• BOE -schrik-
    Nou,
    ik kreeg een ideetje(:
    Let niet op de vage, slechte beschrijving ding, want die schrijf ik nu even, dus misschien wordt het wel iets anders (nerd)
    :

    ...Personen zijn allemaal te vondeling gelegd toen ze 1 jaar oud waren. De meesten kregen een warm thuis. Geen van de ... kinderen weet van elkaars bestaan af en weet ook niet wie hun biologische ouders zijn.
    Op een dag voelen ze allemaal dat hun litteken, dat bij iedereen op een andere plek zit, begint te bonken. Ze zien flashbacks van hun leven als 1jarige en daarvoor. Ze merken dat ze anders zijn dan andere tieners en ze besluiten om op zoek te gaan naar meer personen die zo anders zijn. Ieder van de kinderen heeft een gave. Als ze er achter komen dat duistere krachten hun wilt doden om de krachten in bezit te krijgen, besluiten ze samen te werken, maar kan dat wel? Zijn de leeftijdsverschillen niet te groot? Zijn sommigen niet te zwak voor een strijd? Kunnen ze wel samenwerken als de helft elkaar wel kan schieten?


    Barslechte samenvatting/uitleg, Iknow.
    Hoeveel personen moet ik ongeveer doen?
    Hoeveel jongens/meisjes ongeveer?
    Titel ideee?
    In welk continent moet ik het laten afspelen (Amerika/Europa)?
    Leuk/origineel idee?
    ;'s


    Rollen:
    Jongens
    Meisjes
    Sommigen worden hoofdpersonages, en anderen komen even vaak voor maar dan schrijf ik niet/minder vaak in hun pov.
    Verder heb ik een of twee jongere kinderen nodig ;'s

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd* :
    Woonplaats** :
    Familie*** :
    Verleden- :
    Karakter-- :
    Uiterlijk ---:
    Gave^:
    Angst:
    Extra over het personage :

    NIET DE EERSTE MAAR DE BESTE
    Laat me weten als je gewaarschuwd wilt worden als je een rol hebt, of als hij erop staat.
    & ik weet nog niet of ik ook misschien iets van HP erbij ga doen.
    Heel misschien :x


    * (tussen de 11 en 20)
    ** (Het mag een verzonnen stad/dorp zijn, het moet wel Engels/Amerikaans klinken.)
    *** (de adoptiefamilie dus, je kan ook in een weeshuis wonen)
    - (Niet voor je 1e levensjaar, aangezien je je daar niets van herinnerd)
    -- (Niet te lang, niet te kort! en een apart karakter! Kijk even naar de mensen die al rollen hebben, en probeer dan NIET hetzelfde te doen!)
    --- (Foto mag)
    ^ (Niet allemaal dezelfde gave! En met gave bedoel ik speciale krachten, bijv. Elastisch, gedachtenlezen..)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 17:45 ]


    Me so good.

