• Als ik foto's op me laptop wil zetten vanaf me pc moet ik de geheugen kaart er uithalen en zo.
    En toen wilde me laptop dus niet mee werken en heb ik dat achterkantje van me mobiel ergens heen gesmeten alleen weet ik dus niet meer waar. En nu ben ik m al een halve dag kwijt!

    Wie gaat er ook altijd met spullen smijten als ie geïrriteerd of boos is?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Jep. Alleen gooi ik altijd alles richting mijn bed. Of gewoon op de grond x)


    Felix

    Nein ik ga gewoon kut doen tegen mensen :'D Dat helpt bij mij haha


    -

    Ik word gewoon kei koppig en ik bijt mensen hun neus eraf. Smijten met dingen, niet echt.


    Chocopot - overheersing

    ik kan me meestal nog net inhouden haha. anders was mijn laptop als zo'n 20 keer gestorven. ;D


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Laugh schreef:
    ik kan me meestal nog net inhouden haha. anders was mijn laptop als zo'n 20 keer gestorven. ;D

    Mijn pc is dus door mijn niet in te houden woede kapot gegaan.. Ik zit nu opgescheept met een laptop. Hij is dan wel sneller, maar mijn pc was veel handiger. En daar staan al mijn foto's en liedjes op.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ik ben dat achterklepje al drie weken kwijt, ik gooide hem naar een vriend in zijn kamer. Mobiel viel uit elkaar. Mob kon ik nog vinden maar het klepje is verdwenen. En ik zal je zegge, in die kamer vind je nóóit meer iets terug!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik. En dan is echt niks of niemand veilig, I fucking mean it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dan trap ik tegen de vervloekte poort op of ga ik vechten met mijn broertje, want dan raak ik mijn woede kwijt. (vind hij niet zo erg hoor)


    Me so good.

    Nee ik sla met de deuren, en stampvoet naar mijn kamer.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik gooi altijd met mijn etui


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga slaan met de deuren, stampend te trap op en ik moet altijd ergens in bijten (krul) m'n vinger, mobiel, kussen. Iets in de buurt xD


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Grenade schreef:
    Ik ga slaan met de deuren, stampend te trap op en ik moet altijd ergens in bijten (krul) m'n vinger, mobiel, kussen. Iets in de buurt xD


    Woow. Bijten op je mobiel? :\


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.