. Ook al is ze geen wolf dan, ze is dan toch bang dat de jagers haar herkennen en vermoorden.
    Grootste passie: Als ze mens is, houdt ze graag van winkelen. Ze jogt veel en houdt ook van normaal sporten. Verder houdt ze erg van spelletjes spelen en ook wel van eten. Soms zit ze liever bij de groep, soms zit ze liever alleen. Als ze wolf is, is ze veel aan het rennen. Ze houdt ervan om achter andere dieren aan te gaan, maar vermoordt ze nooit. Het liefst is ze dan actief.
    Dier waarin veranderd: In een wolf.
    Extra: -

    Sorry voor de foto's die zo dichtbij staan, ik kon ze niet meer verder weg krijgen!
    Hopelijk vindt je hem goed (:
    X


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:

    Sorry voor de foto's die zo dichtbij staan, ik kon ze niet meer verder weg krijgen!
    Hopelijk vindt je hem goed (:
    X


    Hier kan ik wel wat mee!! Dankjewel.
    Haar geschiedenis zal ik een klein beetje aanpassen zodat het meer in het wereld beeld dat ik heb past, maar dat ze niet altijd bij de roedel gehoord heeft is eigenlijk perfect!! Zo heeft ze direct iets met Fenna om over te bonden!!
    Dankjewel!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Een vriendin van mij heeft Mathis voor me gemaakt. Misschien dat je er wat aan hebt:
    (ik heb Kasumi er ook al bij gezet)



    Naam: Mathis Torben
    Leeftijd: 32
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: Mathis vader was de broer van de alpha toen Mathis geboren werd. Hij en zijn tweelingbroer, Thomas, groeide op in het grote roedel huis en werd opgevoed in het Frans en het Duits. Mathis was als kind niet zo van de boeken en werkte het liefst met zijn handen. Hij was altijd dingen aan het maken; kistjes, houtsnijwerkjes, beeldjes. Pas na de middelbare school ontdekte hij zijn passie voor talen. Hij werd leerling bij een meubelmaker en houtbewerker en naast die opleiding/baan leerde hij in zijn vrije tijd Italiaans, Spaans en Latijn. Nadat zijn broer en moeder een auto ongeluk hadden, waar zijn moeder in overleed, keerde hij terug naar het roedel huis en ging in de bouw werken om zo dichter bij de roedel en zijn broer te zijn. Op zijn 25e verloor hij een weddenschap waarna hij de tienermeiden van de roedel mee moest nemen om een dag te winkelen. Halverwege de middag begon hij zich niet goed te voelen, het zelfde gevoel dat hij gehad had tijdens en auto ongeluk van zijn broer. Hij wist dat er iets mis was en bracht direct de meiden naar een veilige plaats. Zelf keerde hij terug naar huis. Hij trof een ruïne aan. Het huis was half ingestort, overal lagen de lijken van zijn roedel. In de achtertuin vond hij Elvir, jagers doden tenslotte geen kinderen. Hij was met zilveren pinnen aan een boom vast gezet. Mathis bracht hem naar de meiden en reed ze toen allemaal naar het roedel huis in zuid Frankrijk. Hij is daarna nog terug gegaan om alle lijken te cremeren en te kijken of er nog iets te vinden was in het huis. Alles was echter kapot geslagen of verbrand door de jagers. De as van de roedel leden hebben ze over de middellandse zee uitgestrooid. Mathis werd alfa omdat hij de enige volwassene van hen was. Na vier jaar in het huis in Frankrijk gewoond te hebben vonden ze Kasumi, die zich toen bij de roedel aansloot.
    Grootste angst: Dat hij nog meer mensen waar hij om geeft verliest en dat hij een slechte alfa is.
    Grootste passie: Rennen als wolf, dingen opknappen, hout bewerken.
    Dier waarin veranderd: Wolf
    Extra:

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 15:18 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.