    Rol;jongen
    Naam:Destery Dylan Kilan Alex
    Achternaam:Noway
    Leeftijd:18
    Woonplaats:New York
    Familie:Sins een jaar woont Destery weer in een Weeshuis. Destery is een probleemkind en veel gezinnen nemen het op de gok, om hem tog in huis te nemen maar hem later tog weer afstaan, omdat hij niet het ''soort kind'' is wat ze zoeken.
    Verleden:Destery word in, uit en weer terug in het weeshuis geschopt. Hij kent dus geen vaste woonplaats en dat maakt hem onzeker.
    4 jaar terug dacht hij dat hij een familie had gevonden die van hem kon houden. Maar toen Destery perongelijk het gas had laten branden en het huis alleen nog maar uit vlammen bestond is hij weer in het weeshuis beland.
    Veel weet Destery er niet meer van. Bij elke terugplaats in het weehuis, zweerd hij dat hij nooit meer aan de familie zou denken.
    Karakter:Destery is een probleem kind. En als je hem niet eknt zou je denken dat hij zijn kansen bij families expres verpest om zo in het weeshuis te blijven. Maar Destery heeft gewoon een hekel aan mensen omdat hem teveel is aangedaan.
    Eigenlijk is Destery een helle liefe en spontane jongen. Dat is hij nogsteeds. maar alleen maar tegen leeftijds genoten en mensen die hij kent.
    in nieuwe gezinnen is zijn woede hem de baas en verpest hij het voor zichzelf. Destery heeft dan ook veel last van woede aanvallen.
    Ook heeft Destery de dwang om alle aandacht op zichzelf te eizen. Destery kreeg vroeger nooit aandacht, en dat heeft hem nu zo aandachtsgeil gemaakt.
    Uiterlijk:Destery is een jongen van 1.82 met een dun postuur. Destery is niet echt gespiert, maar ziet er ook niet als een sprietje uit. Destery heeft witgeblondeert, stijl haar. Destery heeft een snakebite en heldere grijze ogen.
    Gave:Destery kan in andere mensen veranderen. Hij kan in Iedereen veranderen die hij ooit in zijn leven heeft aangeraakt. alleen niet in dieren.
    Angst:Ooit zijn eigte ouders te zien.
    Extra over het personage: /

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 16:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    Rol;jongen
    Naam:Destery Dylan Kilan Alex
    Achternaam:Noway
    Leeftijd:18
    Woonplaats:New York
    Familie:Sins een jaar woont Destery weer in een Weeshuis. Destery is een probleemkind en veel gezinnen nemen het op de gok, om hem tog in huis te nemen maar hem later tog weer afstaan, omdat hij niet het ''soort kind'' is wat ze zoeken.
    Verleden:Destery word in, uit en weer terug in het weeshuis geschopt. Hij kent dus geen vaste woonplaats en dat maakt hem onzeker.
    4 jaar terug dacht hij dat hij een familie had gevonden die van hem kon houden. Maar toen Destery perongelijk het gas had laten branden en het huis alleen nog maar uit vlammen bestond is hij weer in het weeshuis beland.
    Veel weet Destery er niet meer van. Bij elke terugplaats in het weehuis, zweerd hij dat hij nooit meer aan de familie zou denken.
    Karakter:Destery is een probleem kind. En als je hem niet eknt zou je denken dat hij zijn kansen bij families expres verpest om zo in het weeshuis te blijven. Maar Destery heeft gewoon een hekel aan mensen omdat hem teveel is aangedaan.
    Eigenlijk is Destery een helle liefe en spontane jongen. Dat is hij nogsteeds. maar alleen maar tegen leeftijds genoten en mensen die hij kent.
    in nieuwe gezinnen is zijn woede hem de baas en verpest hij het voor zichzelf. Destery heeft dan ook veel last van woede aanvallen.
    Ook heeft Destery de dwang om alle aandacht op zichzelf te eizen. Destery kreeg vroeger nooit aandacht, en dat heeft hem nu zo aandachtsgeil gemaakt.
    Uiterlijk:KOmt ;]
    Gave:komt ;]
    Angst:Ooit zijn eigte ouders te zien.
    Extra over het personage:komt ;]


    Nu maak je me nieuwsgierig naar hem:x


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)

    Nu maak je me nieuwsgierig naar hem:x

    soory., x'D
    ben druk ana het zoeken naar ene plaatje ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh shit. Ik zat in te vullen, maar zag net dat het Engels Amerikaans moest zij npfft


    We love because he loved us first - John 4:19

    Caitriona schreef:
    Oh shit. Ik zat in te vullen, maar zag net dat het Engels Amerikaans moest zij npfft

    Alleen de namen, die heb je toch zo bedacht?
    Zolang het maar niet mega Hollands klinkt als: Japie, Karel, Pietje enzo.


    Me so good.

