• Ik vond al super mega lang een jongen leuk.
    En zag maar steeds niet dat ik niet met hem kon krijgen.
    Naja, ik dus het niet merken enzo, ik weet het ook nog niet echt.
    Maar ik heb geen zin meer in wachten.
    En normaal als ik langs hem loop voelde ik altijd wat enzo.
    En laats dus niet en vaker niet meer en ik zag ook de stomme kanten.
    Uiteindelijk dacht ik, ik ben niet meer verliefd!
    Maar ik vind hem toch nog wel leuk, maar gewoon alleen leuk weetje.
    Ik ga hem gewoon vergeten dat moet gewoon !
    Geen hand maar land weetje nog haha?
    Hebben jullie ookal is zo iets gehad?

    Tell it to me :D!


    xoxo'


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ja, maar dat was eigenlijk binnen twee weken alweer over x) :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb dat nog nooit gehad. Mijn vriend is tot nu toe mijn eerste. En hopelijk mijn laatste.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja, in de zin van: misschien zou dat nog wel eens wat kunnen worden. Maar toen ging hij vertellen over een meisje dat hem leuk vond en hem telkens ging lastigvallen en toen dacht ik zoiets van: zet 't uit je kop. Ging ook wel redelijk, maar nu blijkt dat hij een vriendin heeft en ja, dat zuigt. En nu kunnen mensen wel zeggen geen hand vol maar een land vol, maar het is aardig leeg in het stukje land bij mij in de buurt. En dat voor bijna drie jaar lang. En trust me, dat begint ook behoorlijk te vervelen. Op de een of andere manier trek ik alleen wanhopige gasten aan die een vriendin willen, doesn't fucking matter who. En daar trap ik nou weer niet in.

    Einde verhaaltje.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 17:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    hmm nee volgensmij niet, ik heb nu ookal voor bijna een jaar een vriend haha, dus daar ligt het ook wel aan xD


    i can't pretend you're nothing special

    Ik heb precies het zelfde gehad wat jij zegt! Maar nu vind ik hem niet leuk meer haha. En nu is het juist bij iemand anders zo! Jonge.. ik ben echt erg daarmee :x

    Haha, bij mij is het ook best wel dood hoor haha.
    Valt niet echt at te beleven.
    Maar over een aantal jaar ben ik weg.
    America here I come! :D

    x

    Ivan schreef:
    Ja, in de zin van: misschien zou dat nog wel eens wat kunnen worden. Maar toen ging hij vertellen over een meisje dat hem leuk vond en hem telkens ging lastigvallen en toen dacht ik zoiets van: zet 't uit je kop. Ging ook wel redelijk, maar nu blijkt dat hij een vriendin heeft en ja, dat zuigt. En nu kunnen mensen wel zeggen geen hand vol maar een land vol, maar het is aardig leeg in het stukje land bij mij in de buurt. En dat voor bijna drie jaar lang. En trust me, dat begint ook behoorlijk te vervelen. Op de een of andere manier trek ik alleen wanhopige gasten aan die een vriendin willen, doesn't fucking matter who. En daar trap ik nou weer niet in.

    Einde verhaaltje.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nee want ik kan alle jongens krijgen (krul) Nee okee grapje, maar ik ben eindelijk over mijn ex heen dus yaay _O_


    -

    JAAAAAAAAAAH NUUUUU ;(


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ivan schreef:
    Ja, in de zin van: misschien zou dat nog wel eens wat kunnen worden. Maar toen ging hij vertellen over een meisje dat hem leuk vond en hem telkens ging lastigvallen en toen dacht ik zoiets van: zet 't uit je kop. Ging ook wel redelijk, maar nu blijkt dat hij een vriendin heeft en ja, dat zuigt. En nu kunnen mensen wel zeggen geen hand vol maar een land vol, maar het is aardig leeg in het stukje land bij mij in de buurt. En dat voor bijna drie jaar lang. En trust me, dat begint ook behoorlijk te vervelen. Op de een of andere manier trek ik alleen wanhopige gasten aan die een vriendin willen, doesn't fucking matter who. En daar trap ik nou weer niet in.

    Einde verhaaltje.


    Ik heb precies hetzelfde! Op het feit na dat ik m'n hele leven al single ben dan. (krul)

    Laska schreef:
    JAAAAAAAAAAH NUUUUU ;(

    Oh arme jij !
    Ik dus ook haha.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)
    Oh arme jij !
    Ik dus ook haha.

    Ik moet echt afkicken van die gast.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik had een crush, we hadden een soort van iets -al heel lang-, en toen kreeg ie ineens een vriendin. En ik heb me in die 2 weken dat hij met haar had -ja lol dat was dus ook zo weer uit- nog nooit zo gelukkig gevoeld. Dat was best raar :Y) En nu vind ik hem niet leuk meer haha.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 18:25 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Laska schreef:
    (...)
    Ik moet echt afkicken van die gast.

    Haha. Mijn is het ook zo'n beetje gelukt dus jou ook vast wel :)!

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co