• In mijn vorige topic had ik verteld dat ik een opdracht voor Maatschappijleer had. Ik moet namelijk een politieke partij oprichten. Ik heb mijn standpunten en alles al, behalve een naam en slogan.
    En ik dacht, omdat Quizlet zo creatief is, dat jullie me wel konden helpen :')

    Mijn standpunten;
    1. Op gevangenissen moet worden bezuinigd. Geen tv's, playstation's, sigaretten enzovoort, gevangenen kunnen een kamer delen en werken voor hun geld.
    2. Het openbare vervoer moet goedkoper worden. Vooral treinen.
    3. Gedeeltelijk/geheel arbeidsongeschikte personen, moeten een hogere uitkering krijgen als ze een bijdrage leveren aan de maatschappij. Ook verdienen ze meer een baan die minder fysiek belastend is. Op die manier kunnen ze op hun eigen manier geld verdienen, ook al zijn ze ziek.
    4. Criminaliteit moet veel harder worden aangepakt.
    5. Gepaste regels voor werknemers uit het buitenland, diegene die hier geld verdienen, maar niet in Nederland uitgeven. ( geld komt van nederland, maar wordt uitgegeven in een ander land).


    Ik weet dat jullie dit helemaal niet boeiend vinden. Maar het cijfer dat ik nu krijg, is mijn laatste cijfer dat ik krijg voor dit vak. Hierna zal ik nooit meer Maatschappijleer hebben, en zal mijn cijfer voor dit vak op mijn schooldiploma staan. Dit is dus erg belangrijk voor mij en ik hoop dat jullie me willen helpen(krul)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 21:07 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Goede standpunten! Maar ik ben niet zo creatief :S. Sorry!

    Soosiej schreef:
    Goede standpunten! Maar ik ben niet zo creatief :S. Sorry!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Soosiej schreef:
    Goede standpunten! Maar ik ben niet zo creatief :S. Sorry!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vind je standpunten heel goed, moet het een serieuze naam? Want onze school heeft vanaf morge een nieuwe naam, Het Inspiro college en Inspiro is misschien een goede naam omdat je mensen inspireert te veranderen
    dus,
    Naam: Inspiro
    Slogan: Inspireert mensen om te veranderen
    Ja, heel dom, ik weet het


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Soosiej schreef:
    Goede standpunten! Maar ik ben niet zo creatief :S. Sorry!


    (Be)lieve in (you)rself

    Wist je dat de mensen in gevangenissen die dingen verdienen? Als ze bijvoorbeeld geen herrieschoppen krijgen ze een tv en zo...

    Wow ik ben het dus echt niet eens met 1 & 4. (leuke opdracht trouwens)

    maar xd ik kan je niet helpen met slogan

    Ik vind het idd niet boeiend :$
    Toen ik las dat het over standpunten ging moest ik aan levensbeschouwing denken en toen had ik al geen zin meer(:
    Succes&Sterkte ermee ;p


    Me so good.

    Partij van/voor de burgers.
    Partij van/voor de samenleving.
    Ieders mening telt, stem...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.