    Rol: Meisje
    Naam: Lina Alina Mada
    Achternaam: Lopez
    Leeftijd: Zestien
    Woonplaats: Texas
    Familie: Lina wordt bij een gezellig familie, die voordat zij er was al vijf kinderen in zijn bezit had. De ouders zijn erg gesteld op kinderen en het is er een gezellige boel. Ze wonen met z'n allen op een ranch met veel paarden, koeien en kippen. Iedereen moet een steentje bij dragen bij het draaiende houden van de ranch, en ze moeten de dieren verzorgen. Lina heeft een goede band met haar oudere ''broer'' Kay. Hij is zeventien en de twee trekken erg veel met elkaar op.
    Verleden: Lina is wel naar school gegaan, maar ze zat de meeste tijd op de ranch. Ze hield er namelijk erg van om buiten te zijn en daarom spijbelde ze veel van school. Ze werd vaak door mensen gezien als het buitenbeentje, terwijl ze dat heus niet zo bedoelde. Mensen pestten haar niet, maar ze werd nooit echt geaccepteerd. Veel mensen accepteerde haar niet, omdat ze anders was. Ze wist zelf ook wel dat ze anders, maar ze had niet zo vergezocht dat ze dacht dat ze een speciale gave had. Ze dacht alleen dat het was vanwege haar ouders die haar achter hadden gelaten, maar dat was niet het geval.
    Karakter: Lina is een lief en rustig meisje. Ze is graag op zichzelf, terwijl ze het goed en gemakkelijk met andere kant vinden. Ze heeft meestal niet erg veel te vertellen, omdat ze niet erg graag haar stem laat horen. Ze is meestal erg stil en rustig, en veel mensen worden ook erg kalm van haar. Het is moeilijk om Lina te haten, omdat er niet veel aan haar te haten valt. Ze is wel erg bijdehand, omdat ze ontzettend slim is. Ze kan ook nog eens erg mysterieus overkomen, omdat ze niet erg veel zegt. Wanneer ze dan wel iets zegt, is het meestal een verbeterend antwoord op iemand die iets verkeerd zei. Mensen proberen Lina te ontlopen, omdat ze liever niet te veel met haar te maken hebben.
    Uiterlijk: Lina is daadwerkelijk een prachtige meid om te zien. Haar getinte huid, laat zien dat een van haar ouders niet een volbloeds Amerikaan was. Haar bruine ogen zijn niet erg groot, maar wel omringd door volle zwarte wimpers. Ze draagt meestal niet erg veel make-up, maar toch wel wat om er wel iets mooier uit te zien. Ze heeft volle en donkere lippen. Haar haren zijn niet speciaal erg lang, maar wel pikzwart van kleur. Ze zijn mooi glanzend en zacht, omdat ze ze ontzettend goed verzorgd.
    Gave: Elastisch
    Angst: Verdrinken

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 16:10 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    Gave: Wat voor gave moet dit zijn?

    Kan vanalles zijn,
    Mega sterk
    gedachtenlezer
    elastisch


    noem maar op


    Me so good.

