• Ik had helemaal zin in vandaag, vorige week al.
    Ik zou namelijk uitgaan in Amphion voor verjaardag van Yael, met Gabriella & Amy. Wordt super gezellig!
    Dacht ik.
    Omdat ik donderdag ziek was (verkouden, hoofdpijn) en vrijdag ook ben thuisgebleven om uit te zieken, mag ik niet meer gaan! Ik ben zó boos, omdat ik echt onwijs graag wil en ik gewoon fucking boos en kwaad en chaggo ben en GRRRRRR.
    En dan tweet iemand net: '... en dan naar Amph! : D'
    En dan besef ik steeds maar weer dat ik niet mag! En dan hebben zij het allemaal leuk & gezellig en leuke verhalen maandag en zit ik hier thuis wat saai voor me uit te staren.
    GAST, LIFE IS UNFAIR :[


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Vultures schreef:
    Ik had helemaal zin in vandaag, vorige week al.
    Ik zou namelijk uitgaan in Amphion voor verjaardag van Yael, met Gabriella & Amy. Wordt super gezellig!
    Dacht ik.
    Omdat ik donderdag ziek was (verkouden, hoofdpijn) en vrijdag ook ben thuisgebleven om uit te zieken, mag ik niet meer gaan! Ik ben zó boos, omdat ik echt onwijs graag wil en ik gewoon fucking boos en kwaad en chaggo ben en GRRRRRR.
    En dan tweet iemand net: '... en dan naar Amph! : D'
    En dan besef ik steeds maar weer dat ik niet mag! En dan hebben zij het allemaal leuk & gezellig en leuke verhalen maandag en zit ik hier thuis wat saai voor me uit te staren.
    GAST, LIFE IS UNFAIR :[

    ik ken dat gevoel -zucht-(cat)


    Shoganai i ne~

    Ken het gevoel. Je zou je er toch echt even overheen moeten zetten, haha. Oke, grapje, ik vind het zelf ook superklote (cat) Sucks!

    Ik zou vandaag ook uit gaan maar gaat ook niet door. (huil)


    -

    Kan je niet gwoon siekem gaan :Y)


    Inspiration can hit you any time