• Uhuh, en dat wist ik dus niet.

    Een gast dat ik redelijk goed ken heeft dus al vaker een nachtje in de cel moeten doorbrengen. En nu weet ik niet meer of hij de eerste keer iets heeft moeten betalen. Maar allesinds was het de tweede keer al 135€ dat hij moest betalen. En laatst heeft hij er weer een nachtje in doorgebracht en nu was het al bijna 200€ dat hij moest betalen.
    Het is wel z'n eigen schuld, openbaar dronkenschap en dan de politie nog wat uitdagen, maar toch. Ik had niet verwacht dat het zo duur was.

    En ik weet dat het de borgtocht is waar je voor moet betalen, maar het blijft duur.

    Dus, zorg dat je niet teveel een nachtje in de cel moet doorbrengen. :Y) En wie nog een boodschap van algemeen nut heeft kan die nu dan ook melden?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 22:09 ]

    Obliviate schreef:
    (...)
    Ja weet ik, maar dat vind ik toch ook duur.
    Arme studentjes hebben dat niet altijd. :'D

    Maar wel centen hebben om zich klem te zuipen, lolol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigenlijk vind ik het wel meevallen. Dat doen ze toch zelf? Zoals Ivan zegt: wel alle geld van de wereld hebben om te zuipen, maar niet om de consequenties te betalen. Ze moeten gewoon leren van de eerste keer cel. Of eigenlijk moeten ze het gewoon voorkomen(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Ivan schreef:
    (...)
    Maar wel centen hebben om zich klem te zuipen, lolol.

    Klopt, maar in Leuven zijn wel eens vaker gratis vaten en daar drink je aan een euro meestal. Dat heeft bij hem zekers een invloed. :Y)