    Rol: Meisje.
    Naam: Samantha Elena
    Achternaam: Williams
    Leeftijd* : 17 jaar.
    Woonplaats** : New Jersey
    Familie*** : De adoptieouders van Selena zijn rijk en ze krijgt ook alles wat ze wilt. Ze zijn alleen best wel vaak op zakenreis of op het werk. Haar adoptieouders hebben nog een andere dochter, Demi, ze is 19jaar en vind het soms irritant dat Samantha best veel aandacht krijgt, van haar ouders en jongens enzo..
    Verleden- : Haar echte broer, Riley, zat in een bende. Hij wilde eruit stappen, maar dat kan niet zomaar uit een bende stappen. Die bende heeft toen Riley, haar ouders en haar bedreigd. Ze hebben Samantha met rust gelaten. Toen Samantha na jaren achter de waarheid kwam is ze het slechte pad op gegaan(jongens, feesten enzo).
    Karakter-- : Samantha houd van feesten. Het liefst gaat ze naar elk feest wat er is. Haar ouders zijn ook heel rijk. Als Samantha iets wilt hoeft ze het alleen maar te vragen en dan kan ze het krijgen. Ze is best close met haar grote zus en ze gaat dan ook soms samen met haar naar clubs om jongens te spotten. Ze houd ervan om naar jongens te kijken en heeft dan ook heel vaak een ander vriendje. Haar langste relatie was 9 maanden, maar dat was voor ze veranderde in een totaal ander persoon. Ze is best snel op haar teentjes getrapt en ze vertrouwt mensen niet zo snel. Ze is niet bang om gekwetst te worden, maar ze kan er niet tegen als ze iemand niet kent. Ze weet dan nooit of diegene vrienden met haar wil zijn om haar geld of omdat ze haar echt aardig vinden.
    Uiterlijk ---: Samantha heeft lang stijl blond haar. Ze krult hier en daar een beetje, maar dat weet ze te voorkomen door het te stijlen. Ze heeft groene ogen en door haar dikke wimpers komen die goed uit. Ze heeft een slank figuur en ze is trots op haar benen. Ze draagt het liefst leuke jurkjes met sandalen (met kleine hakjes) eronder. #Foto2
    Gave^: Ze kan met een handbeweging dingen opblazen.
    Angst: Die bende ooit nog tegen te komen.
    Extra over het personage : Vroeger was ze heel rustig en ze is ook best slim alleen laat ze dat niet echt merken.

    Could you tell me when you're starting and if i've got the part? [a]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 16:33 ]

    Rol: Meisje
    Naam: Samantha Aurora Maeve
    Achternaam: Veil
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: Alverstone - England
    Familie: Samantha is geadopteerd door een grote familie. Ze heeft twee oudere broers, Mitchell en Daniel, die erg beschermend over haar zijn en ze heeft ook nog twee jongere broertjes, genaamd Michael en Derrick. Haar 'ouders' hebben haar geadopteerd, nadat ze besloten dat ze ook een meisje wilden hebben. Want hoeveel ze ook van hun zoons houden, vier van die rouwdouwers in één huis, zonder een dochter om het evenwicht te houden is iets teveel.
    Verleden: Samantha heeft de eerste jaren van haar leven doorgebracht in het weeshuis - geleid door nonnen-, waar ze een niet al te fijne tijd heeft gehad. Ze was het makkelijkste slachtoffer voor de anderen om te pesten en de grond in te trappen. Ze was het stille meisje, dat nauwelijks sprak en, als ze al sprak, een zachte en timide toon aan sloeg. Door haar rustige, stille en terughoudende karakter wilde niemand haar adopteren. Toen ze zes was, kwam echter de familie Veil langs. De gehele familie, op baby Derrick na. In eerste instantie keken de ouders over Sam heen, maar Mitchell en Daniel zagen haar alleen aan een tafeltje zitten, terwijl ze aan het tekenen was. Die twee zijn de reden geweest dat Sam is geadopteerd, aangezien de twee jongens meteen het gevoel hadden dat Sam hun zusje was. Sam voelde op haar beurt een verbintenis met deze jongens en praatte tegen ze, lachte om wat ze zeiden en speelde met ze. Dit is iets wat ze nooit bij andere families had gedaan, iets wat zelfs de nonnen verbaasde.

    Toen Sam 9 was ontdekte ze haar gave. Mitchell had haar meegenomen naar de stad en ze moesten nog even langs de bank voor hun ouders. Terwijl ze daar waren pleegde iemand een overval en gebruikte haar als gijzelaar. Sam, bang als ze was, sloot haar ogen en wenste dat de overvaller het pistool zou laten vallen en haar los zou laten. Toen voelde ze een sensatie, die zowel onplezierig als bevredigend was. Tot haar verbazing deed de overvaller precies wat ze daarvoor gewenst had. Niet dat ze lang de tijd had om er over na te denken, want daarna viel ze flauw. Sindsdien heeft ze voorzichtig en langzaam aan haar gave gebouwd.

    Karakter: Zoals hierboven al gezegt, is Sam rustig, stil en terughoudend. Ze observeert, totdat ze het gevoel heeft dat ze het met iemand kan vinden. Dit gaat vaak gepaard met een lichte aanraking van diegene zijn bewustzijn. Sam is kalm en heeft altijd een frisse kijk op dingen. Ze denkt voordat ze dingen doet, tenminste, als ze daar de tijd voor heeft. Ze is een mensenkenner en hoeft meestal iemand alleen maar een klein tijdje te observeren om te weten hoe iemand in elkaar steekt. Ze is iemand die mensen hun vertrouwen op een vreemde manier kan winnen. Vroeger was ze stiller dan tegenwoordig. Ze praat nu wel met mensen, maar echt vrienden heeft ze niet. Haar stem is nog steeds zacht, maar verschrikkelijk helder en een ondertoon, die mensen op laat letten. Ze gaat liever conflicten uit de weg, maar is niet bang om de leider te zijn. Ze zal altijd proberen een compromis te vinden en de beste keuzes voor iedereen te maken. Dit is misschien wel het belangrijkste aspect van haar karakter.
    Uiterlijk: Sam heeft donkerbruin haar, met een mooie slag er in. Het komt tot ongeveer de onderkant van haar schouderbladen. Ze heeft doordringende donkerbruine ogen, die soms door mensen hun ziel heen te lijken kijken, die omringt zijn door donkere wimpers, die niet al te lang zijn. Over haar neus en onder haar ogen zijn sproeten afgetekend. Haar neus is relatief klein en ze heeft volle, lichtroze lippen. Ze is rond de 1.76 en heeft een slank postuur.
    Gave: Ze heeft de gave van de geest. Ze kan met andere communiceren door in hun geest te dringen en zo met ze te praten, of ze dingen laten doen die zijzelf niet willen, en ze kan dingen verplaatsen met haar geest. In mensen hun geest binnendringen kost haar echter veel kracht als dit niet met toestemming gebeurd en het kan haar aardig uitputten. Dat deel van haar gave is geen onuitputbare bron.
    Angst: Verstoten worden door haar nieuwe familie en ontdekken dat ze nutteloos blijkt te zijn. Haar meest tastbare angst is echter haar angst voor spinnen. Als ze die ziet, verstijft ze en gaat ze over op een paniekaanval.
    Extra over het personage: Normaal gesproken willen kleine meisjes met hun vader trouwen, zij wilde altijd met haar oudere broer Mitchell trouwen. Nu niet meer hoor, dat zou best disturbing zijn ='D Haar angst voor spinnen vloeit voort uit de keer dat de kinderen in het weeshuis haar in de schuilkelder hadden opgesloten, die volzat met dikke, harige, zwarte spinnen.

    Sam heeft nog één ding van haar echte ouders. Een ketting, met een ouderwetse sleutel er aan.

    Hoeveel personen moet ik ongeveer doen?: Ik zou het bij 6/8 personen houden, zeker niet meer.
    Hoeveel jongens/meisjes ongeveer?: als je een even aantal neemt, is het leuk om het gewoon doormidden te hakken.
    Titel idee?: Even heroes have the right to bleed - It might sound absurd - More than what we were - Digging for kryptonite (on a one way street) - We can't do this all alone. Meer weet ik niet x]
    In welk continent moet ik het laten afspelen (Amerika/Europa)?: Pff, ik denk dat je al snel mensen uit engeland én Amerika krijgt, dus je kunt beiden doen. Ik denk Amerika dan, lijkt me net iets handiger voor alles, gezien de hoeveelheid grote steden en mogelijkheden samen te komen.
    Leuk/origineel idee?: Het doet me een beetje denken aan Heroes, maar ik vind het wel origineel :Y)

    Laat je me weten wanneer een deel online staat? Ik wil het sowieso lezen :Y) Mocht ik een rol hebben, meld dat dan ook maar ='D

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 16:34 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    alles is nu ingevult.,
    wil je het alten weten als ik de rol heb en als het eerste deel online staat? [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hoeveel personen moet ik ongeveer doen? Ongeveer 6? ^^
    Hoeveel jongens/meisjes ongeveer? 4 meisjes, 2/3 jongens?
    Titel ideee? The power is inside us?
    In welk continent moet ik het laten afspelen (Amerika/Europa)? Amerika
    Leuk/origineel idee? Jaa, het is een heel leuk idee!


    Rol: meisje
    Naam: Doressa Megan
    achternaam:Mc Even
    Leeftijd* :15
    Woonplaats** :New York
    Familie*** : Doressa woont in een groote fammilie met 5 jongens, allemaal ouder dan zij. Zij behandelen haar als een prinses waardoor ze soms nogal arrogant kan zijn. Ze krijgt alles wat ze nodig heeft zonder er ook maar iets voor te hoeven doen maar toch is ze niet gelukkig in haar gezin. Haar broers heten: Daniel, Emmet, Julian, Tom en Damen. Haar ouders ziet ze bijna niet omdat zij altijd aan het werk zijn, zij werken als resercheur bij de FBI.
    Verleden- :Doressa is zonder veel problemen opgegroeid maar ze weet wel dat een paar van haar broers meisjes gedwongen opleiden tot sexslaafjes en ze is bang dat ze dat ook met haar willen gaan doen. Maar dat is tot nu toe nog nooit gebeurd.
    karakter-- :Doressa is heel erg stil als ze binnens huis is maar ze kan onzettend druk zijn bij iemand die zij beter kent. Ze heeft een hoog IQ en gebruikt dat ook op school om een goede leerling te zijn. Ze is lief en zorgzaam maar ze is toch eigenlijk wel heel snel bang.
    Uiterlijk ---: Ze is vrij klein; 1,55 m. Haar lichaam is bijna perfect in verhouding, ze heeft licht bruin haar met blonde streepjes. Ze heeft blauwe ogen maar die veranderen s'avonds naar groen.
    Gave^:Doressa heeft het talent om te liegen, ze kan iemand alles laten geloven wat zij zegt. Als ze zich heel hard concentreed kan ze wat ze zegt ook echt laten gebeuren. Ze weet ook wanneer er iemand anders tegen haar liegt.
    Angst: Ze durf het niet zo heel erg goed toe te geven maar ze is best wel bang voor haar broers, ook is ze heel erg bang om geen controle te hebben, om niet te weten wat er gebeurt.
    Extra over het personage :/


    Dare to be you, and be happy!

    Rol: Meisje
    Naam: Jordynn
    Achternaam: Young
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: San Diego, California
    Familie: Jordynn heeft het op dit moment erg naar haar zin, al hoewel dat meestal erg anders is. Ze woont nu ongeveer 2 jaar bij de 38 jarige Joëlle en 40 jarige Maddie. Haar pleegouders zijn lesbie, maar dat kan haar niks schelen ze vindt het juist die liefste vrouwen op de hele wereld. Ook heeft ze nog een jonger pleegbroertje genaamd Thomas, hij is 10. Ze wonen niet in een erg groot huis, ergens in een buitenwijk van San Diego maar ze kunnen het wel goed redden in de maand met geld.
    Verleden: Al vanaf Jordynn haar geboorte was ze niet welkom in haar familie, haar moeder was 16 jaar toen ze haar kreeg en werd het huis uit gegooid omdat de familie streng Christelijk was. De vader wou niks te maken meer hebben met Jordynn haar echte moeder en al helemaal niet met Jordynn zelf. Echter toen Jordynn haar moeder overleed door een aanrijding werd Jordynn overgegeven aan haar vader. Sindsdien is Jordynn haar leven een hel, ze was toen net 5 en kan het haar maar al te goed herinneren. Ze werd mishandeld en kreeg veel klappen te verduren omdat het “haar eigen schuld” was. Op een leeftijd van 8 jaar is Jordynn van huis weggelopen, vast beradend om er een einde aan te maken, want ze wist toen al heel goed wat dat was. Dat ze dan eindelijk weer bij haar moeder kon zijn. In plaats van dat werd ze gevonden door de politie en is ze in een weeshuis gestopt tot haar 13e. Vanaf haar 13e is ze van het ene naar het andere gezin overgeplaatst, totdat ze uiteindelijk geplaatst werd bij het gezin waar ze nu woont.
    Karakter: Jordynn heeft een erg gespleten persoonlijkheid. Zo kan ze op het ene moment erg bot zijn en het andere erg vrolijk. Ze is niet het type meisjes meisje en draagt liever broeken dan rokjes en jurkjes. Vertrouwen doet Jordynn niet erg snel en het duurt echt wel even voordat ze zeker weet dat je een betrouwbaar persoon bent. Als je dat eenmaal bent leer je de echte en niet verlegen Jordynn kennen en zie je dat ze erg veel humor heeft en zorgzaam is. Ook is Jordynn erg slim en is ze snel tevreden met dingen. Jordynn is wel een persoon die erg direct is en meestal gewoon eerlijk de waarheid verteld ook al kan dat nogal hard aan komen.
    Uiterlijk : Jordynn is zeker geen lelijk meisje. Ze heeft goudblonde gekrulde haren tot haar schouders die mooi langs haar gezicht vallen. Jordynn heeft groene amandel vormige ogen die worden omringd door een paar gekrulde lange wimpers. Een lichte roze tint valt op haar lippen en dit alles valt in een redelijk klein hartvormig gezicht. Erg lang is Jordynn niet, zo rond de 1.62 en ze heeft een slank postuur. Jordynn haar rug zit letterlijk onder de littekens van de klappen die haar vader haar heeft gegeven, daarom vind ze het niet fijn om in de zomer met een bikini rond te lopen. Als Jordynn in de stad zou lopen zou je haar zien met simpele jeans, T-shirts, sweaters, een paar sneakers en erg veel accessoires. Persoon op de foto is Candice Accola
    Gave: Ze kan mensen de ergste pijn ooit laten voelen, dat het lijkt alsof al je botten breken en je bloed kookt en nog wel vele malen erger. Ze hoeft je daar alleen voor aan te kijken en haar hand ineen te knijpen tot een vuist. Ook kan ze het tegenovergestelde, ze kan mensen gelukkig en vredig laten voelen zonder pijn, hoewel ze dat wel moeilijker vind omdat ze dat zelf haast niet heeft meegemaakt. Dit doet ze door mensen met haar handpalm aan te raken en zich te concentreren.
    Angst: Jordynn zegt dat ze nergens bang voor is. Dat is een leugen, ze is bang voor allerlei soorten insecten en slangen, maar hetgeen waar ze toch echt het allerbangste voor is, is voor vuur en vrachtwagens.
    Extra over het personage: / Dat mag je allemaal zelf verzinnen. (:

    Hoeveel personen moet ik ongeveer doen? Rond de 6
    Hoeveel jongens/meisjes ongeveer? 4 meisjes – 2 jongens
    Titel idee? Inspiratieloos, I’m sorry.
    In welk continent moet ik het laten afspelen (Amerika/Europa)? Zeker weten Amerika.
    Leuk/origineel idee? Origineeeeel!

    Waarschuw je me als je begint?

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 18:07 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik waarschuw iedereen wel en vertel er dan ook wel bij of je een rol hebt of niet,
    ik kijk straks wel even en zal proberen al iets te schrijven(:


    jullie kunnen nog steeds rollen invullen!
    (je mag er ook meerdere!)

    En vul ook even iets in bij titel en aantal hoofdpersonen(:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Alleen de namen, die heb je toch zo bedacht?
    Zolang het maar niet mega Hollands klinkt als: Japie, Karel, Pietje enzo.


    Ik dacht woonplaats!


    We love because he loved us first - John 4:19